TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Hea progetavate ajude teema .
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=623
1. leht 1-st

Autor:  Raceboy [ 04.10.2005 9:39 ]
Teema pealkiri:  Hea progetavate ajude teema .

Siin: http://www.924board.org/viewtopic.php?t=16804&start=0

Autor:  jk [ 12.10.2005 1:52 ]
Teema pealkiri: 

Natuke lugesin VEMSi site'i. Mis esialgu silma jäi - algoritmid on erinevalt MS2 implemteeritud C's (MS2 kasutab asmi) ja prosena kasutatakse AVRi (MS2 MSP). Riistvara peale prose sarnaneb MS2'ga (GenBoard tundub olevat suht sama, kui MS2), tuunimise/confimise soft paistab ka sama olevat MS2ga (MegaTune). Dokumentatsioon on hetkel MS2 kasuks.

Aga kuna VEMSi soft on kirjutatud C's, siis on minu jaoks sellel kõva eelis. Kui midagi ei tööta softis, saan ma selle ise parandada. Või kui midagi on puudu, saan ma ise selle jaoks suppordi kirjutada (ntx Nissani optical camshaft triger).

Edit: Mida rohkem ma loen, seda rohkem VEMS mulle meeldib

Skeemid: http://www.vems-group.org/wiki/index.ph ... FSchematic

Firmware soft (vaata järgi kuidas auto aju töötab (boostcontroller oli küll väga prosta )): http://www.vems-group.org/wiki/index.ph ... areChanges
(Lisaks seisab mul riiulis AVR Mega128, nii et teoreetiliselt võiks seda koodi isegi jooksutada)

VEMS maksab kõigest 250euri + wideband lambda 56+ karp + ~20 euri eest draiverid. Sama raha eest võib osta ka ainult wideband lambda

Autor:  Miq [ 12.10.2005 20:37 ]
Teema pealkiri: 

noh, tehke siis eestis know-how poolepealt ots lahti :badgrin:

Autor:  Raceboy [ 13.10.2005 8:44 ]
Teema pealkiri: 

Eem, eeldatavasti veel sel talvel sõidan oma 931-ga (jah, praegu on see ulme :lol: ) Rootsi, kus hakkame teema autoriga seda paigaldama. Selleks ajaks on ta loodetavasti oma MB Cosworthile sama asja peale pannud ning VEMSi kogemused käes.

Autor:  Kuuno [ 13.10.2005 8:55 ]
Teema pealkiri: 

mina saan siia panna paar sõnakest emanage progemisest, mida sai eile kella 3ni öösel tehtud :P (loodan et teema autor ei pahanda :) )
Autol olid 220 pihustite asemel 370cc pihustid...need andmed sai sisse toksitud softi ja emanage arvutab mingi koefitsendi mille järgi automaatselt kütet paika panna, aga sellest päris ei piisa ikka...
väga kahtlane tundus asi kuna ei saanud aru kas kytet on palju v vähe sest igat pidi suri moto välja alguses. Tundub nagu uputatakse mootor yle aga samas käia ei taha siis kui bensiin maha tõmmata...küünlad tahmavad mustaks niiet segu peaks rikas olema...aga jällegi A/F näitab nii lahjat kui veel saab. Sai proovitud nii et pöörded ntx 2000 peal hoitud ja siis reaalajas muudetud...vahep kui paremaks läks siis pöörded sama gaasi asendiga tõusidk ohe tunduvalt, aga probleeme oli tyhikäiguga....
Vahepeal sai paika nii et ilma gaasital äks käima ja jäi tiksuma aga nii kui gaasiga mängid ja uuesti lahti lased sureb välja....vot seda ei tea veel miks. Endal on arvamus et kas kuskil on õhu leke v küünlad on valed(4elektroodiga aga peaksid olema 1ga) Ex paistab kuidas teiste kyynaldega saab, aga üldiselt päris huvitav on se seadistamine jne... :)

Autor:  Ragnar [ 13.10.2005 10:40 ]
Teema pealkiri: 

nii, et ikkagi ei saa greddyga väga lihtsalt pihusti suurust muuta ?

Autor:  Kuuno [ 13.10.2005 10:47 ]
Teema pealkiri: 

ragz kirjutas:
nii, et ikkagi ei saa greddyga väga lihtsalt pihusti suurust muuta ?

pihusti suuruses ei ole asi yldse arvan ma...küünlad jne...

Autor:  Silwer [ 13.10.2005 12:13 ]
Teema pealkiri: 

panter kirjutas:
mina saan siia panna paar sõnakest emanage progemisest, mida sai eile kella 3ni öösel tehtud :P (loodan et teema autor ei pahanda :) )
Autol olid 220 pihustite asemel 370cc pihustid...need andmed sai sisse toksitud softi ja emanage arvutab mingi koefitsendi mille järgi automaatselt kütet paika panna, aga sellest päris ei piisa ikka...
väga kahtlane tundus asi kuna ei saanud aru kas kytet on palju v vähe sest igat pidi suri moto välja alguses. Tundub nagu uputatakse mootor yle aga samas käia ei taha siis kui bensiin maha tõmmata...küünlad tahmavad mustaks niiet segu peaks rikas olema...aga jällegi A/F näitab nii lahjat kui veel saab. Sai proovitud nii et pöörded ntx 2000 peal hoitud ja siis reaalajas muudetud...vahep kui paremaks läks siis pöörded sama gaasi asendiga tõusidk ohe tunduvalt, aga probleeme oli tyhikäiguga....
Vahepeal sai paika nii et ilma gaasital äks käima ja jäi tiksuma aga nii kui gaasiga mängid ja uuesti lahti lased sureb välja....vot seda ei tea veel miks. Endal on arvamus et kas kuskil on õhu leke v küünlad on valed(4elektroodiga aga peaksid olema 1ga) Ex paistab kuidas teiste kyynaldega saab, aga üldiselt päris huvitav on se seadistamine jne... :)


Muideks, kui segu on väga rikas siis lambda võib lolliks minna ja hakata näitama et segu on lahja.

Autor:  jk [ 13.10.2005 14:31 ]
Teema pealkiri: 

Sarnane asi aitaks http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM205AM . Näeks ära, kas pihusti lahtioleku aeg on muutunud või mitte (duty cycle või pulse width).

Autor:  Kuuno [ 13.10.2005 14:35 ]
Teema pealkiri: 

aga seda näeb emanagest ära...injector duty cicle, injector time ms (nii originaali kui muudetud)
5% oli vist kuskil duty cicle tühikäigul...gaasi andes hyppas a/f kuskile 0.5V peale(norm segu) ja kui lahti lasta siis kadus yldse ära...

Autor:  Marko [ 13.10.2005 15:01 ]
Teema pealkiri: 

panteri jutule lisaks

algul oli auto bensu rõhk 2,5 seda sai tõstetud 3,5-le

pihustid on nüüd 430cc toyota 7MGTE, 3SGTE mootorilt mitte 370cc nagu me algul arvasime ;)

Autor:  Kuuno [ 13.10.2005 15:04 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
pihustid on nüüd 430cc toyota 7MGTE, 3SGTE mootorilt mitte 370cc nagu me algul arvasime ;)


hea et see nyyd siis teada on :-D :-D :-D :-D

Autor:  creese [ 13.10.2005 19:53 ]
Teema pealkiri: 

panter kirjutas:
Marko kirjutas:
pihustid on nüüd 430cc toyota 7MGTE, 3SGTE mootorilt mitte 370cc nagu me algul arvasime ;)


hea et see nyyd siis teada on :-D :-D :-D :-D


7MGTE pihustid on 440cc ;)

Autor:  Kuuno [ 14.10.2005 12:19 ]
Teema pealkiri: 

täna sain jälle targemaks...nimelt emanagel on ees 3 keeratavat lylitit mille paika panemine on väga tähtis...
algselt olin teadmisel et 1. on silidnri arv ehk 0=1 1=2 2=3 ja 3=4 silindrit ja panin siis nagu oma hyundail, aga tuli välja et se on hoopis süüte pooli tyypi jaoks- kas 2 coil packi 4 sil kohta v 1 iga sil kohta. Mul endal on 3 peal mis on 2 coil packi aga antud autol peaks olema 2 mis on siis 1coili packiga..ex proovime seda muuta ja vaatab mis saab

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/