Fog kirjutas:
Aga nüüd võid ära ka unustada selle mootori. Bolt-on kepikaste on küll, aga kõik on esiveolised kastid.
Tee üks korralik TTV8 parem, isegi Astrona ei saa sellega hakkama, kuigi isegi toorik ja jupid peaaegu olemas:D(TTTA)
Umm... internetiinfo põhjal on holdenit tulnud küll kepikastiga
M34 five-speed Getrag manual (series II & III V6 only)
(või on NA bolt pattern kah SC-st erinev?)
V8 hirmutab mind valikutest hetkel kõige rohkem, sest ma pole mitte midagi tarka selle mootori kohta teada saanud.
Pole kohanud ühtki projekti, mis seda föönitanud oleks kah. Kõik mingipärast lähvad üle SBC peale.
--------------------------------------------
Tegelt käisin ma hoopis ühte fordi mootori alumist otsa just kruvimas ja mõõtmas.
Täpselt ei teagi, mis krdi mudel ta nüüd on, aga arvan, et EA või EB kerest pärit 3.9. (oh kuidas tahaks näpud 4.0 sisse pista
)
Kahjuks oli kaalikas kaduma läinud, sellest ei tea hetkel essugi veel...
Plokk tundub mõnusa tugevusvaruga. Samuti on ka kolvid üsna matsakad.
Kolvipõhja paksus on ~11mm.
kolvi pealt esimese rõngani 6.6mm
rõngaste vahed esimene 3.5 ja teine ~3.2mm
Kepsud on fordilikult õblukesed
Ja muidugi ei teatud ujuvatest kepsusõrmedest muhvigi...
kõige õhemast kohast on kepsu big end umbes 8mm paks.
Kepsus tundub olevat umbes 150mm.
Bore ~91.7
Stroke ~99.1
Raamsaale ~60.85
Keps ~53.95
Bore spacing ~103.5
Ja silindriseinast veesärki kõige õhemas kohas tummised 9mm
pistsin mõned pildid mootorist ja saanist, mille pealt tuli, siia:
http://picasaweb.google.com/mart.jakobson/FordiR6Kas keegi suudab selle saanipildi põhjal selgeks teha, kas tegemist on EA või EB kerega Falconiga?