Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 12:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 98 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.09.2009 23:59 
Eemal

Liitunud: 04.05.2009 14:53
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Tere,

Sooviks teada, kui vastupidavad on ca18det mootorid? On soov lähiajal omale üks 200sx soetada. Plaan on natukene ka drifti poole vaadata ja soov mitte stock-ks jätta.
Nagu lugenud olen, siis ca18det põhimureks on saalekolksu tekkimine, kui teda järgi aidata natukene. Nimelt sooviks teada, et kui hull see teema ikkagi on? Kas on võimalik seda niiöelda tüüpviga ka kuidagi jäädavalt eemaldada?
Ühesõnaga ca18det mootori omanikud võiksid pajatada oma kogemustest antud mootoriga ja rääkida lähemalt, kui palju peaks ikkagi kartma seda saale teemat.

Ette tänades,
Andi. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Pole just eriline mehhaanik ega ca18det mootori asjatunda, kuid minu arust tekivad saalekolksud ebapiisava õlituse tagajärjel! Ja usun , et RFL võib sulle pajatada kuidas järgiaidatuna see mootor käib :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 0:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Piltlikult öeldes RFL alustas ehitamist uue väntvõlli ostmisega...
Alternatiiv on muidugi osta stockmõõdus korralik väntvõll ja korralik plokk, ning mõõta kõik üle.
Mul viimati ostetud masinal on küll remontmõõdus vänt, aga väidetavalt soomes tehti jne... siiani kestab - aga mootor seest läigib kah.

Õlituse täiustamiseks...
* tuleb kindlasti kasutada kalleid brandiga õlisid - pole väga kuulnud, et 200+ EEK/L õlidega oleks saalesid läinud. Kui pump alt ei vea ;), või kui rajal pikas kurvis kuivale ei lase
* uus õlipump
* kaanest karterisse lisa-õli-tagasivoolud (vihje: pikad kurvid)
* õlipanni võiks 1L võrra veel suurendada
* õlijahutus radika kohta ei oska öelda - võiks ikka olla raja-autol
* õli tuleks vahetada tihemini kui saalesid :)
* Õlitase panna 1L üle maksimum normi - piltlikult öeldes "osta lühem õlivarras" - ehk stock 3-3.5L asemel läheb 5L. Õlile kulub siiski poole vähem raha kui bensiinile - jess
* väntvõlli annab kah järgi aidata
* muu mootori jahutus tuleks kah järgi aidata - suurem radikas - eriti ringraja jaoks.
* kapotialust ventilatsiooni võiks kah järgi aidata
* korra aastas võiks saalesid vaadata ja uued sisse panna.
* Pööretepiiraja pane täpselt nii madalale kui vaja.
* õlirõhukell pane suur ja silme ette

On erinevaid jutte, ka neid et stock õlitusega lastakse igapäevaselt 8000RPM muretult.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 0:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
Ca kestab väga hästi kui seda normaalselt ehitada. Ei ole sellel orig. õlisüsteemil ka midagi viga, aga kui sa ei tea mida sa teed, siis ei olegi pointi asjal.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 0:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Astrona ehitas teoorias kohe valmis suurte õlitünnidega rinka pilli :-D Ainult, et suurema turbo unustas mainimata :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 8:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Tegelikult ma selleks hooajaks ei jõudnud teha lisatagasivoole kaanest karterisse ja ka väntvõll on "järgi aitamata" :oops:
Kuid jah, õlipump on uus, karterit on u 1l suurendatud ja õlitaset hoian veidi üle maksimumi.
Otsesõites õliradikat ei vaja, kõige suurem õlitemperatuur on siiani olnud 100C, eks paistab, kas leian raha auto järgmiseks aastaks ka driftikõlbuliseks teha.
Õli on Castrol Edge 10w60 ja uus õli läheb iga kevad sisse ning korra suve keskel ka.
Samas mingit kindlustunnet ikkagi ei ole, et asi kestaks ja iga võistlus on vedamisköied kaasas ;)
Piiraja on 8100rpm, kuid driftiks soovitaks 7000rpm ja gt28rs või gt28r turbot.
Kõige tähtsamaks aga pean seda, et iga talv võetakse mootor pulkadeks ning vaadatakse üle, et probleeme ennetada. Minul näiteks on vajanud iga talv vahetust kepsusilmade puksid ja saaled. Seekord on esmakordselt sees ACL saaled ja varsti saab siis teada, kuidas nad kestavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 17:42 
Eemal

Liitunud: 11.06.2008 18:10
Postitusi: 79
Asukoht: tallinn
ma arvan et ca kestab inimese käes küll....
astrona auto on minu vana auto ja seal on 1 remont vänt sees,eestis tehtud aga soomes tasakaalustatud.vahetasin õli iga 2000-2500km järel,terved suved sai hoitud ainult põhjagaasi,seisis koos.õli oli 10w60 castrol ning iga talv võtsin mootori lahti vaatasin üle,tavalised japan partsi saaled olid sees,ilusad aga iga kord läksid uued sisse.
põllumajandusliku looma käes läheb iga asi laial....

_________________
sky is the limit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 19:36 
Eemal

Liitunud: 04.05.2009 14:53
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Tänud, kes vaevusid vastama. Nagu aru saan, siis ikkagi ca18det suurim hirm on saaled ja kunagi ei tea, millal võivad minna.
Kuna päris iga aasta ei soovi mootorit juppideks võtta ja saalesi vahetada siis kaldun arvama, et vaatan oma teise valiku poole ehk siis 2.2T mootoriga audi poole. On nad küll väga erinevad autod aga mõlemad on mulle sümboolsed ja nissanit oleksin eelistanud ainult tema tagaveo tõttu. :)
Eks muidugi teine variant oleks s13-le peale panna sr20det mootor, aga see läheks natukene liiga kalliks juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 20:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Tsiteeri:
. Nimelt sooviks teada, et kui hull see teema ikkagi on? Kas on võimalik seda niiöelda tüüpviga ka kuidagi jäädavalt eemaldada?

....
Tsiteeri:
Nagu aru saan, siis ikkagi ca18det suurim hirm on saaled ja kunagi ei tea, millal võivad minna.

Su küsimus oligi ju saalede kohta :) Küsi teiste tüüpvigade kohta kah :) Kuigi see sõltub juba paljuski sellest palju sa stock'iks plaanid jätta.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 20:54 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
see teema tuleb liigitada sellesse katekorisse, et mu sõbrad teavad Ca18DeT mootoritest kõike, kuid keegi ei kohtu nendega kunagi, et asja arutada.

minul on olnud 2x 200 sixi ning ei saa küll kurta, et iga aasta saalesid vahetama peaks, üks nissan oli pea aasta aega ja kordagi ei pannud kätt mootori kallale(see mis nüüdseks Astrona käes) muidugi minust järgmine tüüp olevat hästi peedistanud seda.(minul ene lõppu oli 3 nädalat ja 3 turbot. Teisel andis ennem veel kolvirõngas ka alla kui saale ringi jõudis tõmmata:D seeg ega ei saaks tegelikult öelda, et saaled kõigenõrgem koht on.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 20:57 
Eemal

Liitunud: 04.05.2009 14:53
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Tsiteeri:
. Nimelt sooviks teada, et kui hull see teema ikkagi on? Kas on võimalik seda niiöelda tüüpviga ka kuidagi jäädavalt eemaldada?

....
Tsiteeri:
Nagu aru saan, siis ikkagi ca18det suurim hirm on saaled ja kunagi ei tea, millal võivad minna.

Su küsimus oligi ju saalede kohta :) Küsi teiste tüüpvigade kohta kah :) Kuigi see sõltub juba paljuski sellest palju sa stock'iks plaanid jätta.


Mingeid ulme bhp pole plaan taga ajada vaid piirduda 300 ja 400bhp vahel. Samuti on soov kasutada autot ka igapäevaselt nii suvel, kui talvel. Audi peaks suhteliselt kenasti sellise jõu juures kestma igapäevaselt, ilma, et peaks kord aastas mootorit pulkadeks võtma.
Kuidas on aga lood nissaniga sellise jõu juures?

Ütlen kohe ära, et otseselt pole olnud kokkupuuteid nissaniga ja selletõttu on ka suht tühimaa selle kohapealt. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 21:00 
Eemal

Liitunud: 04.05.2009 14:53
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Aigo kirjutas:
see teema tuleb liigitada sellesse katekorisse, et mu sõbrad teavad Ca18DeT mootoritest kõike, kuid keegi ei kohtu nendega kunagi, et asja arutada.

minul on olnud 2x 200 sixi ning ei saa küll kurta, et iga aasta saalesid vahetama peaks, üks nissan oli pea aasta aega ja kordagi ei pannud kätt mootori kallale(see mis nüüdseks Astrona käes) muidugi minust järgmine tüüp olevat hästi peedistanud seda.(minul ene lõppu oli 3 nädalat ja 3 turbot. Teisel andis ennem veel kolvirõngas ka alla kui saale ringi jõudis tõmmata:D seeg ega ei saaks tegelikult öelda, et saaled kõigenõrgem koht on.


Ma väga vabandan oma otsekohesust aga sul on need autod rohkem laiali ja seisavad kui sõidavad. Kuid arvestades seda, kuidas sa autot ehitad, siis ma ei imesta selle üle. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 21:29 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
kuidas ma autot ehitan?

tehke palun mulle ka selgeks mis etteheide on siis minu auto ehitamise kohta, et kõik vaid alusetult laimavad.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2009 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
http://forums.nicoclub.com/zeroforum?id=126
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... wforum=225
http://www.sxoc.com/vbb/index.php

loe neid foorumeid ka, meeletult infot ca ja ka teiste mootorite kohta.
Siin oli ka mõni aeg tagasi teema ca18det head ja vead.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.09.2009 0:34 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
siiski minu arust ei kannata audi 2.2 r5 ja nissani 1.8 r4 300-400hp juures mitte mingit võrdlust, ei kestvuses ega summas mis selle saavutamiseks vaja läheb. Audi oluliselt odavam ja vastupidavam.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 98 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11