TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Dünostendid Eestis arutelu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=2398
6. leht 14-st

Autor:  Ragnar [ 24.10.2008 10:54 ]
Teema pealkiri: 

Tegin eraldi kleepsu dünode kohta. Veel ei ole seal Liguri stendi kontakte ja infot. Lisaks tahaks teada ka põhja ja lõunanaabrite dünode infot saaks samuti koguda ühte kohta kust oleks hea vaadata. Kui kellegil on lingid kontaktid ja muu info lähedal asuvate stendide kohta siis paluks PS'i saaks hea ülevaate dünodest.

Ragnar

Autor:  tarmo [ 17.11.2008 19:55 ]
Teema pealkiri: 

valdz kirjutas:
TKTK 4wd düno nüüd avatud!

Kel huvi võtku ühendust Margusega tel. numbril 53864536.

Hinnad:
3 tõmmet = 500.-
Tunnihind = 1000.-



Hinnale lisandub käibemaks

Autor:  TopFuelFunnyCar [ 17.11.2008 20:08 ]
Teema pealkiri: 

Küsin kohe, et miks see krt nii kallis on? Kas pingi hooldus siis nõuab tohutuid investeeringuid? IMO ma seda ei usuks.

Autor:  jeff01 [ 17.11.2008 20:12 ]
Teema pealkiri: 

Eks ole tehtud kindlasti ka mingid pingi tasuvusarvutused ja kes viitsiks ikka äri ajada nii, et tööriist tasuks end ära alles pensionile mineku ajaks :?: Seda enam et turgu on kuna pinke on vähe. Vaadates USA performance mootorite workshope ei kujutata seal vist ettegi mootorite müüki ilma isikliku mootoridünota ja kunal igal tootjal on oma pink on tal ka oma nägemus hobujõududest kuna eri lehtedelt sama speciga mootoreid uurides on hobujõudude vahe kuni 2 korda.

Autor:  KungLao [ 17.11.2008 21:59 ]
Teema pealkiri: 

TKTK on mingi äri ühing, et sellised hinnad:) ?

Autor:  KaroK [ 17.11.2008 22:09 ]
Teema pealkiri: 

Riik on vaene.

Tegelikult oli pink üsna soolase hinnaga ja ei ole erilist mõtet pidada asja,
mis ennast isegi pesnsionilemineku ajaks tasa ei teeni.
Lisaks siis veel elekter, pingioperaatorite palgad,
erinevaid kulumaterjale juurde ja kokkuvõttes ikkagi odavam,
kui Soome sõita.

Autor:  ranz [ 18.11.2008 17:11 ]
Teema pealkiri: 

Krdi naljamehed... 600.- on kallis väljaminek selle asja eest? olete kuskil odavamat pinki näinud? mis pealekauba tõmbab neliveduseid masinaid? mina pigem vaatan asjale niipidi, et krdi soodne tehti see hind ikka...

Autor:  Astrona [ 18.11.2008 17:59 ]
Teema pealkiri: 

Lähen teen 3x20sekundit tõmmet, et koolimaja kütta onju, masinaga, mis annab 300KW rattast ja 300KW sumpast ja selle 10KW/h eest ei saagi 10 EEK alet vää :lol:

Autor:  AndresZ [ 18.11.2008 18:16 ]
Teema pealkiri: 

Ja teine asi, miks maksimi dünol nii ruttu jõu teada saad ja teisel aega topelt läheb on asi piduris :)
Maksimi dünol pole pidurit, mis hoiaks kinni rulle, kui hakkad jõudu mõõtma.
Kõvasti parem on seadistada masinat, kui pidurid pingil. Samas need pidurid pidid maksma päris vastikult palju.
Öelge, kui eksin :)

Autor:  Astrona [ 18.11.2008 18:32 ]
Teema pealkiri: 

Dynomaxis on pidurid, keegi lihtsalt ei kasuta seda.

Autor:  JustMe [ 19.11.2008 17:54 ]
Teema pealkiri: 

Sai siis käidud ka täna tktk stendis.

Soomes näitas 166kw rattast, TKTK siis 151kw rattast. Väike erinevus oli võibolla, et siin oli rõhku 1.1 bar, soomes 1.2 bar.

Nii et ma ei ütleks, et väga valetab see stend 4wd jaoks. Väikene erinevus on kindlasti. Pealegi kasutatakse stendi siiski enne ja pärast mingit muudatust, et näha kas ka tegevusel mingi mõte on. Ning hind on soodne! Soomes on stendi tunnitasu 80 eur , lisa sinna veel sõidurahad + ööbimised jne jne.

Ruum ise ja kogu süsteem on siiski tip-top.

Autor:  Kivi [ 19.11.2008 19:57 ]
Teema pealkiri: 

Käisin ise ka täna tktk stendis ning näitas 136kW rattast, lootsin vähe rohkem. Kuid moment oli paigas 300Nm. Teoreetiliselt lubati peale chipi ~197kW ja 360Nm (originaalis 147kW ja 280Nm) mootorist. Ehk siis stend oleks rattast pidand ~150...155kW kanti näitama.

Huvitav kus see erinevus võib tulla, et vääne paigas, aga kW natuke vähe? Kas by-passi vahetus (praegu originaal) aitab midagi? Küsimust just selle pärast selline, et täna oli stendis ka chipitud leon cupra ning rattast sai 180kW. Tal peale chipi aint by-pass vahetatud.

Autor:  Mihkel [ 20.11.2008 1:57 ]
Teema pealkiri: 

Kas teil üks auto oli 2wd ja teine 4wd?
See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.

Mine käi huvi pärast Dynomax-is ka.

Autor:  Astrona [ 20.11.2008 13:27 ]
Teema pealkiri: 

Kivi kirjutas:
Käisin ise ka täna tktk stendis ning näitas 136kW rattast, lootsin vähe rohkem. Kuid moment oli paigas 300Nm. Teoreetiliselt lubati peale chipi ~197kW ja 360Nm (originaalis 147kW ja 280Nm) mootorist. Ehk siis stend oleks rattast pidand ~150...155kW kanti näitama.

See "147kW ja 280Nm" on passist, mitte sinu auto enne chippimist? Siis kahjuks pole millagagi võrrelda.

Mis mõttes moment oli paigas? Moment ja võimsus mõlemad ju reklaamitust ühepalju ehk 10% vähem.

Autor:  valdz [ 20.11.2008 13:33 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.


Kusjuures TKTK pink peaks Superflow kodulehe järgi olema Bi-directional. Et tagaveo auto saaks tagurpidi sisse ajada ja ei peaks esirehve kulutama :)

Muidugi võivad tekkida kinnitusprobleemid...

6. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/