TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Tugevama siduri variandid ?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=639
1. leht 1-st

Autor:  Ragnar [ 14.10.2005 10:40 ]
Teema pealkiri:  Tugevama siduri variandid ?

Nii, originaal sidur sai eelmine aasta otsa, kevadel sai alla siis uus LUK'i komplekt, aga kettale tulid pidurimeistri katted peale. Nii nüüd 7000km sõidetud ja jälle otsas. Libiseb nii mis kole. Mis oleks parim lahendus ? Kas metall ketas labadega originaal korvis oleks ok ? Tüütuks hakkab minema see iga aastane kohustuslik siduri jama. Või mis te ise mõtlete milline lahendus oleks parim. Ise arvasin, et orig. korv + tugevam ketas kestab nagu turbo oopelitel, aga ei kesta... jõudu pole ka nii palju kui nendel, aga sidur sureb ikka ära.

Autor:  RICE BURNER [ 14.10.2005 11:52 ]
Teema pealkiri: 

Kui korv ei hoia, siis on ketta vahetamine suht mõttetu. Mõni lihtsalt on paksemate kattetega ja see veidi aitab, kuid mitte palju. Enne soovitan vastubidist varianti.(Tugevam korv ja originaal ketas)

Autor:  Samvel [ 14.10.2005 12:57 ]
Teema pealkiri: 

Viljar avaldas sulle saladuse - korvi on tugevamat vaja :-D
Ja Opelitel kestab sidur just sellepärast, et korv on tehtud arvestades suht suurt väänet ja 4wd ;)

Autor:  GSI [ 14.10.2005 18:04 ]
Teema pealkiri: 

Ehh originaalsidur kestis mul kaks hooaega, siis otsustasin igax juhuks pidurimeistris kettale uue katte panna ja asi andis kohe järgi. Juba burnouti ajal läks asi kärssama. Peaks ka vist mõtlema turbocali korvile ja miskisele asjalikule kettale.

Autor:  CPX [ 14.10.2005 18:50 ]
Teema pealkiri: 

Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv

Autor:  Ragnar [ 14.10.2005 18:54 ]
Teema pealkiri: 

CPX kirjutas:
Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv


mul need nö. tugevad pidurimeistri katted ongi kettal.

pagan. ma hakkasin mõtlema, et sidur mis autol peal oli kui sain kestis küll tunduvalt kauem kui see pidurimeistri värk ja ilmselt oli sellega juba mingit aega sõidetud kah. ega enne vist teada ei saa mis häda kui sidur maha võtta.
hmm... äkki prooviks integrale evo korvi, 4wd ja 300+nm juba stockis sellel autol.

Autor:  Ints [ 18.10.2005 21:36 ]
Teema pealkiri: 

kas shacs ei paku fiatile midagi!

Ühe tuttaval peab 300 hid vastu küll! ( keraamilinne ketas,korv )

Autor:  Priit [ 20.10.2005 11:29 ]
Teema pealkiri: 

paksemad katted äkki? libistamist talub samamoodi nagu muidu aga kui sidur täielikult haakunud on siis ei libise nii kergelt kui originaal.

Autor:  erik [ 21.10.2005 0:36 ]
Teema pealkiri: 

Kasutan võistlusmaasturil erilist Centerforce`i Dualfriction sidurit, millel on hooratta pool keramiline kate, korvipool aga tavalisele kattele sarnane kate. Korvil on lamellide küljes lahtised raskused mis pöörete suurenedes tsentrifukaal jõuga haaret veelgi suurendavad. Kõlab kosmosena aga toimib väga hästi. Asi ei maksnud ka eriti hullult, tuli ainult kaua oodata milla US`ist kohele jõudis. Soovitan soojalt.

http://www.centerforce.com/clutches.tpl ... utchtypes#

Autor:  SubLeg [ 06.11.2005 22:02 ]
Teema pealkiri: 

originaal korv peak kestma kyll (sul ju esivedu)
aga ketas pane 4 või 3 labaline caronceraamiliste katetega
mul endal 4wd ja kasutan samasugust ketast ainult et 6 labaga, peale 20000km sõitmist väsis ainult originaal korv ja hakkas libisema, algul mõtlesin et ketas õhtal aga lahtivõtmise käigus selgus et ketas veel täiesti korras, korv lihtsalt oli väsind. Nyyd panin jaapani 2000a sti korvi ja super.
Aga jahh sul soovitaks ikkagi esilagu ketas panna ja vaata et korv ikka sile on

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/