Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 14:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan GT-R
PostitusPostitatud: 18.10.2007 13:38 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Esimine test väljas:

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... feed=rss01

Võrreldes RB26'ga on uuel mootoril pöörete lagi tunduvalt madalamaks kukkunud. Neliveo süsteem paistab R34 GTR ATTESA-ETS Pro'st oluliselt erinev olevat. Muidu on näitajad muljetavaldavad.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2007 14:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Võrreldes RB26'ga on uuel mootoril pöörete lagi tunduvalt madalamaks kukkunud.


Eks V6 mootor olegi veidi madalama pöördega, kuid samas ka madalama max väändega.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2007 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
kolmas pilt on hea :)

tunduvad suht väiksed supportid? asi selles, et 21 tolli velg :)

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2007 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
temp kirjutas:
kolmas pilt on hea :)


See vist ka ainuke talutav rakurss selle auto vaatamiseks. Aga tehnika tundub mudelinimetust õigustavat. Tore ikka kui vahel ka kiiruseaustajate nimel pingutatakse, mitte ainult Euro7, NCAP ja Car of the Year valguses...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2007 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2007 9:12
Postitusi: 47
Asukoht: Viljandi
Interjöör meeldib mulle kohutavalt miskipärast.

_________________
Treimis- ja freesimistööd


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2007 19:50 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kõlakad käivad ka kallimast 530hp Evo versioonist, mis on 100kg kergem.

Pilt

Kui GTR-il raud vähegi asine on, siis juba tarkvaramodifikatsioonidega peaks hj numbrid väga põnevaks saama :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2007 21:24 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
Tundub väga hea bang for the buck olema aga eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem. Vähe on neid, millel hing ka sees. Muidugi vahel selgub see hinge olemasolu alles aastate möödudes.:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2007 9:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
mootor peaks iseenesest olema 600hp ja siis vastavalt konfile detuned.
Seega tarkvaramodiga peaks selle 600hp suht lihtsalt kätte saama :)

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2007 15:09 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tsiteeri:
eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem


Vanu aegu enam tõesti tagasi ei too. 89a tootma hakatud R32 GTR-i kultusautoks tõusmine algas ja võlu peitubki tegelikult selles, et tegu oli puhtaverelise Group A klassi võidusõiduautoga, mis projekteeritud(just mootor ja neliveo lahendus) ja homologeeritud ainult selleks eesmärgiks. Nõutud 5000 auto asemel müüdi R32 GTR'i hoopis 43.000 tk :)

Euroopa suuremad auto väljaanded on siiani lähtunud enda suhtumises GTR'i peaasjalikult kunagisest Clarksoni naljajutust, stiilis et: "It was never intended to compete with the BMW or Porsche. This thing is very obviously designed by the arcade game generation to take on the Sega Rally machine. It's a £50,000 Playstation". Võidusõidutehnika-tänavasõiduautos tausta teavad/rõhutavad vähesed euroopa autohuvilised.

Tänu 80'date lõpu FIA reeglitele millest juhindudes Nissan R32 GTR'i ehitas sündisid samadel põhimõtetel ka M3 ja 190E 2.3 16V.

Quote: Like the Mercedes, the M3 fell under the FIA's then-new Group A rule set for international touring car competition, which dictated stock bodywork, production-based powerplants, and 5000 street-legal examples. Faced with such constrictive limitations--Group A rules also vetoed nonproduction aerodynamic devices--the boys in Munich came up with a plan: rather than build a race car out of a road car, they would build a road car out of a race car.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2007 15:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
No siin ta siis on:

Nissan GT-R


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Tegin jaapani keelselt Nissani saidilt kokkuvõtte:

http://people.proekspert.ee/janno/blog/?p=123

Põhiline, mis imelik tundub on, et AWD süsteemis tundub olevat tagasiminek - taga on mehaaniline LSD :? (gtrnissan.com: Electronic traction control plus 1.5-way mechanically locking rear differential. ). Lootsin, et uus GT-R tuleb tagaveoline ja taga aktiivdiferentsiaaliga, nagu ka Nissani Super GT masin on.

Üldse on pragune GT-R minu meelest liiga pehmeke, nagu ütleb ka uus slogan - anyone anywhere anytime. Ehk igaüks saab sellega sõitmisega hakkama. Ja veel raskem kui eelmine :(

Kuigi kiire see auto on, Nürburgringil 7:38 http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg

Ootan BestMotoringu teste ja reviewd.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 20:43 
Eemal

Liitunud: 10.11.2006 10:42
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Seega pm 10sek aeglasem kui The Ringi uus rekord Pagani Zondal.. ei ole paha tulemus kohe mitte ;)

_________________
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Peep OT foorumis kirjutas:
Tänaseks on siis selgunud, et selle kiirel ringil olid all lõigatud slikid ja ilmselt polnud ka mootor päris standard võimsusega. Peakonstruktor Mizuno andmetel on standardse auto ringiajad vahemikus 7.55 - 7.58. Kusjuures, see auto kaalub 1740 kg. ehk nagu tänapäeva autod ikka, tugevas ülekaalus. Seega võib eeldada, et kiirus on puhtalt elektroonika hea töö, mitte auto mehaanilistest omadustest tulenev - playstation ratastel.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 2:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Huvitav, see leht räägib vastupidist:

Rehvi küsimus NAGTR klubis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 14:04 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Porschemeestel meel mõru, et odavam japs liiga kiire? :) Tegelikult 911 omanikke ei tohiks GTR üldse liigutada, usun, et inimene kes letist uuena 911 TT ostab kehitab mingi Nissani ringiaegade peale ainult õlgu.

Uus GTR on masnedavalt raske tõesti. Esimeste aastate 32 GTR-id kaalusid 1460kg.


Viimati muutis Taavi, 30.10.2007 14:17, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11