By-pass valet pidi.
By-pass valet pidi.
Oma lollusest toppisin 20v audile kogemata by-pass klapi tagurpidi peale. Sõitsin umbes pool aastat enne, kui avastasin. Kuidas selline asi võib mõjuda turbole või mootorile?
See peaks ju mõlemat pidi toimima.
Klapp ühendab lihtsalt avamise hetkel 2 toru omavahel
Või olen mina millestki valesti aru saanud?
Klapp ühendab lihtsalt avamise hetkel 2 toru omavahel
Või olen mina millestki valesti aru saanud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Re: By-pass valet pidi.
Kui selle aja jooksul laiali ei läinud, siis pole põhjust põdeda.kotkas kirjutas:Oma lollusest toppisin 20v audile kogemata by-pass klapi tagurpidi peale. Sõitsin umbes pool aastat enne, kui avastasin. Kuidas selline asi võib mõjuda turbole või mootorile?
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...