Kui raha liiga palju oleks (just auto ülalpidamiseks), siis soetaks endale kindlasti sellise sedaani. Palju ilusam ja stiilipuhtam kui praegune Quattroporte. MK4 kere tehti 1995-2000.
Tippversioon on järgmiste andmetega:
3217cc V8
345hp@6400rpm
450Nm@4400rpm
2 water-cooled IHI turbo-compressors, two intercoolers (air-to-air) and Weber multi-point electronic injection. Four OHV per cylinder with dual overhead camshafts per bank.
Drive: Rear wheel drive
Final Drive:ZF with limited slip
Curb weight: 1647kg
Gearbox: Getrag 6-speeds plus reverse
Brakes: Drilled and ventilated discs and Brembo aluminium floating calipers.
Disainer on Marcello Gandini kelle kätetöö on ka Countach, Diablo, Miura, Lancia Stratos, Bugatti EB110, De Tomaso Pantera jt.
Mis kõige huvitavam, et mobile.de-s polegi V8 hinnad väga hullud:
http://www.mobile.de/SID1KAH3-Ch-89wyPG ... 163888181&