Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 12:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 336 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 17:51 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
Ma siinkohal nimetaks, et Ilmarsi auto mahub ilusasti ka järgmisel aastal B klassi, kuid tundes Ilmarsit, siis 10 sekki ta küll sõita ei viitsi. Kui juba indeks ees, siis kõik muu võiks lihtsalt lubatud olla, sest kiiremini nii ehk naa sõita ei tohi. See teeb nendes klassides osalemise lihtsalt odavamaks, sest otsitakse lahendusi, mis kestavad, mitte mis lubatud ja sestap jube krdi kallid võivad olla.

See driftiga võrdlemine on mõtetu tegevus, nagu ma juba ütlesin, siis loodetavasti saavad korraldajad kuupäevad selliseks, et need ei kattu. Point ju selles, et publik on sama nooruslik rahvas, kes tahab täiega mürtsu ja actionit ja et võistlus oleks kogu aeg näha, mida mõlemad alad ka pakuvad. Järgmisel aastal saab ka driftis palju V8 müdinat kuulda ja sestap peaks tee rajaäärde ka need inimesed leidma, kellele see hinge läheb. Ma ise lahkusin dragi juurest ja läksin drifti manu, kuid ma ei tunne küll mingit rivaalitsemist kahe ala vahel. Kogu elu kui ma dragi fännanud olen, on seda kõrvutatud ma ei tea mis kõik aladega ja mind selle pärast igal pool solvatud kus võimalik, nüüd olen drifti juures ja ma ei näe et kahe alternatiivmootorispordi inimesed peaksid teineteist pilduma väljenditega, kumb parem on, vaid töötama nii, et mõlemal hing sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2009 13:23 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
Ilmarsi otsus tänasel päeval on mitte sõita kud teda teades ei ole kindel mitte midagi ennem kui saabub kätte võistluspäev. Tõenäoliselt ei mahu ta B-klassi kuna see jõud ja see käigukasti lahendus ei toimi. See aasta mitte ühtegi õnnestunud starti.

Ma natuke räägiks veel ardoga kaasa. Need kaks ala on üks ühest teine teisest. Selline võrdlus on tekkinud ehk sellepärast ,et paljudki driftijad on endised kiirendajad või muud moodi selle alaga seotud olnud

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.11.2009 3:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
mida võetakse ette mõõtesüsteemidega?

kas olen ainuke kes arvab et mõõtesüsteemid päris õiget asja ei näita?
GPS'i järgi arvutades näeb hoopis teisi numbreid, vahepeal näitas
tartu autoklubi tehnika mitmel järjestikusel sõidul TÄPSELT samu numbreid
mõlemal sõitjal. Mingi jama oli ka lõppkiirus võistlusel kus päris mitu autot
täpipealt sama kiiruse sõitsid ja mitte üks kord.

bit strange...millest selline erinevus ei tea?

Edit:
Kiirus GPS järgi oli max 143,6km/h :o
PIC(Kaks eri sõitu):
http://simsa.planet.ee/stuff/DSC04331.JPG

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2009 10:50 
Eemal

Liitunud: 01.06.2008 17:58
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
EMV võistlustel kasutatav BHRA süsteem pole küll vigu andnud?
Portatree on suht reliable


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2009 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
pigem peangi silmas tartu autoklubi üritusi, kas mitte nemad ka ei rendi BHRA süsteemi?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2009 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
eip, nemad rendivad raunzi käest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2009 17:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Leidsin bhra lehelt: Dragrace tehnilised reeglid 2010.

EDIT: Ei tea, kas need reeglid on lukus.
Lisanõuded A, B- ja C-klassi sõidukitele. kirjutas:
Vastuolude korral üldiste nõuetega, on lisanõuded ja reeglid ülimuslikud.
1. Osaleda on lubatud vaid sõidukiga, mis ei sõida kiiremini kui 10.000 sek.
2. Täisslikkrehvide (nt. Mickey Thompson „ET Drag“) ja DOT-märgistusega tänavaslikkrehvide
(nt. Mickey Thompson „ET Street“ jms.) kontaktpinna laius võib olla
maksimaalselt 10.5".
3. Kontaktpinna laius võib ületada 10.5“ juhul, kui tegemist on sõiduki valmistaja poolt ette
nähtud rehvimõõduga tänavasõidu rehvidega.
4. Originaalse tagavedrustuse asendamine „4-link“ ja „ladder-bar“ tüüpi vedrustusega on
keelatud.
5. Sõiduki veoskeem peab säilima originaalne.
6. Sõidukil tohib kasutada kas originaalset või sama margi teiste mudelite käigukaste.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2009 16:52 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
siuke negatiivne-positiivne asi järgmise hooaja puhul on see ,et kuna tänase päeva seisuga Lätis ei toimu ühtegi võistlust, siis on ehk oodata korraliku invasiooni sealt poolt. Ilmars tõenäoliselt mitte ,aga kuulda on ühest Pontiacist mis topeltturbotatud + kindlasti A-klassi mõned täiendused. Kindlasti võidab populaarsust Tartu Drag Series mille "promotuur" vaikselt juba käib.

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tsiteeri:
6. Sõidukil tohib kasutada kas originaalset või sama margi teiste mudelite käigukaste.
Tähelepanek: Kasutada võib teiste markide mootoreid, aga käigukasti ei tohi. Võiks lubada käigukaste mootorimargi järgi.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Astrona kirjutas:
Tsiteeri:
6. Sõidukil tohib kasutada kas originaalset või sama margi teiste mudelite käigukaste.
Tähelepanek: Kasutada võib teiste markide mootoreid, aga käigukasti ei tohi. Võiks lubada käigukaste mootorimargi järgi.

Väga hea tähelepanek, saada kindlasti see ettepanek BHRA'le või Erkkile, et ta selle omakorda edastaks.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 2:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Hehe...naerma ikka ajavad need 2010 "ohutus" reeglid
Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.999 sek või kiiremini.
1. Manuaalkäigukasti puhul on standardse hooratta ja sidurikorvi kasutamine keelatud.
Hooratas ja sidurikorv peavad vastama SFI 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 või 1.5 nõuetele.
2. Tubeless-tüüpi rehvi puhul on mutriga kinnitatavad ventiilide kasutamine kohustuslik.

Hetkel on väga palju autosi, mis sõidavad alla 12 seki veerandit täiesti stockina...edaspidi siis ei tohi sõita ühelgi bhra üritusel bone-stockina ntx
Z06, 911 tt (996, 997, 997.2), gt-r, panamera turbo, viper srt-10 jne jne jne
Kõik nad peavad asendama tehase poolt paigaldatud kvaliteetse hooratta ja siduri mõne suvalise noname vastu...mis ei oleks standardne :lol:


Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.499 sek või kiiremini.
1. Kehtivad kõik nõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.999 sek või kiiremini.
2. Sõidukil peab olema väline peavoolulüliti (mille asukoht peab olema sõiduki tagaosal),
mis peab katkestama aku, generaatori, tuled, süüte ja muud vooluahelad ja seiskama
mootori. Lüliti tuleb märgistada sinise kolmnurgaga, mille küljepikkus on 80 mm.
3. Sõidukil peab olema FIA nõuetele vastav turvakaar (vt. http://www.fia.com/
sport/Regulations/dragregs.html, „Drawings“, joonis 12).
4. Turvakaar peab olema sõiduki kandevstruktuuride (raam, poolraam) külge keevitatud
või polditud metallplaatidega vastavalt FIA reeglitele.
5. Tänavasõidu rehvide kasutamise korral peab sõidukil olema kardaanirõngas
mõõtmetega 6 mm x 50 mm x 360 kraadi, mis ei tohi asetseda esimesest
kardaaniristist rohkem kui 152 mm kaugusel.
6. Kõik kasutatavad õli- ja kütusevoolikud ja -torud peavad olema ühendatud
keermesliidetega, klamberliidete kasutamine on keelatud.
7. Alumiiniumist rattamutrite ja poltide kasutamine on keelatud. Rattamutrid ei tohi olla
kinnised, nn. „kübar" tüüpi. Rattapoldi ots peab ulatuma mutri välistasapinnast üle
vähemalt 3 mm.
8. Sõiduki juhiistmel peab olemad turvavöö, mis vastab SFI 16.1 nõuetele.
9. Manuaalkastiga sõidukil peab olema SFI 6.1, 6.2, 6.3 või 9.1 nõuetele vastav hooratta
kaitse. Kui vastav tööstuslik toode puudub, tuleb kasutada kaitset, mis on valmistatud 6
minimaalselt 6.35 mm paksusest terasest, kindlalt kinnitatud ja katab sidurikoja 360
kraadi ulatuses.
Siia saab siis paigutada 911tt (997, 997.2), gtr, z06, mõni asisem viper jms
Hooratta kaitsed, turvakaared ja no eriti lahe oleks näha mõnda tutikat 911 millel taga spoile küljes on-off lüliti oleks



Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 10.999 sek või kiiremini.
bla-bla-bla ei hakka kõike copy-pastema siit http://www.bhra.ee/data/info/BHRA%20teh ... 202010.pdf
Aga point on selles, et 911 turbo 997.2 on sõitnud stockina juba hetkel 11.1 ja gt-r specV 11.0 küll mõni osavnäpp sealt selle 0.1 seki veel maha saab(ja no ei ütleks, et ntx aju softi vahetus oleks mingi eriline tuuning, aga sellega saavad mõlemad autod vabalt 10 seki sisse sõidetud) ...stockina tuleb 10.9 ära järgmisel aastal ilmuval S mudelil. Ja no need autod tuleb ikka täiesti ribadeks kiskuda, et nõuetele vastaks.

Ei tahaks kuulda nende reeglite väljamõtlejate juttu, et sellised autod ei osale ju ja neid pole Eestis...(GTR on 8tk siia müüdud, z06 3+, 911 997 turbosi 6+ jne)
Või siis vabandused stiilis, et las sõidavad ära, küll muudame reegleid. Kui keegi on kusagil sõitnud sellise aja välja stock autoga (kõik ajad pärinevad siit http://www.fastestlaps.com/vehicles.html) ja Eestis kohalikul lennuväljal sõitjal see ei õnnestu, siis on arvatavasti viga rooli ja pedaalide vahel või lennuväli libe, mõlemal juhul tähendab see ohtu publikule ja sõitjale.
Ja kui nüüd läbi sõrmede ntx streetman klassis sõitja autole vaadatakse, siis tekib minul küll kohe küsimus, et milleks üldse need reeglid, kui keegi neid ei järgi?!?!?!?

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kõik teavad, et orignaal konditsioonis sõitvaid autosid käsitletakse tehnilise komisjoni poolt veidi teisiti ja õige ongi, sest vahet peab tegema autol, mis tehtud sedasi tehases või autol, mis tuunitud ei tea kelle poolt. Ja mina, kui sõitja pole kunagi näinud, et mõni Z06 või Viper oleks tagasi saadetud.
10,9 ja 11 sekundi tehase autodega võid vaid paberi peal kihutada, sest reaalselt ei sõida hetkel meie radadel keegi nii kiiresti. Väidetavalt 10,9-11,00 usas sõitev Z06 sõitis meie rajal mälu järgi umbes 12,5 sekundit. Ja selliseid näiteid võib tuua palju.
Eesti reeglite on ikka suuresti pärit Drag racingu maalt USA,st ja mugandatud meie tingimustele vastavaks.

Näiteks Soome reeglid 2010: http://www.fhra.fi/pdf/saanto2010.pdf

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2010 14:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Torkas silma üks uus reegel: Juhul kui aku asub
sõiduki salongis, on kohustuslik kasutada tulekindlat väliskeskkonda ventileeritud lisakorpust.


Nissan 200 pagasnik vist loetakse ikkagi salongiks ja peab selle kasti sinna leiutama. Eks nuputamist jagub, kuid saame hakkama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2010 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Kui istmeid pole, siis panna plekk salongi ja pagasiruumi vahele. Kui auto stock, siis vaatame ka natuke teise pilguga ette kirjutatud reegleid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2010 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
eclipse kirjutas:
Kui istmeid pole, siis panna plekk salongi ja pagasiruumi vahele. Kui auto stock, siis vaatame ka natuke teise pilguga ette kirjutatud reegleid.
Kas sina või keegi teine võib teha näiteks enne võistlust Tallinnas kerge ülevaatuse, et poleks hiljem Tartus üllatusi?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 336 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11