TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Jaapani siseturu autod Inglismaalt.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=6776
2. leht 5-st

Autor:  ahto42 [ 28.12.2009 15:26 ]
Teema pealkiri: 

Teine asi on siis kui see auto pole inglismaa registris ja igasugused testid tegemata.

Pole muud varianti kui eesti reg numbriga auto kinni pidada ja küsida, kuidas arvele sai.

Autor:  Astrona [ 28.12.2009 16:20 ]
Teema pealkiri: 

Kui tüübikinnitus on LHD ja RHD puhul eraldi, siis on suur vahe, kas tahad arvele saada jaapanist toodud S13 või R33. Kuna esimesel on LHD tüübikinnitus siin juba olemas, peaks piisama vaid LHD'ks ümberehitusest. Kui EU's pole isegi RHD tüübikinnitust, siis läheb keeruliseks...
Nüüd aga kus mõned autod on ARKist läbi pressitud, peaks olema ARKis olemas ka vastavad tüübikinnitused, ja järgmistel jääb üle vaid esimestele tänulik olla, või mis? Ümberehitustele on siiski vaja tehnilist ekspertiisi.
Karol, Viljar, Riho ja Joonas peaks asja päris hästi teadma.

1 variant oleks ka masin Jaapanist Inglismaale vedada, seal arvele saada, ja siis Eestisse vedada, siin teha ümberehitus - kui sellest EUs arvele võtmisest on kasu.

Autor:  Jürgen [ 28.12.2009 18:14 ]
Teema pealkiri: 

ahto42 kirjutas:
Pole muud varianti kui eesti reg numbriga auto kinni pidada ja küsida, kuidas arvele sai.

Valdav osa neist on ümberasujate vara, nimelt mul naabril ka Mitsu FTO RHD ja Eestis arvel. Pidi tõestama Arkis, et on elanud ja töötanud ala 6 kuud Inglismaal ja on sel ajal vara soetanud sealt.

Autor:  Marko [ 28.12.2009 20:50 ]
Teema pealkiri: 

Oskab keegi täpsemalt rääkida just arvele saamist...
Masinaks oleks Skyline R33 GTR eeldusel, et rooli ringi tõstmine on perfektselt teostatud. See R33 GTS ei ole veel eestis arvel mis VKM-i kaudu püüdis saada. Ongi küsimus, mida peaks veel tegema, et ausalt ARK kinnitaks. Tuled tuledeks, neid ilmselt keegi nagunii ei vaheta?

Autor:  onesuspect [ 28.12.2009 20:57 ]
Teema pealkiri: 

Köige lihtsam, mine too vöi lase tuua ja siis proovi argiga kaubale saada. Tee sellest meile põhjalik ettekanne ja 'modid' teevad sellest 'sticky' teistele, et kuidas ja mis!
Pole mötet spekuleerida! Need kaarikud mis listis olid pole just kõige odavamad, isegist inkast!

Autor:  hents99 [ 28.12.2009 22:37 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
Oskab keegi täpsemalt rääkida just arvele saamist...
Masinaks oleks Skyline R33 GTR eeldusel, et rooli ringi tõstmine on perfektselt teostatud. See R33 GTS ei ole veel eestis arvel mis VKM-i kaudu püüdis saada. Ongi küsimus, mida peaks veel tegema, et ausalt ARK kinnitaks. Tuled tuledeks, neid ilmselt keegi nagunii ei vaheta?


Üks R33 GT on Eestis arvel, jällegi Tartus tehti rool ringi.

Autor:  Kelm [ 28.12.2009 23:36 ]
Teema pealkiri: 

jah mehed, oli aeg kui ehitasid auto RHD to LHD ja võtsid arvele, nüüd see enam nii lihtne ei ole, nõuavad igasugu esinduse kontrolli pabereid ja eestis on nii nahhaalseid esindusi kes aind naeravad su üle ja ei tee seda lihtsalt. Ma ei väida oma jutuga nüüd seda et asi on võimatu, kui on olemas võimalused siis aga palun ja ehk jagate seda teistega ka.

Autor:  topgear [ 29.12.2009 11:23 ]
Teema pealkiri: 

palju laheb jaapanist auto toomine :?:

Autor:  temp [ 29.12.2009 12:35 ]
Teema pealkiri: 

Olen asja endale päris selgeks teinud. Enda arvates vähemalt :)
Kui soovid auto arvele võtta LHD seades, millel pass on RHD tuleb kõigepealt taodelda ARK-ist ümberehitus luba. Ennem ei tohiks justkui midagi teha. Loa väljastamisel võivad nad nõuda tehase või tehase esindaja nõusolekut tehtavateks töödeks. Samas juhtimisseadmete ümberehitust ei tohi keegi peale tehase või tehase esindaja teha. Kui luba käes võib töö ära teha. Peale seda tuleb võtta tehase/tehase esindaja käest tõend, et tema poolt ümberehitatud sõiduk vastab kehtivatele nõuetele. Siin ongi põhi jama. Nimelt pole näiteks Skylinedele tehas andnud LHD seades tehnonõudeid :) Seega ei saa meie kohalik esindus anda välja paberit, et asi vastab nõuetele kuna temal pole pädevust anda välja nõuded ja nendele vastavust kontrollida.

Tasub lugeda :
http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 - Kood 301. Üldnõuded juhtimisseadmetele

http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13200030 - § 9. Nõuded sõiduki ümberehituseks ja selle kinnitus

Kokkuvõttes kõige lihtsam on ennast inglismaale kuidagi elama vormistada ja seal auto soetada. Inglise numbritega 11,9 kuud (üle 12 kuu ei tohi niisama auto teises riigis olla) siin sõita ja siis mõned päevad inglismaal jälle ja peale seda asundusvarana siia tuua.

Kui keegi suudab leida lihtsama variandi, siis minu au talle!

Autor:  JDM-San [ 29.12.2009 13:05 ]
Teema pealkiri: 

Aga kui ümberehitatud auto Lätti regada ja alles siis Ark´is Eestisse regada?

Autor:  temp [ 29.12.2009 14:55 ]
Teema pealkiri: 

Teoorias kui on LHD-na pass olemas ja registris EU-s, siis ei tohiks ARKil enam midagi kobiseda olla.

Autor:  ziim [ 29.12.2009 19:14 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas svenssonid RHD masinad arvele saavad? Sealkandis neid tegelikut sitta kanti liikvel.

Autor:  wa666ou [ 29.12.2009 19:39 ]
Teema pealkiri: 

ziim kirjutas:
Kuidas svenssonid RHD masinad arvele saavad? Sealkandis neid tegelikut sitta kanti liikvel.


Kas Rootsis mitte polnud ennevanasti liiklus teisel pool.

Autor:  KillFrenzy [ 29.12.2009 19:47 ]
Teema pealkiri: 

wa666ou kirjutas:
ziim kirjutas:
Kuidas svenssonid RHD masinad arvele saavad? Sealkandis neid tegelikut sitta kanti liikvel.


Kas Rootsis mitte polnud ennevanasti liiklus teisel pool.


In 1963 the Swedish parliament passed legislation ordering the switch to right-hand traffic. The changeover took place at 5am on Sunday, 3 September 1967, which was known in Swedish as Dagen H (H-Day), the 'H' being for Högertrafik or right traffic.

Autor:  ziim [ 29.12.2009 21:26 ]
Teema pealkiri: 

Jah oli, aga vaevalt igast R33-d ja muud japsid sellest ajast arvel on.

2. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/