Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 20:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Paukumine käiguvahetustel.
PostitusPostitatud: 12.07.2005 0:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Et millest tekib? Põlemata bensiin plahvatab väljalaskekolles? Eriti hea näide oli speedestil Indrek Ando 3-seeria BMW, mis igal käiguvahetusel paukus. Leegid kõhu all tulid arvatavasti avatud wastegatest, mis otse välja suunatud.

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.07.2005 1:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
+ kuuesajane põmm paukus kah kurjalt 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.07.2005 8:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
põlemata kytus jah mis plahvatab kuumas väljalaske torustikus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2005 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Hestec-i süüte katkestus käigu vahetusel. Selle ajuga saame kasvõi käiguga pidurdusel sumpsist leeklambi välja võluda.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2005 0:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
laki tuuningu autod kõik pauguvad see valge monza kah... ei tea kas asi rikkas segus või on see mingi firma asi neil :?: :?: :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2005 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vabalthingavgi korraliku summutiga ja enam-vähem plokikaanega lööb tagant käiguvahetusel leegi välja.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.07.2005 15:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 22:28
Postitusi: 36
kas see ei ole tingitud sellest, et turborõhk on üleval?
st käiguvahetusel mitte ei kuku ära vaid peal koguaeg?
ralliautodel vähemalt on nii...

_________________
RALLI ART


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.07.2005 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Eem, loe par rida ülevaltpoolt: isegi vabalthingaval paugub. Ja ei ole see ei lakituungu ega muu virma leivanummer, vaid täiesti normaalne nähtus, mis teatud tehniliste lahendustega kaasneb.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2005 10:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Axxept kirjutas:
kas see ei ole tingitud sellest, et turborõhk on üleval?
st käiguvahetusel mitte ei kuku ära vaid peal koguaeg?
ralliautodel vähemalt on nii...


See asi on tiba vastupidi, nimelt paugub ta selleks et hoida turborõhku üleval, mitte et turborõhu üleval olemise tõttu paugub.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2005 12:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
prooviks ka selgitada veelgi täpsemalt:


"Paukumist" saab esile kutsuda kahel erineval moel, rääkides siis just programmeeritavatest ajudest.

1) süütekatkestus käiguvahetuseks
2) anti-lag e. paugutaja justnimelt turbo pöörete hoidmiseks

Mõlema kohta leiab netist piisavalt lugemist ja ma ei hakka välja tooma eraldi nende vajaduslikkust jms juttu, kuid põgusalt:

1) Süütekatkestus käiguvahetuseks - aktiveerub nupuga käigukangil, katkestades mootori süüte teatud ajahetkeks, võimaldab vahetada käike ilma sidurita. Kasutatav eelkõige otselülitusega kastil, tavakastile pole see lahendus just mõeldud.

2) Aktiveerub seadistatud piirides gaasi maha lastes, teatud kraadide võrra keeratakse süüdet hilisemaks, lisaks aktiveerub samal hetkel ka solenoidklapp, mis juhib lisaõhku mootorisse (gaasiklapp on ca. 95% kinni ja õhku siiski on juurde vaja), lisaks pihustatakse ka juurde veel kütust. Küttesegu väga hilise süütenurga abil süttib kui väljalaskeklapp on juba avatud, lisaks aitab küttesegu plahvatama panna ka väljalaskekollektori kuumus. Pauk käib enne turbot/turbo kuumas osas ning see annab tiivikule vajalikke lisapöördeid. Päris suur koormus kaasneb sellega turbo kuuma osa kojale ja väljalaskekollektorile.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2005 15:54 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kuid millest tuleb paukumine piirajasse lastes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2005 19:27 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Taavi kirjutas:
Kuid millest tuleb paukumine piirajasse lastes?
kodune ülesanne.. mõtle välja :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Millest tuleb paukumine kiirendamise ajal, ehtne näide Kaido krummi bmw rock race ajal?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 16:44 
Eemal

Liitunud: 26.05.2005 7:57
Postitusi: 6
Asukoht: võru ja tartu
zoom1 kirjutas:
Millest tuleb paukumine kiirendamise ajal, ehtne näide Kaido krummi bmw rock race ajal?


võimalik et saab lihtsalt palju küttet ja kõik ei jõua ära põleda ehe näide elust enesest tuntud kiisu 52-53 mis pauguvad ka nii mis kole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 17:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Minu auto paukus samuti sest kõrgetel pööretel läks just enne käiguvahetust segu liiga rikkaks - aitas kivide vahetus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 112 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11