TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Jaapani siseturu autod Inglismaalt.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=6776
4. leht 5-st

Autor:  shredda [ 06.01.2010 12:34 ]
Teema pealkiri: 

Oleme ausad. Tegelikult on selle teemaga nii, et pooled (kui mitte rohkem) ARKi töötajad on siiani ebakompetentsed. Ei tunta seadust, ei tunta huvi ja ei taheta inimest aidata. Eestlase värk, teise eestlane ikka parimaks söögiks... kahju.

Suhtlesin isiklikult nii tartu kui tallinna ARK'iga, kui enda auto arvelevõtmise üksikasju üritasin uurida. Tartust tuleb kõigepealt vastus, et tõsta rool ümber ja tule võta arvele. Seejärel Tallinna ARK kummutab selle väite, tartu ARK ei põhjenda oma väidet. Tallinnast on keegi tüübikinnituse osakonna subaru "spets" totaalselt ebaviisakas ja oma tööd selgelt kas ei taha teha või ei valda :x

Mäda on see süsteem ja ega kedagi väga ei huvita ka. Kahju on sellest, et läti-leedu RHD ära piiras :(

Sorry, et nats OT

Aaro

Autor:  Master003 [ 06.01.2010 13:16 ]
Teema pealkiri: 

Lähi kuudel läheb ark üle teisele süsteemile (täielikult eurorahadega tehtav) ja kõik arki osakonnad hakkavad alluma Tln osakonnale. Äkkis siis hakkavad asjad muutuma.

Autor:  MB [ 07.01.2010 11:22 ]
Teema pealkiri: 

Kontingent jääb ju samaks, nagu vanasõna ütleb: "Lombakat parandab ainult haud"

Autor:  Taavi [ 11.01.2010 15:00 ]
Teema pealkiri: 

Kõige lihtsam on jätta rool paremale ja teha UK-st ümberasuja varana. Ka siis võib ARK-ga kemplemiseks minna, kui antud juhul on abiks lihtne seadus kus tõlgendamisruumi väga ei ole. Võsapetsi saates oli kunagi vist üks UK-s aastaid töötanud naisterahvas, kes tahtis sealt soetatud parempoolse rooliga Mondeo arvele siin saada, sest kolis Eestisse tagasi. Kuigi tegemist ei olnud JDM tuuningupilliga, näidati talle ikka punast tuld, niikaua kuni kaameratega sisse lennati, siis sai kiiresti auto arvele.

Kogu ümberehituse teema on seadusega täpselt paika panemata ja see teebki kõik keeruliseks. Arusaadav on ka see, et 9-17 tööajaga riigitöötaja ei suuda/jõua selliste erijuhtumitega süvenenult tegeleda, eriti kui peab võtma vastutust. Kui mingil Jüril jääb ümberehitatud GTR'iga maanteel sõites rool pihku ja poiss surma saab, siis vanematel võib vabalt tekkida mõte advokaadi abiga süüdlast hakata otsima ja kaua neil aega ei lähe, et ARK-ni jõuda.

Autor:  OKS [ 11.01.2010 15:18 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas see auto arvele on saadud ei tea keegi ? http://www.gtrauto.ee/est/p_nissan.php

Autor:  Leon20vt [ 12.01.2010 21:12 ]
Teema pealkiri: 

Ok, leidsin Uk turult mõned vasakpoolse rooliga autod, mis seal arvel. Valik muidugi märkimisväärselt väiksem.

Nende puhul on suuremad sansid arvele saada?

Ei tea kas julgeb mõne jdm-i sealt endale tuua, kui nüüd arvele ei saa, aga vasakpoolse rooliga aparaadiga võin peale tulede ümberviskamist kohe rõõmsalt ARK-i minna?

Autor:  swrt2002 [ 13.01.2010 10:39 ]
Teema pealkiri: 

UK-st toomise juures on veel üks nüanss.
ARK küsib su käest ikkagi ümberehituse luba maaletooja poolt sõltumata kas LHD-ks tehti Tokyos-Londonis või Raasikul. Neid ei huvita jutt stiilis, et niimoodi ostsin juba teisest riigist ja mina ei ole midagi ümber teinud.
Teadmiseks et Silberauto sellist luba EI VÄLJASTA.
Subaruga on see võimalik kui "keegi tunneb kedagi kes tunneb kedagi". ;)

Kui auto on 98 ja uuem võib tüübikaga ikkagi probleem tekkida, mis siis et UK-st toodud.UK pass ei sisalda teatuid andmeid (oli vist müraga või saastega seoses) mida meie ARK registreerimisel vajab ja ARK nõuab seetõttu tüübika tegemist olenemata faktist et auto on EU riigist toodud.

Olen ise selle 2x läbi teinud.Lancer Evo4 ja WRX STI mõlemad olid RHD ja sai LHD-ks tehtud.

Ainuke asi on selge on see et kogu see ala on täiesti reguleerimata Eestis ja iga kuu sünnib mõni uus nõue ülevaatajate laua taga.

Autor:  ahto42 [ 13.01.2010 11:02 ]
Teema pealkiri: 

Kui need müra ja saaste testid on UK's tehtud, siis neid eestis tegema ei pea. Seda on ka landroveri foorumi teemas kirjutatud. Lihtsalt ARK ei tea oma seadusi ja inimesed ei tea eurodirektiive. LR foorumis tulebki välja, et asju saab ajada ainult juristi abiga.

Soovitan rahulikult ja süvenedes selle teema läbi lugeda.
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopi ... sc&start=0

Autor:  pacaan [ 21.01.2010 13:33 ]
Teema pealkiri: 

enkei kirjutas:
Ja Leedus saab kindlustada ka UK masinaid.


äkki viitsid siia või sõnumina mulle sellekohast inffi jagada?

nimelt kasutan ise pidevalt st igapäevaselt RHD autosid (UK registris) Eestis liiklemiseks ja sellekohane info oleks mulle suht palju abiks.

Autor:  mart154 [ 03.02.2010 4:47 ]
Teema pealkiri: 

Kas kellelgi on reaalseid kogemusi väljaspoolt euroopa liitu RHD auto toomise ja registreerimisega ümberasuja varana?

paluks privaatselt märku anda.

Autor:  ahto42 [ 03.02.2010 11:05 ]
Teema pealkiri: 

Miks mitte avalikult?

Autor:  mj custom [ 04.02.2010 13:36 ]
Teema pealkiri: 

Kas kellegil on reaalseid kogemusi parempoolse rooliga auto arvele võtmisega postiautona :?: Küsimus siis selles,et kas see on reaalselt teostatav või rohkem selline naised saunas rääkisid jutt.

Autor:  Tarvii [ 17.06.2015 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Jaapani siseturu autod Inglismaalt.

võtan vana teema uuesti ülesse. Ehk kas on kuidagi ilma margiesinduseta võimalik arvele saamine UK-st toodud auto mis on juba LHD.

Autor:  ca18det [ 17.06.2015 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Jaapani siseturu autod Inglismaalt.

Seoses sellega, et eelmise aasta augustis said parempoolse rooliga autod "rohelise tule" on märgata olnud päris huvitavaid masinaid eesti numbritega ning parempoolse rooliga.

Kas keegi oskab äkki täpsemalt rääkida, kui lihtne/keeruline on siis antud hetkel RHD auto arvele võtmine. Saan aru, et peavad olema E-märgistusega tuled, aga kas sellest ei piisa, et tule sees saab mingite hoobade abil valgusvihku suunata vastavalt liikluse poolele?

Ja teine küsimus - kui UK-st tuua auto, siis kui kaua võib siin UK numbritega sõita? Kas üldse politsei saab midagi kontrollida UK numbrite põhjal?

Autor:  kilplane [ 18.06.2015 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Jaapani siseturu autod Inglismaalt.

ca18det kirjutas:
Seoses sellega, et eelmise aasta augustis said parempoolse rooliga autod "rohelise tule" on märgata olnud päris huvitavaid masinaid eesti numbritega ning parempoolse rooliga.

Kas keegi oskab äkki täpsemalt rääkida, kui lihtne/keeruline on siis antud hetkel RHD auto arvele võtmine. Saan aru, et peavad olema E-märgistusega tuled, aga kas sellest ei piisa, et tule sees saab mingite hoobade abil valgusvihku suunata vastavalt liikluse poolele?

Ja teine küsimus - kui UK-st tuua auto, siis kui kaua võib siin UK numbritega sõita? Kas üldse politsei saab midagi kontrollida UK numbrite põhjal?


ei, hoobadega ega regullimisega ei saa.
reflektor ise on selliselt ehitatud, et malgusvihk on horisontaalne natu üle keskjoone ja siis parem serv tõuseb..
aja oma praegune auto ninaga seina vastu ja pane lamp põlema, näed, millest räägin.

osadele autodele saab õiged tuled poest üliodavalt (S13 tuled 10€/tk tutikad) ja eistele lammutusest.
odavam/kiirem kui hakata midagi leiutama

4. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/