Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2010 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Ega see garantii üle kurtmine enne vist ära ei lõpe, kui Taavi postitatud lausetele Nissanist ametlik kinnitus saadud. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2010 11:57 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
:) Minu arusaamist mööda see Car and Driveri artikkel ongi tehase seisukohtade edastamiseks tehtud, ega üks USA suurimaid autoajakirju ise seda kõike välja ei tohi/saa mõelda.

UK foorumisse postitatud ESP teema on ka Nissani ametlik seisukoht, seega siin midagi väga vaielda enam ei ole mõtet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2010 0:28 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
Selliseid teemasid nagu siin on päris hea ajaviiteks lugeda.:) Üks asi, mis kipub ringiaegadest rääkides kahe silma vahele jääma on, et nende peamine väärtus on marketingi valdkonna jaoks. Tänavasõidu autodega ei võistelda, vaid osaletakse heal juhul ehk rajapäevadel ja seal ei oma ringiajad suurt tähtsust(võrreldavas kiirusklassis). Rajapäeva mõte on nautida suhteliselt ohutut võimalust sõita iseenda ja oma auto võimete piiril ja hea rajapäeva auto määrab max sõidumõnu omas hinnaklassis. Kaks äärmust on MX-5 ja 911, sinna vahele mahub veel mitmeid masinaid aga "tegijate" nimekiri jääb meie kontinendil ehk alla 10, kui UK only asjad välja jätta.

Üldkasutatavatel teedel pole 10-20 sek NS ringiaja vahe mingi argument, seda pole võimalik tunnetada. Samas sõidumõnu on veelgi olulisem.

Ajakirjad hindavad auto juures ühe asjana maksumust ja ostmisel on see samuti oluliseks kriteeriumiks. Samas peale raha ära maksmist pole hinnal enam mingit tähtsust. Ķindlasti on tüüpe kes isegi aasta peale ostu mõmisevad rahulolevalt, et istuvad oma klassi kõige odavamas autos aga kolme aasta pärast ? Samas kui masin on oma omadustelt hea, siis see ei muutu aja jooksul. Ja vanade sportautode hinnaerinevused kajastavad seda suht objektiivselt.

Nissan valis jaapani tootja jaoks tavapärase tee, samad/paremad objektiivsed omadused soodsama hinna eest. Tehtud ennegi mitmeid kordi ja õnnestunult, kuid segmendi põhitegijad on sellest pigem tugevamaks muutunud, sest peavad rohkem pingutama..

Hoopis suurema väljakutse on esitanud Lexus, positsioneerides hinnaga ülespoole kui konkurendid. Rohkem raha saab küsida vaid subjektiivsete omaduste eest ja seni pole ükski jaapani tootja seda teha suutnud. Tõsi, kuna nad teevad seda autot väga piiratud koguse, siis eksklusiivsus aitab müüa ? Sama kehtib spec-v gtr'i kohta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2010 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
usas jäi silma üks natuke üle keskmise sõitnud gt-r
2009a 33000km ja hinnaks 61000$
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... icing.html

Samas yahhoos http://autos.yahoo.com/used-cars/overvi ... gtype=used on ka päris palju 60 alguse hindade ja 2009a mudeleid...originaalis nad seal vist 83k$ maksavad.
Euroopas 1.3M, jõhkrad käärid on ikka vahel, kui arvestada seda 1a vanuse 61k$ makva masina saab sealt siia toodud 900k. Soome müügimehe arvates peaks USA masinatel ka EU-s garantii kenasti edasi kehtima

Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
860k eest üks GTR täitsa olemas (natuke fake hind tundub küll 2009 nov eest...samas järgmine on 920k) Ehk siis peaaegu juba XR-i poolt unistatud 600k :D
Üllatav on ka see, et umbes kuu tagasi oli 1.1M vististi kõige odavam pakkumine, aga nüüd on alla 1.1M üle 10 pakkumise...mis siis veel juhtub, kui 2010a mudelid GT-Ri fännidele kohale jõuavad

Üks esimesi 2010 mudeleid müügis ka juba http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
1.3M hinnaks

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2010 21:47 
Eemal

Liitunud: 10.01.2006 11:49
Postitusi: 60
Sealtsamast 6speedist võid ka lugeda, et tutika saab $75k.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2010 15:20 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
wirx kirjutas:
Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis


Tsehhis on päris aktiivne GTR klubi ja nad käivad tihti rajal sõitmas. See konkreetne masin on võib-olla palju rada sõitnud ?

Muide, paari kuu pärast osalen rajapäeval, kuhu hetke seisuga on 19 GTR'i kirja pandud, saab neid natuke lähemalt aktsioonis näha - et kuidas toimivad ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2010 16:16 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Väike video ka äkki?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2010 23:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
ei oska öelda, kui auto korras, siis ei tohiks ju rinkal sõitmine midagi hullu teha ringrajale mõeldud autole.... :badgrin:
igastahes pilte siin kuhjaga veel sellest samast GTRist http://www.denker.cz/inzerce/2009-Nissa ... age_01.htm

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2010 0:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Wirx, kuna sa väitsid, et käisid ostuhuviga proovisõitu GTRiga tegemas võrdluseks 911'le, siis ma eeldan, et suvel saab ühte Turbot opentrackil näha?

_________________
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2010 2:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
ei luba veel midagi ;)
aga lihtsalt garaazhis hoidmiseks kindlasti ei osta...mulle on alati meeldinud autosid sihipäraselt kasutada :lol:
Teemasse: siin kaks päris põnevat 1000hj GT-Ri ehitamise stoorit...porsche foorumist :D
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... n-gtr.html
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... -pics.html
Pilt

Ja siin üks video, kuidas ZR1 täpiks lastakse...peeglis
http://www.youtube.com/watch?v=L29aA4wR ... r_embedded

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2010 1:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...

In the new April Car and Driver issue, they compare the new 997.2 turbo versus the ZR1.

Here are the numbers:

ZR1 vs. 997.2 Turbo vs GTR 2010(gt-ri omad võtsin netist)

0-60: 3.4/2.9/3.5
Rolling 5-60: 4.0/3.4/4.3
0-100: 7.6/6.8/8.7
0-150: 16.4/16.2/19.5
1/4 Mile: 11.5 @ 128 vs. 11.0 @128 vs 11.9@120
Top Speed: 205/194/192

Uuel GTRil on launchcontroli tagasihoidlikumaks keeratud, et säästa käigukasti jms, sellest ka tsipa nõrgemad numbrid, kui eelmisel mudelil...uue Turbo valguses pole küll GTR tänaval ühestki otsast tema konkurent, samas rinkal saab 911 ikkagi lutti. Kuid rinkal on asi kinni eelkõige sõitjas...samas ootame Porsche rinka jaoks mõeldud mudeli ära - uue GT3 RS-i ;)

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2010 13:05 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tsiteeri:
Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...


Parimal juhul on Nissan ise öelnud, et 911 Turbo oli benchmark nende jaoks. Kogu see killimise jutt on ajakirjanike vaimutöö :)

Nagu GTR on reaalselt mootorist 500hj+, mitte kirjutatud 480, siis uue Turbo numbreid vaadates julgen küll oletada, et see dünob pigem 600hj mootorist, mitte tehase kirjutatud 500. Ostjad ainult võidavad :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2010 14:10 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Taavi kirjutas:
Tsiteeri:
Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...


Parimal juhul on Nissan ise öelnud, et 911 Turbo oli benchmark nende jaoks. Kogu see killimise jutt on ajakirjanike vaimutöö :)



GTR´i loomisest on pikk mitmeosaline video youtubes täiesti olemas. See ära vaadates ei jää kübetki kahtlust, et teha taheti justnimelt 911 turbo killerit. Siin pole vaimutööga miskit pistmist.

;)

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2010 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
eks turboga masinatel ole alati olnud raskusi täpse hj määramisel, GTR on ka mitmed dünod näidanud 530hj+ stockis, 6speed foorumis arvati, et asi võib olla ka PDK kastis - nimelet pidavat sellel jõu kadu väiksem olema, kui tavalisel käimaril...kehtib ka GTR-i kohta.
ot: 911tt stock oli dünos 490hj...rattast http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ted-5.html

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan GT-R
PostitusPostitatud: 19.06.2011 19:09 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
2012a GT-R tuleb 530hp.
Kuulsin et tehase testija sai alla 3sek sajani.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11