Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 1:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Turbo sisse sõitmisaeg?
PostitusPostitatud: 13.06.2010 19:44 
Eemal

Liitunud: 09.05.2009 17:26
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu
Kui pikk peaks olema kilomeetrites uue turbo sisse sõitmisaeg?

_________________
Autoklaaside toonimine Tartus. 53433758 www.toonimine.eu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2010 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
2-3 km võiks rahulikult sõita, nagu iga auto kasutamise kord.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2010 0:34 
Eemal

Liitunud: 22.11.2005 23:52
Postitusi: 25
Asukoht: Tartu, Estonia
2-3 tuhat kilomeetrit siis eelnevalt möeldud :)

_________________
@Tiheracing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2010 0:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mida seal turbol nii väga sisse sõita on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2010 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
paar kilomeetrit jah peaks see aeg olema ma usun. Eks muidugi on igast hulle ka selle koha pealt,aga isiklikult küll rohkem pead ei vaevaks.
Hiljuti sai just 2-hel pere autol turbot vahetatud uute vastu. Ei mainitud ka esinduses midagi sissesõidu kohta .

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2010 1:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda võiks muidugi elementaarsena võtta, et enne kui jahutusvedelik ei ole vähemalt 80 kraadi ja õli 70 kraadi, siis pole hea asja peeneks lasta.
Vähemalt ise olen viimased 10a nii toimetanud ja siinai pole ka lagunemise osas üllatusi väga tulnud.

Turbo sissesõidu all ootate pukside kulumist? :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2010 8:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.01.2007 18:36
Postitusi: 69
Asukoht: Tallinn
veidi ot aga meenub kõrvalmaja naaber, kes hommikuti oma turbo saabi käivitas.käivitus-pöörded kohe piirajasse ja seal hoiti 5-10 sekundit.nii iga hommik(hommikuid jagus vast nädala jagu,siis kadus see auto ära).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 15:39 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Ühte keskmist autoesindust nüüd vaevalt, et selleks kohaks pidada saab, kus eriti tulusat "kuldklienti" oma kasulike õpetustega pikemaks ajaks kusagile eemale saatma hakatakse :) Eemale sellesmõttes, et mida kauem need turbod kestavad, seda vähem seal käid ja mida vähem käid, seda vähemkasulik neile :) Ehk nad ei kipu just väga pingutama igasuguste "kasulike õpetustega", nende jaoks on normaalne, et käiakse sagedasti nendejuures kalleid juppe vahetamas. Sellest nad otseselt elavadki.
Aga turbo sissesõidu suhtes sama meelt, mida seal ikka niiväga sissesõita oleks.


Viimati muutis Ar21, 18.06.2010 15:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 15:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Ar21 kirjutas:
Ühte keskmist autoesindust nüüd vaevalt, et selleks kohaks pidada saab, kus eriti tulusat "kuldklienti" oma kasulike õpetustega pikemaks ajaks kusagile eemale saatma hakatakse :) Eemale sellesmõttes, et mida kauem need turbod kestavad, seda vähem seal käid ja mida vähem käid, seda vähemkasulik neile :)


Küsimus pole selles mida autoteenindus soovitab või mitte, küsimus on selles, et mida seal turbol sisse sõita niiväga on?

Arvate, et äkki turbo labad käivad alguses veidi korpusesse ja targem on need rahulikult sealt lahti sõita?

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 15:58 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Minu selline arvamus lähtub sellest, et tean mitut turboauto omanikku, kes esindusega peaaegu riiduläinud teemadel, kui sagedalt tasub turbomootoril kasvõi mootoriõli vahetada. Iseenesest peaks ju ka neile kasulikk olema, kui seda nendejuures tihedamalt tehakse, aga neil tihti mingid oma rutiinid ja arusaamad ja tehasenõuded, millest nad pareminitegema ka ei hakka. Ja fakt on, et saab ka paremini teha.
Ja siis edasi tekivad need legendid, et isegi tänavaautol 100 tuh läbisõitu ja uus turbo.
Mul isiklikult olnud Subaru mis IHI VF-12 turboga sõitis 250 000 km-ni, mis edasi sai ei tea, igaljuhul minukäes turbo mingeid kulumismärke ei ilmutanud.
Aga õlivahetust ei lasknud kunagi pikemaks kui 8000 km (tehasest 12500), kasutada sai ainult tippõlisid ja tuunitud oli mootorit üpris konservatiivselt ja tagasihoidlikult ning loomulikult sai tähelepanu pöörata, et ei "peenesta" külmalt ja ei seiska mootorit kohe peale peenestamist ilma kohapeal jahutamata. Ega üks kesmine tänavaauto omanik naljalt sellistele asjadele tähelepanu ei pööra.
Eestis olnud omaniku jutu järgi ka turboSubaru, mis ühe turbo ja ilma mootori kapremondita sõitnud 450 000 km ja ei ole just kerge gaasijalaga inimene.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 16:46 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Fakt on, et õli peab tihedamini vahetama kui hunnik hästimakstud tehaseinsenere koos välja mõelnud on? Mhmh.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 17:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ValgeKotkas kirjutas:
Fakt on, et õli peab tihedamini vahetama kui hunnik hästimakstud tehaseinsenere koos välja mõelnud on? Mhmh.

Kuna hoolduskulud ja s.h. õlivahetus-välp on mõneti ka müügiargument, siis võib juhtuda, et marketing on peale inseneri-tööd teinud korrektuure.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 17:39 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Tõsi, nõus.
Küll aga lugedes vähe targemate ja kogenumate härraste jutte väljamaa foorumites (kes teevad/lasevad teha õli teste ja muudmoodi tunnevad ala) on seni alati Tänapäevase (=kvaliteetse, korraliku) õli kasutamise korral räägitud umbes samadest numbritest. (Isegi mitte uute autode foorumis).
Võta nüüd kinni...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.06.2010 14:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Ar21 kirjutas:
Eestis olnud omaniku jutu järgi ka turboSubaru, mis ühe turbo ja ilma mootori kapremondita sõitnud 450 000 km ja ei ole just kerge gaasijalaga inimene.


Mul peres oli MY97 GT mis sai müüdud ~380K kellal ja käis paremini kui enamus 100K sõitnud tol ajal.

Omanikust oleneb väga palju.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.06.2010 14:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Mul Izusu mootoriga Opel Combo 2004 aasta oma ja kellal on 250K Tegelik teadmata. Viimased õlivahetused on olnud 60K tagant koos hammasrihmaga. Ei suitse 60K peale ei võta õli mitte grammigi ja käib hommikust õhtuni 5K rpm. Huvitav eksju :shock: Miks ma teda ei hoia... odavalt ostetud, odavalt peetud, 3 auto raha juba tagasi teeninud.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 133 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11