Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 30.04.2024 13:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 15:39 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tsiteeri:
üks põhjalik ülevaade http://magazines.drivers-republic.com/d ... etruth030/ GT2 vs GTR
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"

Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid

Huvitav kuidas 997 Turbo täpselt samasugusele andmisele vastu peaks - samuti raske, nelivedu, tavalised kettad ja tavalised tänavarehvid.

Mis seda republicu testi valule vastu pidamise võrdlust puudutab, siis GT2 on GTR'ist 300kg kergem (GT2-l pole näiteks tagaistet jne), tagavedu, cup rehvidega ja keraamiliste ketastega - pole ime, et väsib vähem kui GTR. GTR-i kiirem väsimine rajal on ka kindlasti tingitud sellest, et auto sõidab kurvides niipalju rohkem füüsikaseaduste piirile lähemal, et kõik detailid saavad sellevõrra rohkem vatti. Samas oli hea vaadata kus vahed tekkisid, ebatasasema kattega kurvides GTR kiirem, kõik muud kurvid olid nad võrdsed ja sirgetel sõitis GT2 lõdvalt eest ära. 520hj/1440kg vs 480hj/1740kg on lihtne füüsika ja matemaatika :)
Mulle paistab, et kvaliteetse aftermarket väljalaske ja tagasihoidliku tarkvara modiga oleks GTR ületamatu aastaringne tänavaauto/rinkaauto/hobiauto/igapäevaauto/autobahni-nürka tripiauto ka kõige kobama juhi käes.
Loomulikult hoopis teise fiilingu annab enneolematu disainiga laia tagumiku ja kõrge tiivaga 993 GT2 või ajatu 964 Turbo, aga kui kahe uue poest müüdava auto vahel oleks valida, mis mõlemad on steriilsemad, igavamad ja hingetumad kui nende vanemad vennad, siis 997 vs GTR minu valik iga kell oleks underdog jaapanlane. Raske on neid autosid üldse neutraalselt võrrelda, sest performance japsi kummardajad ja saksa lihvitud traditsiooni austajad on enda autoeelistustelt niivõrd erinevad seltskonnad, et teemasse pühendunud pädev hindaja paratamatult kuulub emba kumba neist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 13:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
http://ekspressauto.forte.ee/news/auto/ ... d=23050065


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.02.2010 21:25 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
National G

http://www.youtube.com/watch?v=iJilelhX ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=KaQmeQ0aCvU&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=_lQQ033c ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=4-B8Aot88-s&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=ind3w1y1 ... re=related

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.02.2010 21:32 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
RFL kirjutas:
Nürburgringi kiireimad seeriaautod
7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR
7.22.4 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1
7:24.3 Maserati MC12
7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport
7:25.3 Ferrari Enzo
7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport semi-wet conditions
7:28 Porsche Carrera GT
7:29 Nissan GT-R
7:32.02 2008 Porsche 911 GT2
7:33.6 Koenigsegg CCX
7:34 Koenigsegg CCR
7:34 Porsche 911 GT2
7:35 Ruf Rt 12
7:38 Porsche 911 Turbo
7:39 Ferrari 430 Scuderia
7:40 Bugatti Veyron 16.4
7:40 Mercedes-Benz SLR McLaren
7:40 Lamborghini Murcielago LP640
7:40.6 Ford GT
7:42 Porsche 911 GT3
7:42.99 Chevrolet Corvette C6 Z06




Saaks siia hinnad taha kirjutada.
SRT10 ja ZR1 maksavad kindlasti rohkem. Tavaversioonid vb jah odavamad, aga ei sõida nii kiiresti. ZR1'l ei pidavat vedrustust ka olema, ülijäik.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 2:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
et teil siin igav ei hakkaks :P

Vahepeal olin aja puuduse tõttu GTRi proovisõidu tegemise lähiajal maha matnud, aga eilses EVOs oli uusim 911tt(0-100 3.2 märjal) vs r8 v10 vs gtr mille ajakirjaniku väitel võitis kindlasti gtr
Käisime täna XR-iga Soomes GTR-iga proovisõitu tegemas...
...Esmamulje välimusest mustavärvi black editionil oli hea, palju kenam, kui piltidel ning tunduvalt suurem, kui oodata oskaks
...Lähemalt vaadates väljast, midagi eriti häirivat silma ei hakanud, kui muidugi värvi kvaliteet 1.3M kroonisel autol - apelsiin siit ja sealt
...Naljakas, et nissan oli esistangesse projekteerinud piduri jahutused, aga need oli pimedaga kinni pandud - ilu asjad lihtsalt
...Seest oli interjöör nissani kohta väga hea kvaliteediga, kuid siiski liiga palju odavad plastikut hakkas silma 1.3M auto kohta
...Isteasend oli hea, kuid minu pea oli laes, kuigi olen kõigest 185cm pikk
...Taga on umbes sama palju ruumi, kui 911TT-s oli, ehk siis lapsed mahuvad sinna kenasti ära...audi tt-sse ei mahu
....Pagass on hiiglaslik sportauto kohta, kuid midagi suurt vedada ei saa, kuna ava on tilluke
....Playstation stiilis ekraan kuvab küll palju erinevat infi, kuid millegipärast oli selle pildi resolutsioon halb - tekst kandiline
...Sõitma minnes hääl mingeid emotsioone ei tekitanud...seda ei tekitanud ka Porsche originaal sumps
....Auto on väga hästi juhitav, kindlasti paremini, kui 911tt, keerates on selline tunne, et keegi laob rööpaid auto ette ja gtr hakkab mööda neid sõitma
...Käiguvahetus väga kiire...lausa uskumatult kohe
...4wd autol sai 3kesi autos sõites 130 pealt kenasti tracktioni tööle kui gaas põhjas sõita...asfalt oli märg, jääd polnud
...Väljavaade autost oli tiba parem, kui Audi TT-st, ehk siis väga halb - istud kõrgel, katus jäi silmadele ette, piilarid paksud, peeglid keskpärased
...rehvi müra on salongis meeletu ja ka tuule müha, kuigi mitte nii häirivalt ja suve rehvid pidid olema veelgi mürarikkamad
Peale sõitu 1h pärast oli täitsa mõte, et võiks ära osta...vigu küll leidub, aga saab täitsa uue auto 3a garantiiga....


...see mõte püsis täpselt nii kaua, kuni me Porsche esindusse jõudsime...
...911 997 interjöör oli hoopis teisest puust, väga kena ja viimistletud
...Värv väga hea kvaliteediga peale pandud
...iste asend mugav hindele 5+
...välimus ise ka kenam IMO
ja no siis olid seal kõrval veel F430, panamera turbo ja aston db9...gtr nägi nende kõrval välja nagu nissan :)
Kahjuks pean oma auto otsinguid edasi jätkama...

btw...porsche on väikese kinda visanud gtr-ile uue 911 turbo näol
http://www.fastestlaps.com/car_Porsche_ ... elift.html
0-100 km/h 3.1 seconds
0-160 km/h 6.8 seconds
0-200 km/h 10.4 seconds
0-300 km/h 41.9 seconds
Quarter mile 11.15 seconds

http://www.fastestlaps.com/car4717b80e35715.html
Nissan GTR
0-100 km/h 3.5 seconds
0-160 km/h 7.8 seconds
0-200 km/h 12.2 seconds
0-300 km/h 53.3 seconds
Quarter mile 11.5 seconds

Samas egas hinnas ja ringiaegades jääb ikkagi maha...aga no kui see ostjaid huvitaks, siis ei ostaks keegi ühtegi lambot, egas ferrut ...need jäävad kaugele maha Porschest-GTR-ist kui 10M+ maksvad välja arvata
:badgrin:

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 11:36 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Kirjutan ka paar arvamust GTR kohta.
Nimelt mul hea sõber omab seda autot.
Teen hästi lühidalt ja konkreetselt. Osad asjad on nii plussiks, kui miinuseks.

Plussid.
- suhteliselt kena välimusega
- sobib nii tänavale kui ringrajale. Nii talvesse, kui suvel sõitmiseks.
- pidamine on lihtsalt uskumatu.
- sõitmine on VÄGA lihtne. Kiiresti sõitmine on ka VÄGA lihtne.
- käigukast on revolutsiooniline ja teeb kadetaks.
- sõiduasendit annab hästi korrigeerida sportliku ja mugava vahel.

Miinused.

- mootori hääl on ausalt öeldes viletsake. Nii salongi, kui ka väljast kuulates.
- tagumine iste on mõttetu. Sama, mis Supral. On olemas, aga keegi istuma ei mahu. Äärmisel juhul mahub taha <8aastane või turvatool. Maanteel kulgemiseks mugavas sõiduasendis on 1.80 pikal mehel eesistuja seljatugi sõna otseses mõttes vastu tagumist istet. Tagaistuja jalad ei mahu kuhugi.
- ringrajal või kiiresti sõitmiseks absoluutselt igav auto. Liiga lihtne.
Lähedase sõiduelamuse võib saada korralikku ralli mängu korraliku istme/rooli komplektiga mängides. (olen proovinud)
- liiga suur ja raske. Auto oleks võinud teha 2kohalisena ja päris palju kaalu kokku hoida.
- Moodne elektroonika on hea, aga kuskil maal on piir. Auto tundub rohkem arvutimängu moodi. Reaalsustaju võib kaduda.
- Salongis istudes, rehvimüra käib mootori surinast üle juba 90kmh. võibolla on vaja vaiksemaid rehve :roll:
- Garantii ei luba autot ringrajale.

Viimane punkt on ausalt öeldes kõige tobedam üleüldse. Milleks osta nii võimekas auto, kui ei tohi ringrajal paarutamas käia.
Mingitel tingimustel vist võis ka, aga pidavat suur paberiajamine olema ja palju aega võtma.


Kogu see jutt on puhtalt minu isiklik arvamus. GTR on kõigele vaatamata suurepärane auto. Lihtsalt pole minu maitse.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mootori müra ei saa miinuseks lugeda ,sest hea mootorihääle eelduseks oleks seaduste puudumine - ma arvan,et mitte ühegi uuema auto mootorihääl pole kellegile meelejärgi tänapäeval enam...


Vahvaa auto aga välimus on minujaoks no no.. ja 10+aasta pärast ,kui seda autot võiks juba osta(rahaliselt) kardetavasti on osad süsteemid juba kulunud-aegunud ja suure rikke protsendiga ?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Maik kirjutas:
ma arvan,et mitte ühegi uuema auto mootorihääl pole kellegile meelejärgi tänapäeval enam...


Millest selline arvamus? Hetkel tuleb kohe pähe vähemalt 7-8 uut autot, mille hääl on tõeliselt mõnus ka modiftseerimata....

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 20:21 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
Maik kirjutas:
ma arvan,et mitte ühegi uuema auto mootorihääl pole kellegile meelejärgi tänapäeval enam...

Millest selline arvamus? Hetkel tuleb kohe pähe vähemalt 7-8 uut autot, mille hääl on tõeliselt mõnus ka modiftseerimata....


V8 sounds. seal enamus modimata väljalasetega.

http://www.youtube.com/watch?v=_n1O5Dk1rnw
:bb
Tegelikult on see hääle meeldimine või mitte meeldimine kah paljuski subjektiivne.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Video alguses sõidavad kõrvuti GT-R ja GT3 RS: http://www.youtube.com/watch?v=vUx4aLzUYcU

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Maik kirjutas:
Mootori müra ei saa miinuseks lugeda ,sest hea mootorihääle eelduseks oleks seaduste puudumine - ma arvan,et mitte ühegi uuema auto mootorihääl pole kellegile meelejärgi tänapäeval enam...




Kõik mercedesed alates V8´st TEEVAD häält. Isiklikud lemmikud CLS63 AMG ja CL65 AMG, nendega ka reaalseid kogemusi, imo õige mehisemat häält teeb aga G55 AMG, tõsi, see pole normaalne auto kah :evil:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Arvamus ilmselt selles,et pole neid uuemad hästi kõlavaid autosid näinud-kuulnud. Tõsi kah, ega siinkandis selliseid pole liikvel ka...


Loogiliselt tänapäevaseid db norme ja asju võttes...mis järjest karmimateks keeratakse tulevikus igastahes ei tohiks väga neid liikvele tulla mis nö. mootorihullu jaoks hästi kõlavad.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2010 23:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
btw, normid on ainult lollidele...enamus hea häälega autodes on spets klapp mis aktiveerub suuremate rpm-ide juures või täisgaasil...mõõdetakse aga mingi 2000rpm juures :)

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2010 10:01 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Aga mis on 911 hind?
GT-R ikkagi Bang of the buck.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2010 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
ahto42 kirjutas:
Aga mis on 911 hind?
GT-R ikkagi Bang of the buck.


Samamoodi võib küsida, miks osta mingi äriklassi brändisülearvuti vs suvaline meil hiina toorikust kokkulaotu? Kuigi maksab kordades vähem ja igas elemendis on kiirem, boonusena nt 5 veebikaamerat?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11