TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Millisel autol/mootoril on ca 40mm gaasiklapp?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=7720
1. leht 1-st

Autor:  murjam [ 11.07.2010 13:32 ]
Teema pealkiri:  Millisel autol/mootoril on ca 40mm gaasiklapp?

Tere!

Mul oleks tarvis üht 40mm siseläbimõõduga gaasiklappi. Arvan, et mõistlik (st odavam isearetamisest) oleks leida see Ebayst või lammutusest, kuid ei tea, millise auto pealt sellises suuruses klappi saada võiks.

Tänud!

Autor:  Veuks [ 11.07.2010 20:37 ]
Teema pealkiri: 

toyota yarisel oli sellise m66duga siiber. M6ni mm. ehk oli suurem

Autor:  mart154 [ 12.07.2010 15:26 ]
Teema pealkiri: 

otsi E30 kerega 318 pealt. M10 mootorit mõtlen. Seal oli üsna pisike.

Autor:  Mihkel [ 12.07.2010 15:36 ]
Teema pealkiri: 

Sierra 2.0 OHC oli mälu järgi 44mm.
Mul ehk kuskil veel vedeleb üks selline, mille niisama ära võin kinkida aga 100% kindel pole, et see alles on.

Autor:  Astrona [ 12.07.2010 16:19 ]
Teema pealkiri: 

Opeli 18E mootoril oli 2 osaline TB, kui mälu ei peta, siis väike oli 35 ja suur 45mm.
Äkki valgustad, milleks sul seda vaja?

Fiat Punto 44kw mootoril on väiksem, mõõtnud pole aga 35mm ehk.

Autor:  murjam [ 12.07.2010 17:42 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Äkki valgustad, milleks sul seda vaja?

Panen tsiklile karburaatori asemele Megasquirti (ei valgusta, milleks mul SEDA vaja on :)): 1 silinder, 690cc, jalaga käivitus. Karpa on praegu 38mm, silindripea sisend 40mm; samas on pea küljes väike jupike alumiiniumi, mis sujuvalt 43mm pealt 40mm peale läheb (ehk siis karpast tulev õhk käib läbi 38mm -> 43mm -> 40mm). Loen veel väheke Maximum Boost-i, aga talupoja mõistus ütleb, et see "hüpekas" oleks mõistlik eemaldada. Dünos tõmbas 60hp, umbes selline on plaan ka pritsungiga. Liiga äkilist gaasi ka talle ei taha (praegugi väga äkiline), niiet 45mm gaasiklapp on maksimum, mis mõeldav; 40mm on ilmselt paras.

Autor:  Astrona [ 12.07.2010 19:39 ]
Teema pealkiri: 

murjam kirjutas:
Astrona kirjutas:
Äkki valgustad, milleks sul seda vaja?

Panen tsiklile karburaatori asemele Megasquirti (ei valgusta, milleks mul SEDA vaja on :)): 1 silinder, 690cc, jalaga käivitus. Karpa on praegu 38mm, silindripea sisend 40mm; samas on pea küljes väike jupike alumiiniumi, mis sujuvalt 43mm pealt 40mm peale läheb (ehk siis karpast tulev õhk käib läbi 38mm -> 43mm -> 40mm). Loen veel väheke Maximum Boost-i, aga talupoja mõistus ütleb, et see "hüpekas" oleks mõistlik eemaldada. Dünos tõmbas 60hp, umbes selline on plaan ka pritsungiga. Liiga äkilist gaasi ka talle ei taha (praegugi väga äkiline), niiet 45mm gaasiklapp on maksimum, mis mõeldav; 40mm on ilmselt paras.

"Hüpekad" on selgelt voolavusele halvad. Põhimõtteliselt on see nagu resokas. Võibolla aitas midagi karpale kaasa. Läbimõõdust tuleb muidugi maha arvutada ka siibrivõlli-pindala.
Kuskilt lugesin, et max lubatud ülemineku nurk võib olla 15kraadi/ID.
Mis teeks vist näiteks 3" toru 3" jooksul 4"-toruks. Võin ka valesti mäletada, võibolla oli see hoopis max-põlve reegel :)
Mida väiksema paned, seda suurem võimsus väiksemal pöördel, ja seda vaiksem kah. Ses mõttes jah tuleb optimaalne valida. Näiteks 50mm sisendi ja 45mm väljundiga siibrikorpus (TB) - ehk tekiba ka kerge "trompeti effekt".

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/