Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 12:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 14:11 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
Gt-R on väga kõva masin, selles ei kahtle keegi. Mis rehvi infot puudutab, siis kasutatud info on konkreetsest allikast, kes tsiteerib Mizuno poolt öeldut:

Tsiteeri:
GTR chief engineer Kazutoshi Mizuno told PistonHeads
/.../
'We used cut slick tyres' said Mizuno.

'I was not interested in full slick times as this bears no resemblance to a road tyre. 1.2G of force was being pulled in wet and over 2 in dry'.


Mootori mitte stock konditsiooni väite kohta ma algallikat ei tea, tegu võib olla NSR jutuga. Ise arvan, et ainult rehvist piisab ca. 15 sek. vahe tekitamiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 14:16 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
Taavi, Pistonheads ei ole Porsche teemaline väljaanne ja isegi kui oleks, siis kus seda "meel mõru" tooni võib antud artiklist välja lugeda ? Minu arust ainult kiidetakse seda autot.

Aga muidu, Nissan positsioneerib GT-R'i just 911 TT vastu. Selles mõttes pole tegu eelnevate Skyline'de sisulise järglasega, vaid uue tootega, millel lihtsalt vana nimi ära kasutatud. Puhas bränding.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 14:47 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Meel mõru oli pigem kerge naljana wirxile suunatud, ta tavaliselt rõõmustab veebiavarustes kommenteerides 911TT üleoleku üle GTR-ist.

Nissan tõesti kõrvutab uue GTR-i sooritusvõime 911TT-ga, kuid minu point pigem see, et otseselt 911 ostjaskonda Nissan püüda ei suuda. Vaid pigem veidi Z06 ostja tüüpi - aga kellele on jaapanlaste masinad südamelähedasemad (näiteks kunagi omanud Evot, STI-d või kunagi ammu uuena poest Supra TT, 3000GT, 300ZX ostnud) ja meeldib auto juures see nö underdog imago: odavam aga kiirem, segmendi benchmarki ja ikooni lööv sooritusvõime ning tehnika ja kasutusmugavus tunduvalt väiksema summa eest, täiesti erinev lähenemine superautole, erinevast kultuuriruumist ja taustsüsteemist.

Niipalju kui mina tean inimesi, kes on uuena 911 soetanud, siis neid jätavad alternatiivid küll täiesti külmaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 16:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
heh...ma pole kusagil kilganud, et 911tt oleks parem uuest GTRist...
ise ootasin samuti skylinest päris palju, kuna välimus meeldib ning odavad superaotud on alati potensiaalsed ostud... algse jutu järgi pidi tulema z06 killer..(hinna-võimekuse osas) aga nagu näha suudab seda ehk veel hinna osas...
(arvata on, et nissani klubis NATGR loodetakse uuest Nissani kiiruse jumalast palju ning mitmed "pisi detailid" nagu ringi aeg võtavad tsipa teise kuju...see kehtib ka kõigis teistes margi klubides ;) )
Aga siiski, et mitte nõustuda Taaviga...japside enda tehtud mõne aasta tagune ülevaade Skyline vs 911tt vs paljud muud masinad... võitjat võite 3x arvata :P
ftp://wirx:porche@ftp.radionet.ee/BMI%2 ... %20Circuit).avi

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 16:58 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Selle sama video sa postitasid kunagi ka delfi autorubriiki GTR-i teema kommentaaride alla :)

Stock R34 GTR on reaalselt ca 320hj ja 996 TT 420hj. Kaaluvad umbes samapalju, siin ei pea matemaatik olema, et mõista kumb kiirem on. Tänu japsituru tobedale piirangule toodeti 13 aastat 89-02 kõik kolm põlvkonda sama võimsusreitinguga - samal ajal aga 911 Turbo võimsus iga põlvkonnaga kasvas. Palju huvitavam võrdlus oleksid võrdse võimsusega autod näiteks stock R32 GTR vs sama ajastu tehaseseades 964 3.3 Turbo.


Viimati muutis Taavi, 30.10.2007 17:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
miks ma ei peaks rõõmus olema, et ma hea valiku tegin? ja minu meelest on delfi kommentaar igati positiivselt meelestatud uue skyline jaoks...pole kunagi ühegagi sõitnud ise ei oska kommenteerida ning sellest ka see viide japsi enda tehtud videole...kus profid testisid
aga jätaks selle teema ja ootame, et mõni uus skyline ka meil siin maanteed kulutama hakkaks..või mis paremgi - ringrada ;)

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 17:55 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
Tuleks siiski arvestada, et jutt pole "igamehe" autost, hinna suurusjärk on 1,3 M ja kergem erimudel ilmselt veelgi enam. Lähtudes JDM hindadest, tundusid eelmised mudelid muidugi väga atraktiivsed aga kui nüüd on teada, mis raha eest seda autot ka reaalselt osta saaks, siis pole ta nii soodne midagi. 911TT on muidugi teisest hinnaklassist aga eks seda valikut ole rohkemgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Enivei, Nismol on juba GT500 jaoks prototüüp testimisel:

http://www.autoblog.com/photos/nissan-gt-r-gt500-race-car/463730/

http://www.nismo.co.jp/M_SPORTS/news/070010.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2007 9:47 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
kõige suurem pluss on see et tuleb ka Eestis müügile aasta pärast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2007 20:48 
Eemal

Liitunud: 09.10.2006 14:47
Postitusi: 129
Asukoht: Saue
JDM versioonil on huvitav kiirusepiiraja. Teatavasti on sealse turu autod piiratud 180 kmh peale ja nii ka GT-R. Kuid piirik on seotud navi süsteemiga, kui auto asub navi järgi väljaspool ametlikke teid (ringrajal) tuleb piirik maha ja teele naastes rakendub uuesti.

Teine omapära on, et tehas on võtnud kasutusele rida meetmeid tuunimise avastamiseks ja takistamiseks, nagu dataloggerid, põlemiskambri temperatuuri andurid jne. Hoolduse ajal kontrollitakse nende näite ja kui tavapärasest midagi erineb, siis bye-bye garantii.

Auto tuleb spetsiaalsetel rehvidel (Bridgestone ja Dunlop runflat) mida on võimalik osta vaid väheste diilerite käest (Nissan High Performance Center) nagu autot ennastki. Euroopas saavad müügiõiguse kokku 50 diilerit, kuna teenindamine on väga spetsiifiline. Esimese kolme aasta teenindus sisaldub auto hinnas ehk selle eest eraldi maksma ei pea. Euroopas müügil 2009 märts.

See info pärineb EVO värskest numbrist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2007 1:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
CAR Drives GT-R: "It's automotive heaven"


Nissan GT-R. Finally, the full-blown road test…

Yes, after all the hype, the teaser images, the passenger rides and interviews, we’ve finally been let loose in the Nissan GT-R, one of the most anticipated drives of the year.

And my word, it’s been worth the six-year wait. This is one of the finest, most engaging and desirable cars we have driven in ages, a car with a seemingly endless range of ground-covering abilities that elevates it way beyond the common Nissan badge. It’s automotive heaven…





The GT-R is really that good?

Yes. It’s really that good. Nissan took us out to its test track in Sendai, a small student town a couple of hours north of Tokyo on the Bullet Train. The circuit is only 2.5 miles long, but it crams an amazing number of different corners – fast, slow, off-camber and sweaty-palm kinks – into a short stretch of tarmac. A Nürburgring-lite, if you like.

There we hooked up with Kazutoshi Mizuno, former head of Nissan’s sports car racing programme, who warned us about the intricacies of the Sendai circuit and then lobbed us the GT-R’s keys for ten fast-as-you-dare laps.





Please, please tell me it turned you into a driving god…

One with winged heels! The GT-R is ferociously quick, sucking in the horizon with the kind of pace that makes you radically recalibrate your speed-distance-time triangle. The 3.8-litre bi-turbo engine is a new V6, not related to the fine one used in the 350Z. It’s an amazingly tractable engine, pulling from way down low in the rev band, then energised by the twin IHI turbochargers all the way, uninterrupted, to the 7000rpm redline.

From launch to 62mph takes just 3.6 seconds. Top speed is a supercar-rivalling 193mph. The gearchange is lightening quick and clean, and those big Brembo brakes are quite brilliant. They stop you like a giant hand firmly pulling you backwards to safety. Mizuno says they’re the best brakes on any production car and Japanese homologation tests say the same. On our experience, we'd be inclined to agree.




Straightline speed is one thing, cornering is another...

Don't worry, the GT-R has the polished dynamics to use all that power, all that turbo-enhanced performance all the time. Sure, the steering isn’t as sharp or as delicate as a 911’s – the GT-R is 350kg heavier, remember – but it’s linear and the GT-R’s blunt nose instantly changes direction, no questions asked.

It doesn't understeer, it simply hunkers down and goes where you want it. It’s a car that drives square on its feet rather than always on its toes. Less poetic, perhaps, than its European rivals. But, in this case, faster. And so easy to exploit.

It is, says Mizuno, the fastest production car in the world around the Nürburgring – according to Nissan, only the bespoke (and out of production) Porsche Carrera GT can lap the daunting German circuit quicker. That’s real-world pace, irrespective of road or weather conditions.




So it’s a real hardcore machine?

Oh it’s quick alright – quick enough to make Porsche’s 911 Turbo feel unexciting – but the GT-R’s real appeal is its adaptability. Punt it hard, really hard on a track and the GT-R responds, delivering searing pace, formidable control, a fine and perfectly judged balance and a wonderfully high level of feedback.

But if you want to drive it across town in rush-hour traffic or halfway across a continent, you simply slot into Drive, settle back into the thickly padded and generously bolstered seats, switch the suspension setting to soft and the GT-R is so easy and effortless, you might just as well be in a Maxima. A very brisk Maxima.

And that’s core to the Nissan’s magic appeal – its ability to deliver two distinctly different driving characteristics, where the qualities of one don’t compromise the other.




How does it achieve this duality?

With just three switches, housed just above the gearlever, at the bottom of the centre of the dash. The left one adjusts the transmission and you choose ‘R’ mode for faster gearshifts. The middle switch adjusts the dampers. Again, you choose R for the sportiest chassis set-up. Those Bilsteins are now on maximum sports setting.

Finally turn the VDC (Vehicle Dynamic Control – controlling stability and traction controls) switch to R. Which means it’s turned off. Ring up three Rs and you're ready to Race. Flick them back to their default settings and you have a comfy cruiser.

There’s even a brake-assist function for hills, to avoid rolling backwards unintentionally on those awkward hill starts.




Not that it looks like a cruiser…

True, the GT-R’s lines are bold, brutal and intimidating, but its hides a surprisingly roomy and well packaged cabin. There is none of the styling poetry of a Porsche or, even more, a Ferrari, but the Nissan is bank-vault solidly built and - apart from the PlayStation graphics on the ‘multi function meter’ (myriad info read-outs include turbo boost and front/rear torque split, plus steering angle and even a g meter) - it’s coupé conventional.





Verdict

Quite simply, the new GT-R is the world’s most multi-faceted supercar. There is no fast car so easy to steer, none so forgiving, no car that has more armoury in its quest to go fast and keep you out of trouble.

Just as that old GT-R resets the standards for front-engined coupés, so the new one lifts the bar ever higher. An M3 beater? Easily. M5? Think higher. This car is faster, more high-tech, sharper, more capable. Faster than a 911 Turbo on the straight. Or on the circuit. And all for normal 911 money. Genius.

Kui porsche, ferrari, lambo jpt lähiajal midagi ette ei võta, siis varsti ei ole neis midagi peale kalli hinna, korralikuma sisustuse ning ajaloo alles, Z06, R8 ja GTR tõestavad edukalt, et väga nobeda dailydriveri saab edukalt ka alla 100k$ valmis ehitatud

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2007 21:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Sport Auto ajakiri sai Nordschleife 7:50 ajaks

Pilt
Pilt

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2007 21:53 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Keegi saksa keele valdaja võiks kokku võtta mida Sport Auto huvitavat kirjutas ja mis hinnangu andis.

GT-R'ist spekuleeritud põnevam versioon tulemas:

Pilt

http://www.motorauthority.com/news/coup ... le-v-spec/

Some of the elements the prototype features include a tow hook and pins protruding through the bonnet, a lowered ride height, race-spec alloys and tires, a modified front bumper (missing center grille possibly for improved airflow), full roll cage, a new air scoop in the front spoiler, a race-style refueling port and an air-jack adapter positioned below the right headlight.

While the GT-R is comparable with the Porsche 911 Turbo, the new V-Spec will follow the lines of the 911 GT3 in that it will be a bare bones version of the standard coupe and designed for the track but still road legal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2007 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
http://www.sportauto-online.de/test_U_t ... _14469.hbs

http://babelfish.altavista.com peaks aitama tõlkimisel ;)

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2007 23:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=124017

_________________
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11