Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 7:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 8:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
taxu kirjutas:
Väidetavalt siiski just Torsen kuumeneb suurel koormamisel enim, võrreldes muude LSD tüüpidega.

Huvitav oleks teada millel selline väide põhineb. Torsendifris on terve ports hammasrattaid, mida koormuse andmine kindlasti mingil määral soojendab, kuid õli kuumutamise põhimõttel töötava viskodifri temperatuuri torsenis minu arusaamist mööda küll tekkida ei tohiks. Ja isegi kui tekib ei ole difri toimimine sellest mõjutatud. On kellelgi mingit materjali sel teemal, millega tasuks tutvuda?

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 10:32 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Torsen tüüpi diffrid kindlasti ei kuumene, siis peaks manuaalkastid ka seest pidevalt kuumaks minema näiteks :) Mõtle nüüd loogiliselt, visko ja piiratud libisemisega diffrites tekib märkimisväärne osa hõõrdumist (loe ühendus väiksema kasuteguriga), omavahel liikuvad hammakad aga ei saa normaaltingimustes kuidagi samal tasemel sooja eraldada. Väike pilt Quaife sisust nagu näga kusagil vedelikku ei kuumutata ja midagi ei tegele libisemisega. Kuumus pole seega kindlasti probleem.
Ma võin mõni päev tagumisi ketse põletada ja siis käe diffri peale panna, suht kindel et kätt ära ei põleta :D

RFL kirjutas:
Minul on ka kasutusel visko ja just eelarve pärast ...

Ma ei väidagi et visko ei toimi, ikka toimib aga näiteks WRC'st või F1st sellist tehnikat kindlasti ei leia. Järsu vs sujuva lukustamise kasulikkuse teemat parem ei hakka siin teemas lahkama :) Btw 370z visko ütles ajakirjanike silme all rinkal paarutades üles, kuna tootmismudelile ei peetud vajalikuks diffri õli jahutuse paigaldamist. Edmundsis vist nägin pilti kus mehaanikul jalad paistsid uue auto alt.
Edit: siin ka pea samad pildid.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 11:54 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Torsenit on tõesti tehasest peal väga erinevatel autodel ja on olemas ka kolm erinevat põlvkonda, selle kohta huvitav tabel:

http://www.torsen.com/files/Torsen%20Ap ... 0Chart.pdf

Näiteks paljud Audi mudelid mis vanasti kasutasid Torsenit enam uute põlvkondade puhul seda ei evi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 14:14 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Hea meelega näeks, et Subaru kasutaks sildade vahel visco-couplingu asemel limited slip couplingut (LSC) või torseni. Tagasillas on kuum sõna elektrooniliselt juhitav LSD (eLSD), ilmselt võib oletada et mingi aeg on performance segmendi autodel kõik 3 sõlme vähem või rohkem arvutijuhitavad. Praegu vist kasutavad sellist võimalust ainult EVO S-AWC ja GT-R ?
Positiivselt üllatas mind neljanda generatsiooni 2007 välja tulnud Haldex, mis kasutab LSC+tagasilla eLSD kombinatsiooni. Audi on ka lõpuks aru saanud, et üks torsen nelja ratta peale on vähe ja uus S4 sai tagasilda (lisavarustusena) eLSD. Eeldatavasti peab Subaru ka midagi analoogset pikemas perspektiivis aretama, et konkurentsis püsida.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 14:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Siin üks link kus erinevad 4wd süsteemid. Pole kül uut subarut aga ühteist vaatamiseks ikka.
http://www.awd.ee/cars.html#sub


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 16:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Ultron kirjutas:
Hea meelega näeks, et Subaru kasutaks sildade vahel visco-couplingu asemel limited slip couplingut (LSC) või torseni.
Kas sa tegeled subaru käigukastide müügiga? Subarutel võiks üldse avatud differ olla, ja rehvipiirang 175mm :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 16:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ultron kirjutas:
Hea meelega näeks, et Subaru kasutaks sildade vahel visco-couplingu asemel limited slip couplingut (LSC).

Kui sa veel tähele pole pannud, siis DCCD-ga STI-id ongi kõik ketaslukuga keskdiffriga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 17:25 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Olen tähele pannud, pidasin silmas teema algataja viscous couplincu mudeleid & for the record, Subarute kastide müügiga ka ei tegele :)

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2009 17:36 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Ultron kirjutas:
Hea meelega näeks, et Subaru kasutaks sildade vahel visco-couplingu asemel limited slip couplingut (LSC) või torseni. Tagasillas on kuum sõna elektrooniliselt juhitav LSD (eLSD), ilmselt võib oletada et mingi aeg on performance segmendi autodel kõik 3 sõlme vähem või rohkem arvutijuhitavad. Praegu vist kasutavad sellist võimalust ainult EVO S-AWC ja GT-R ?


See nö eLSD on viimasel ajal popiks tõesti muutnud. Paar aastat tagasi tuli see Saabi Aero X mudelitele, viimase põlvkonna Honda Legend kasutas midagi sarnast juba varem. E92 M3 evib ka vist sellist?

Muideks esimesena maailmas kasutas seda R33 GT-R V-Spec mudel ja aasta oli siis 1995.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11