Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 16:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tugevama siduri variandid ?
PostitusPostitatud: 14.10.2005 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Nii, originaal sidur sai eelmine aasta otsa, kevadel sai alla siis uus LUK'i komplekt, aga kettale tulid pidurimeistri katted peale. Nii nüüd 7000km sõidetud ja jälle otsas. Libiseb nii mis kole. Mis oleks parim lahendus ? Kas metall ketas labadega originaal korvis oleks ok ? Tüütuks hakkab minema see iga aastane kohustuslik siduri jama. Või mis te ise mõtlete milline lahendus oleks parim. Ise arvasin, et orig. korv + tugevam ketas kestab nagu turbo oopelitel, aga ei kesta... jõudu pole ka nii palju kui nendel, aga sidur sureb ikka ära.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2005 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kui korv ei hoia, siis on ketta vahetamine suht mõttetu. Mõni lihtsalt on paksemate kattetega ja see veidi aitab, kuid mitte palju. Enne soovitan vastubidist varianti.(Tugevam korv ja originaal ketas)

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2005 12:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Viljar avaldas sulle saladuse - korvi on tugevamat vaja :-D
Ja Opelitel kestab sidur just sellepärast, et korv on tehtud arvestades suht suurt väänet ja 4wd ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2005 18:04 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
Ehh originaalsidur kestis mul kaks hooaega, siis otsustasin igax juhuks pidurimeistris kettale uue katte panna ja asi andis kohe järgi. Juba burnouti ajal läks asi kärssama. Peaks ka vist mõtlema turbocali korvile ja miskisele asjalikule kettale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2005 18:50 
Eemal

Liitunud: 05.06.2005 11:49
Postitusi: 54
Asukoht: Tallinn
Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv

_________________
Üritusteks välja rentida peotelk 5x8m.
Tel:56 484 989


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2005 18:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
CPX kirjutas:
Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv


mul need nö. tugevad pidurimeistri katted ongi kettal.

pagan. ma hakkasin mõtlema, et sidur mis autol peal oli kui sain kestis küll tunduvalt kauem kui see pidurimeistri värk ja ilmselt oli sellega juba mingit aega sõidetud kah. ega enne vist teada ei saa mis häda kui sidur maha võtta.
hmm... äkki prooviks integrale evo korvi, 4wd ja 300+nm juba stockis sellel autol.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2005 21:36 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
kas shacs ei paku fiatile midagi!

Ühe tuttaval peab 300 hid vastu küll! ( keraamilinne ketas,korv )

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.10.2005 11:29 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
paksemad katted äkki? libistamist talub samamoodi nagu muidu aga kui sidur täielikult haakunud on siis ei libise nii kergelt kui originaal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2005 0:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Kasutan võistlusmaasturil erilist Centerforce`i Dualfriction sidurit, millel on hooratta pool keramiline kate, korvipool aga tavalisele kattele sarnane kate. Korvil on lamellide küljes lahtised raskused mis pöörete suurenedes tsentrifukaal jõuga haaret veelgi suurendavad. Kõlab kosmosena aga toimib väga hästi. Asi ei maksnud ka eriti hullult, tuli ainult kaua oodata milla US`ist kohele jõudis. Soovitan soojalt.

http://www.centerforce.com/clutches.tpl ... utchtypes#


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2005 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2005 9:46
Postitusi: 87
originaal korv peak kestma kyll (sul ju esivedu)
aga ketas pane 4 või 3 labaline caronceraamiliste katetega
mul endal 4wd ja kasutan samasugust ketast ainult et 6 labaga, peale 20000km sõitmist väsis ainult originaal korv ja hakkas libisema, algul mõtlesin et ketas õhtal aga lahtivõtmise käigus selgus et ketas veel täiesti korras, korv lihtsalt oli väsind. Nyyd panin jaapani 2000a sti korvi ja super.
Aga jahh sul soovitaks ikkagi esilagu ketas panna ja vaata et korv ikka sile on


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 113 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11