Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.05.2024 1:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.02.2010 18:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Seal seletab seda ka,et tagasilla vedrustus ei võta torqued vastu ja hakkab hüppama... eh, ja mina mõtlesin,et minu autol selline probleem ainult. Seal ju oluliselt jäigem-uuem vedrustus ja tekib nö. sama viga autoga startides.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.02.2010 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
ahto42 kirjutas:
AutoBild teises videos ikkagi resultaat, et GT-R parem hinna ja omaduste suhe. 911 155k EUR vs GT-R 85k EUR

eks muidugi ole kõrvaltvaatajale selge, et 2.3M vs 1.3M on jupp maad vahet ning kui kiirendus pea sama, siis tõesti on GT-R igast otsast võitja....see kõik oleks nii, kui tegemist oleks mingite 200k masinate võrdlusega, 1.3M autot suudavad endale lubada pea sama vähesed, kui 2.3M maksvat, 3M suudab välja käia ehk ainult tsipa vähematel personitel. Ehk siis enamus superauto ostjatel on siiski võimalik soovi korral välja käia 2-3M ja ma sügavalt kahtlen, et keegi neist ostjatest soovib kokku hoida ning osta nissani, kui tal on võimalik osta Porsche, Lamborghini või Ferrari...imago on lihtsalt Nissanil 0 nende kõrval...interjööri kvaliteet ka.

btw, uus 911 turbo S on kinnitatud nüüd http://www.6speedonline.com/forums/997- ... unced.html
530hj, 700nm, 0-100ni arvatakse olevat alla 3sekundi ning 400m 10.x stockis...porsche ise on muidugi tagasihoidlik, aga eks seda saab alles kindlalt teada ~aasta pärast...selleks ajaks on ehk mõni kergendatud versioon GT-Rist ka väljas...fight goes on :)

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 0:41 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
http://www.youtube.com/watch?v=WSzNE17f1PY

Krt usa vennad ikka, kui tehase mehed räägivad, et LC pole olemas, siis marketingi meeste arust nagu oleks.
Nagu videost näha, siis see auto ei olegi mõeldud imagot tegema kuldkettide meestele tibide lantimiseks, vaid PlayStation generatsioonile.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 1:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
hakkad vaikselt poindini jõudma....
kui kuldketiga mehed välja jätta, kui palju neid playstation mehi on, kes endale 1.3M maksva auto saavad lubada?
ja kui nad ostavad GT-R siis enamus neist nagunii rajale ei läheks ja need kes lähevad, peavad arvestama garantii lõppemise võimalusega...ja kui sa rajal ei käi selle autoga, siis mis point on üldse omada supercar killerit, mis on plastik seest, väga jäiga vedrustusega, halva vaateväljaga, enamuse arvates natuke kole ning kõigele lisaks veel Nissani nimega...

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 4:58 
Eemal

Liitunud: 04.05.2009 14:53
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Mis vahet sellel on, mis auto nimi on-olgu see siis Nissan või Ferrari. Kas peale ferrude, lambode jne, teised firmad ei tohigi superautosi luua?
IMHO, need inimesed, kes ostavad omale auto mingi nime pärast-siis neile on see sõnaotses mõttes tillipikendus.
Mismõttes kole? Isiklikult ostaks ennem omale GTR kui porsche, sest minuarust on jällegi prosche koledam. Igale inimesele meeldivad erinevad asjad ning nii see ka jääb.
Mulle hakkab tundma, et GTR on neile inimestele täiesti vastukarva, kes on omale mingi 2-3M auto ostnud ning neile ei mahu pähe, et kuskil piludemaal on valmis tehtud masin, mis maksab kordades vähem aga suudab nende "rikaste ja ainuõigete superautodega" sammu pidada või isegi kiirem olla.
Kui ringrada ei sõida, siis polegi mõtet kiiret autot omada vaid tuleks osta omale dacia logan? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 9:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Huvitav miks on siin siis 6lk teemad nissanist mitte porchest? :lol:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 10:21 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Wirx on veendunud, et neid gtr'e eriti ei ostetagi, kes selliseid tahaks, väljast kole, seest odav, kui on mill, leiad ka kaks, ringrada sõita ei saa jne :) Huvitav kas veebis kuskil müüginumbrid ka üleval on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 10:45 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Järjekord on enam kui aasta. Tartus Lõunaka ees korra nähtud, oli kena küll. Leno ka ju ütles et tänavapeal näidatakse thumbs up

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Järjekorda pole, oleksin võinud soomest kohe ära osta samal päeval(3 autot oli seal kohapeal), uus mudel, mis pole veel euroopas müügile jõudnud, sellele on 4-5 kuud järjekorda. Ja ma tõesti ei käinud proovisõitu tegemas Soomes sellepärast, et foorumis hiljem kiruda GT-R maapõhja...ikka ostuplaaniga käisin.
Kui nimi tähtsust ei omaks, siis laseksime kõik daewoodega ringi, 4 ust, 4 ratast, katus ka peakohal, mis vahe seal ikka mersuga olla saaks :)
GTRi toodetakse kuus ~1000tk, rohkemaks pole tehas võimeline, see number käib siis kogu maailma kohta, kokku seega 2a jooksul ~24'000tk toodetud...porsche toodab sama ajaga ~120'000 911-te

imo on selle kasutaja arusaam täitsa õige -
I was the biggest 0-60 junkie of anyone I've ever met...
Bought the Nissan GTR for the claimed #'s. While the stock LC voided warranty, the factory revised flash allowed for LC of sorts. I was able to achieve 3.7's, when the GTR was perfectly set up (not easy). But, it was so damn boring due to lack of sound and feeling...very Playstation-esque.
If you want #'s, go get it. But damn lame.
That said, cars like the GT2, Scud and LP560 offer serious emotion in how they achieve the #'s. I'd have to drive the new S, but with PDK can it be too far off the souless GTR experience? I hope it is.
But I know I wont buy a sports car again for the #'s. A 360 or 360CS, or GT3 can bring more smiles to me.
Last note...at $160k+ for the S, you can get a low mileage LP560-4 or 07 F430 Spider...just sayin'.

Kui paljud teist gt-r kiitjatest on reaalselt sellega ise sõitnud ja samas võrdluseks sõitnud mõne kallima Porsche, Ferru, Lambo vmsga?

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 11:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Maitse asi. Porsche omanikud võivad ka õnnelikud olla, kuna Porsche peab oma autosid nüüd paremaks tegema, kuna 2x vähem maksev auto on enamvähem sama kiire. Selle hinnavahe eest võib autot päris mitu korda remontida, või kiiremaks ehitada.
Tänaval on GT-R eklusiivsem kui 911 (vt tootmisnumbrid) ja seega võib tulevikus isegi rohkem maksta kui 911.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 12:11 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tsiteeri:
2a jooksul ~24'000tk toodetud...porsche toodab sama ajaga ~120'000 911-te


ja sellest Turbot on kui palju? Samas peakski GTR-i omanik õnnelik olema, saab poole odavamalt 5 korda eksklusiivsema auto :D

Lack of sound on ikka metsik probleem, keera alla mis toru tahad, kuni sellisteni välja: http://www.youtube.com/watch?v=zWNkGr1sOts

Mis nüüd kõik Nissani fännid peavad guugeldama siia teemasse vastuseks 10 reaalset kogemust omanikelt kellel on kogemus ka teiste superautodega aga kes jumaldavad uut GTR-i?

Kas nüüd kõik siinsed foorumi liikmed, kes teemas sõna võtavad peaksid Soomes kuskil lörtsi sees avalikel teedel GTR-i proovimas käima, enne kui edasi arutada tohivad?

Minul endal on tegelikult täiesti ükskõik nendest uutest superautodest, aga see GTR-i teema kisub absurdseks kui isiklike eelistusi hakatakse faktide pähe esitama ja üldistusena kasutama.

Veidi meenutab usa filmi foorumites liikuvaid Avatari teemasid, kus ikka mingi punt tarkpäid laseb filmi sajaga alla, et vaatajarekordid ei loe mitte midagi, sisu oli igav/odav ja näitlejatööd nõrgad/iseloomuta jne :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 13:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
No tavaline 911 maksab samapalju kui gt-r...see otsene konkurent.

Oot, oot, kui mul mingit kogemust asjast pole, peale pildi ja numbrite internetist, siis mis enda arvamusest jutt olla saab??? :lol:

Siit teemast ma tean, et $upr@-l on sõidu kogemus(ja mitte just kõige positiivsem) http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=61886#61886
lisaks on XR-il OT foorumist sõidu kogemus (ja no positiivne see küll pole) http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 40&page=14

Taavi, ma ei ütleks, et see odav plastik igal pool kohustuslik peaks olema.
Võtame näiteks Lotus Elise ja Exige autod.
Neile pole seda jubedat plastikut topitud. Lihtsalt on plastik ära jäetud.
Oleks saanud vabalt loomungulisemalt läheneda ning seda plastikut kõvasti vähemaks jätta.
Kõige hullem plastik oli GTR-il siis näha kui pakiruumi avasid.
Seal ääres olev plastik oli ikka tõsiselt õudne.

Ja no ekraan. Kui poed on täis digitaalseid pildiraame, mis on palju parema pildiga
ja suurt tuhkagi ei maksa, siis miks see ekraan ei võiks ka vähemalt "normaalse" kvaliteediga olla.

Istme asendist ma ei saanud ka üldse aru.
Miks ta peab nii kõrgel olema, et suht igal inimesel pea laes ja välja ei näe.
Sportauto iste võiks ju suht "põrandal" olla, kas te ei arva?
Istmed ise olid ka väga suured, paksud ja kohmakad. Meenutavad väga Subaru STI istmeid, aga veel paksemad.
Oleks võind istmesoojendused ja elektri loovutada, sellega saavutaks madalama isteasendi ja jääks tagaistujatele ka rohkem ruumi.
Kuigi ega ma eriti aru ei saa, kes sinna taha ronida tahab.
Luukpärana võiks GTR-i kogu tagumine osa ja pakiruum palju praktilisemad olla.

See ongi kõige naljakam, et nagu oleks mingit varustust, aga nagu ei oleks ka.
On mingid elektriistmed ja ekraanid ja muud elektrijurad küll sisse topitud, aga elementaarsed asjad on ära unustatud.
Ja need mis on, need on ka alla keskmise.

Te vist enamus olete ka GTR-i dokumentaali vaadanud, kus Nissani boss tuleb Prantsusmaalt(!)
istub rinka ääres GTR-i, teevad sõidu ära, peale seda istub Nissani tehase poolt ostetud 997 Turbosse ja ka sellega sõitu.

Ainuke asi, mida nad pimesi teha proovisid on see,
et sõiduomadused oleks täpselt nagu Porsche 911 Turbol ja kõik numbrid paremad (loomulikult ka NS-i ring ning kiirendus jne jne.)
Muu kõik on unarusse jäetud.

Kui sama tehnoloogia oleks välismõõtudelt väiksemas ja loomulikult kergemas autos ja poleks rõhku liiga valedesse kohtadesse pandud,
siis see auto oleks ikka kõvasti kõvasti parem.
Tal oli ruumi igalt poolt üle, ta ei peaks selline koljat olema.
Caymani suuruses keres, keskel asetseva mootoriga ning ilusa sisu ja välimusega oleksid nad võinud vbl isegi F430 ette võtta.

GT auto mõiste nad on ka millegiks muuks keeranud. GT auto ei ole see, kus sa sõidad pea laes ja vahid koledat plastikut.
Tavaline ilma S-ita 911 on palju rohkem GT, kuid ka mitte päris õige. Continental GT, DB9, 612 Scaglietti on GT-d, nende autodega tahaks pikki maid ja kiiresti sõita.

GTR-i mehel on peas vist umbes selline mõte: "Oi GTR, ai rsk kus see on alles kiire, sellega teeks ju Porschele ära. Saaks aint rajale,
seal leiaks kõik Porsched üles ja teeks neile ära. Kui ikka kasvõi ühe ringi teeks sekundi võrra kiirema, siis oleks ikka jube kift tunne,
ikkagi Porschest sekund kiirem ju!"
Pärast mõnda kiiret ringi (näidikud näitavad, et kõik ja garantii kaotamine hirmutab) raputavad ja kolistavad ennast koju oma koljatis,
sest isegi comfort mode on ülijäik, mille kompenseerib väga suur müra salongis.
Porsche mees võib aga päeva lõpuni NS-i rõõme nautida.

Oleks ju võinud kohe 1,3MEEK-i (see on väga suur raha) eest endale näiteks uus 911 osta ja ise Porsche mees olla,
aga näe pidi üritama hoopis Porsche meestele ära teha.

GTR-i hind peaks olema 600 000EEK-i ja mitte sentigi rohkem, siis võiks öelda küll, et assa kus nüüd saab alles kiirust "selle" raha eest.
Siis võib ju muu koleduse ära unustada.
1 300 000 (lugege nullid kokku) pole "selle" raha eest. See on VÄGA KALLIS auto!
"Selle" raha eest saab juba tuliuue S-klassi Mercedese. Ma ei ütleks, et seal tehnoloogiat vähem on :P
Odavast plastikust pole ka haisugi ning värv on uutel Mersudel lausa fenomenaalne.

See tõsiasi, et GTR-i kahjumiga toodetakse ja nad üritavad developmenti investeeritud raha kõikide esimese põlvkonna mudelite
vahel ära jagada ei tee seda autot veel odavaks.
Las nad siis müüvad kahjumiga, ostjat see ei huvita.

Et üritada mitmekümnete aastate jooksul arendatud 911-le kannale astuda on vaja palju rohkemat!
Ma tean, et nad on rinkal kiired, aga me räägime ikkagi väidetavast GT autost, mis on mõeldud tänavatele.
Nissani mehed tahtsid, et neid Porschega võrreldaks. Ma nüüd tegin seda.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 13:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Supercar-killer ja Supercar ongi 2 erinevat asja. Pigem täidab GTR sportautode ja superautode vahelise tühimiku, olles kiire, aga muude näitajate eest pole vaja 1M lisaks maksta. Antud klassis polegi otseselt millegagi võrrelda. Näiteks SLK AMG55 on küll samas hinnaklassis, aga mugavus ja dünaamika ei ole võrreldavad.

"Lack of sound"? Minu kõrvalt-kuulaja kõrv ütleb, et müdinat oli piisavalt, ja mis põhiline, oli see meeldiv.
"souless GTR experience"? Insenerid on vaeva näinud, et kiiresti sõitmine oleks lihtsam. Ise ei poolda kah neid "ise-sõitvaid" autosid. Võiks siis juba olla nii, et 90% gaasiga on kõik arvuti kontrolli all, aga 100% annab arvuti sulle juhtimise üle.

Kiire Porsche ostule on alternatiiv osta endale GT-R ja naisele väike Porsche.


EDIT:
Tsiteeri:
Kuigi ega ma eriti aru ei saa, kes sinna taha ronida tahab.
jaapanlased pole väga suured.
Tsiteeri:
GTR-i hind peaks olema 600 000EEK-i ja mitte sentigi rohkem, siis võiks öelda küll, et assa kus nüüd saab alles kiirust "selle" raha eest.
Kujutad sa ette võrdlust sama hinnaklassi masinatega?
160hj MX-5 sport,
200hj Audi TT,
264hj Opel GT
184hj SLK 200
204hj Z4 sDrive23i
Rääkimata sellest, et mingi aega tagasi vaatasin, et täisvarustusega Opel Astra Coupe maksis kah ligi 500K
Kusjuures mõningale neist paneks GTR ka oma plastikust salongiga ära.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 14:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Minuarust on juba see, et terve hulk "Porsche mehi" (st neid kes ei oma 911) mingi Datsuni peale endast välja lähevad, nii hüsteeriliselt naljakas et GT-Ri marketingiosakonnale paneks viisplussi ja vildikad :)

A muidu et teemasse nats tagasi tüürida, siis:
http://www.planetlemans.com/2010/01/26/ ... cing-team/

Tüübid on teinud avalduse Le Mansis sõitmiseks, ametlikku vastust veel pole, aga ma kõhutunde põhjal pakuks et kui GT1 klassi ei nimetata ümber Corvette C6R Cupiks, siis nad saavad sõita.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 14:21 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Wirx peistis siia xr-i jutu opentracki foorumist. See 600.000 hinnamääratlus/nõue on huumori valdkond. Samahästi võiksin ma Unitedis nõuda, et uus M3 peaks maksma 200.000.- EEK, sest UK-st saab sama raha eest osta 2530 vilede, coilide ja suurte piduritega R32 GTR-i, mis igast asendist sirgel ja rajal bemmile ära lajatab. Igasuguseid meelevaldseid võrdlusi võib teha, need on on väga lihtsad tulema :)

Samuti plastikujuttu võibki jahuma jääda ja näiteid on lõpmatult. Kasvõi seesama Astrona toodud Z4 bemm. Maksab 600tuh, aga salongi plastik on õudusunenägu (vähemalt eelmise põlvkonna omal, mis alles hiljuti tootmisest maha läks). Vahepeal müüdi salongist eelmise kere Octavia RS'i 300.000-ga, enamvähem sama kiire nagu bemm, aga kvaliteetne salong, neli ust, 5 istekohta ja suur pagasnik. Z4 peaks nüüd siis veel alla 300tuh maksma, sest on kahe inimese auto ja odava sisuga? Sellist jama võibki kirjutama jääda.

GTR-i arvamine GT klassi on ka midagi uut, eesti mehed vist tulid esimesena selle peale? Mujal maailma foorumites ka kõige vihasemad kriitikud pole niikaugele jõudnud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 87 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11