Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 12:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2010 14:59 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Bracket siiani ei tõmba, ainult võimalikult hea aeg :) RS2 bracketi sõitja kiitis ka reaktsiooni. Väga palju aitas reaktsiooni parandada see, et iga sõidu lõpus oli kohe lipikult sõidu detailid näha.
4000 pealt stardis hakkas ühel pool slick velje peal ringi käima. Teeb liimiga seest üle, laseb üritusel soojaks ja vaatab mis ära tuleb. Parim 60ft külma slickiga oli sellel üritusel start 3500 pealt. Piiraja ise on ECU flashiga tehase 6100 pealt 7000ni nihutatud. Ruumi pöördeid anda on. 1,8s 60ft võimaldaks isiklikku päris korralikult parandada :o
Line locki sai ka just loetud tunnid tagasi jälle töökorda, käigukangi juurest oli ühenduskoht lahti tulnud.
Kellelgi korvistet (Cobra Imola/Sparco jaoks sobivate aukudega raamid endal olemas) Speedesi jaoks laenutada pole ?

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2010 17:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ultron kirjutas:
Bracket siiani ei tõmba, ainult võimalikult hea aeg :) RS2 bracketi sõitja kiitis ka reaktsiooni. Väga palju aitas reaktsiooni parandada see, et iga sõidu lõpus oli kohe lipikult sõidu detailid näha.
4000 pealt stardis hakkas ühel pool slick velje peal ringi käima. Teeb liimiga seest üle, laseb üritusel soojaks ja vaatab mis ära tuleb. Parim 60ft külma slickiga oli sellel üritusel start 3500 pealt. Piiraja ise on ECU flashiga tehase 6100 pealt 7000ni nihutatud. Ruumi pöördeid anda on. 1,8s 60ft võimaldaks isiklikku päris korralikult parandada :o
Line locki sai ka just loetud tunnid tagasi jälle töökorda, käigukangi juurest oli ühenduskoht lahti tulnud.
Kellelgi korvistet (Cobra Imola/Sparco jaoks sobivate aukudega raamid endal olemas) Speedesi jaoks laenutada pole ?
No mul seal 1. sõit 12.7s isiklik rinka-rehviga 2.1s 60ft ja 3. sõit M/T'iga 12.0s 1.6s 60ft. Ehk rinkarehv oli esimesed 120ft pudelikaelaks. Start täisgaasilt tahho 9000rpm (reaalselt 8200 vms), praktiliselt ilma burnoudita, kusjuures stardis käis ratas mõned ringid kohapeal kah, aga mitte tühja. Tänavarehviga oli 2.5s 60ft ja pidamist polnd ka alati 3ndaga.
Liimi kinni jah. 2.0s pole vist Dragi rehviga kellegi parimaks ET'ks jäänud. Seal vist see point, et mida kõvem pauk stardis käib, seda rohkem tahapoole kaal liigub, ja kui kaal on juba taga, siis alles (hetkega) tekib pidamine. mis omakorda hoiab massikeset taga ja parandab pidamist jne jne jne, kuni mootorist enam piisavalt momenti ei tule.
Sul ikka lukuga differ?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2010 19:39 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Differ on Quaife ATB. Nagu Audi torsen ainult mitte esi ja tagasilla vahel vaid parema ja vasaku tagaratta. Kuni 80% kannab jõudu parema pidamisega rattale. 225/55/16 lamellist sain sellega 2,27s 60 ft aja kätte. Tehasest on kõik mitte-M baierlased lahtiste diffritega, millega saab teha kõike muud kui kiiret kulgemist stardis ja kurvis. Lahtise diffriga sai miski ime läbi kuumal asfaldil 225/55/16 Michelinidega 2,34s 60 ft sõita aga selline asi õnnestus ainult kuu õige asendi ja naabri kassi karvapikkuse õigete parameetrite korral.
Selge see et külm slikk soojaga pidamises ei võistle ja 2,005s 60 ft pole kindlasti parim, mis praeguse setupiga võimalik 8)

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 11:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 110
Ultron kirjutas:
Tehasest on kõik mitte-M baierlased lahtiste diffritega, millega saab teha kõike muud kui kiiret kulgemist stardis ja kurvis.


See väide nüüd küll päris õige ei ole, kui sa just ainult E39 silmas ei pidanud. 90ndate keskpaigani sai lisavarustusena tellida LSD diffrit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 12:18 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Pidasin tegelikult silmas praegust seisu, ehk siis toodangut mis täna tehasest tuleb. Ca 15...17a tagasi sai tõesti LSD'd lisavarustsena.
Mis muidu arvate, kas neljandale vahetus just enne 402 joont parandab aega või mitte ? Äkki peab lihtsalt loomakatseid tegema ?

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2010 10:54 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Sain teada et alla 13,999 sõitvad slikkidega autod peavad omama 5x60mm 360kraadi kardaanirõngast. Üritab kolmapäeval midagi valmis meisterdada. Korviste olemas üritab selle ka omma raamidele panna. Mida kõike 0,06s pärast tegema ei pea :lol:

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 93 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11