Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 14.05.2024 10:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: uuriks natuke maad..
PostitusPostitatud: 08.09.2005 23:54 
Eemal

Liitunud: 19.01.2005 2:47
Postitusi: 9
Tere...

pöördun vist õigete inimeste poole, kui küsimuseks on erinevate turbode igasugused specsid. Teema selline, et kuna olen turbonduse alal suhteliselt võhik, sooviks erinevaid linke, kus ennast harida saaks (nii loll et www.howstuffworks.com vaadata ka ei ole:P). Igasugused nimed nagu K-13, K-24, K-26, M53, T4/4 jne jne jne...nende numbrite taga on mingi info peidus, mida sooviks lugeda.
Samas sooviks välja jõuda selleni, et leida mingi sobivaim variant turbost enda autole. Ei hakka siin sõnu loopima et nyyd teen kärmelt peedist pesumasinale trumli nagu paljud muud näppijad oma siksidele fööne installeerida lubavad, vaid tahaks lihtsalt ennast antud valdkonnas harida.
Mootoriks on honda B16A2, mille iseloomulikud omadused on VTEC ja väga kõrged pöörded (stock seades isegi kuni 8500rpm). Ideaalis sooviks et antud jõukõver, mis praegu on, säiliks, ainult numbrid suureneks. Saan aru, et kuskilt tuleb vist nagunii järgi anda, et teises kohas juurde saaks panna (pean silmas lag-i). Mis veel probleem saab olema on VTEC, kuna selle mootori idee on hoida sisselaskeklappe kõrgetel pööretel kauem lahti, et säiliks õhuvool silindrisse isegi kui silinder hakkab juba üles tagasi tulema. Siinkohal tuleks vist hankida ka turbo-spec nukad või on kellelgi kogemusi erinevatele sellistele systeemidele (vanos, vvti, vvtl, vtec jne) turbo peale aretamisega.

Hetkel olen leidnud et sellisele mootorile nagu mul (Honda B16A2) on peale aretatud T3/4 turbosid.

Järsku keegi viskab mõne lingi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2005 8:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
esimene asi soovitaks siis ikka läbi lugeda maximum boost http://gallery.gt-club.com/albums/userp ... _boost.pdf
:D mis siit foorumist läbi käinud ja ka selline asi
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2005 11:55 
Eemal

Liitunud: 19.01.2005 2:47
Postitusi: 9
tänud...õhtupoolik jälle sisustatud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.09.2005 1:03 
Eemal

Liitunud: 19.01.2005 2:47
Postitusi: 9
kuradi palju on seda lugemist ikka... :?
mingi asja sain teada, et keegi CFM peaks mul 205 olema...whatever that means


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.09.2005 19:38 
Eemal

Liitunud: 19.01.2005 2:47
Postitusi: 9
okei...järgmine checkpoint..
T3/T4 või T3/04 on mingi asi, mida minu mootoritele peale pannakse. Hybriid. Mida see tähendab ja mis nende numbrite taga peitub?

Kuidas oleks mõistlikum teha? Kas a) tellida mingi 3000-4000$ netist kogu kit (kallis :? ) b) tellida netist ainult turbo ja ylejäänd vidinad kohapealt otsida või c)kõik kohapealt otsida..kolada kuskil romulates ja foorumites jne.

Variant b vast kõige mõistlikum? saab kindlasti uue ja korras turbo ja cooleri, torustiku ja muud asjad saab kohapeal vast oluliselt odavamalt kätte?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.09.2005 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
T3, T4, T04 - Garreti turbode tähistused, lihtsurelik ei peagi neist numbritest midagi välja lugema. mida suurem nr. seda suurem turbo.

*Kogu kit(eesti k. - komplekti) tellimine on kõige lihtsam ja ka kõige kindlam. Need on üldjuhul mitemid kordi proovitud ja täiustatud. Neis on kõik vajalik olemas, isegi kokkupanemis juhend. Kui vastavat keelt lugeda oskad, õli ei karda ja mutrivõtri käest ei kuku, siis sobib hästi. kokku panemisel tasub keegi teadlik kõrvale võtta, kes sulle iga tüki kohta midagi tähtsat ja tarka oskab öelda, kuid pole vajalik.

*Ise "null"ist kõike kokku panema on sutsa raskem. Enne seda tuleb kindlasti mõne targemaga konsulteerida, kes enne alustamist sulle eelmise punkti uuesti ära räägiks. :)
Ise tegemiseks peab sul juba iga tüki vajalikus ja ülessanne juba selge olema. Pead olema ise suuteline erinevate tükkide vahel valima, ja otsuseid langetama(ega siingi konsulteerimine keelatud ole).
Ise tehes, on üks eelis, sa saab ise valida kõike mis võimalik, k.a. maksumust.

*3000-4000 dollarit läbi proovitud ja katsetatud komplekti eest pole palju küsitud. Helista nt. Laki Tuuningusse või kuhugi, loetle ette näitajad, mida mõngi komplekt(kit) pakub ja sa peaksid suurema hinna saama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2005 10:26 
Eemal

Liitunud: 19.01.2005 2:47
Postitusi: 9
selge värk..
teine asi, mis on veel natuke defineerimata.. stage 1, stage 2, stage 3.
Mis neist välja võib lugeda? igasugu erinevaid jubinaid myyakse markeeringuga stage 1,2,3. Vabalthingavatele kaa. Iga stagega käib midagi rohkemat jälle juurde?

Teine asi, selline lehekylg:
http://www.importparts.com/shop/product ... ts_id=4483
seal suht suvaliselt juppe kokku ladudes tuli $4200 mingi hind.
Ei oska tegelikult suht midagi nendest nimedest välja lugeda. Tean millega tegu, a spesifikatsioone ei leia..

keegi järsku viskab veel mõne sarnase lingi, kust kit-e tellida saab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2005 10:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
staged näitavad jah kui palju sul komplektis asju on...ei tea täpselt kas nad on erinevad või kindlas järjekorras tuleb midagi juurde.
ntx stage 1 turbo, kolle
stage 2 turbo, kolle, IC, pihustid
stage 3 turbo, kolle, IC, pihustid, kõik lõdvikud, torud jne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2005 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
need stage'id on pigem jah selline paketi teema, et kui palju sa mingist komplektist jõudu saad või mida ta sisaldab ja see on erinev. näiteks toon näite ühe fiat coupe 20vt turbo stagedest. stage 1 originaal t28 turbo kuullaagritega, stage 2 moditud gt28rs, stage 3 gt30r. ala nagu mega eine vs. minimega eine :)

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11