TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Dünostendid Eestis arutelu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=2398
12. leht 14-st

Autor:  Jõuvanker [ 29.05.2009 9:37 ]
Teema pealkiri: 

Silwer kirjutas:
Nüüd siis ka Kostivere dünos käidud ja see jättis neist kõigist kõige parema mulje.



Kas Kostivere dünos nelivedu saab dünoda?

Autor:  Silwer [ 29.05.2009 13:05 ]
Teema pealkiri: 

Ikka. Seal dünotaksegi põhiliselt 4wd ralliautosid ja lisaks mootori seadistamisele seadistatakse ka elektrooniliselt juhitavaid diferentsiaale. Seega, igati sobilik 4wd autodele.

Maksimaalsed mõõdetavad nm numbrid on 2wd puhul 4000nm ja 4wd puhul 7000nm. Sellest saame tuletada maksimaalse mootori nm kui jagame eelpool antud nm arvu auto diffri ja käigu ülekannetega. Näiteks 2wd auto 1,0 käigu ja 3,91 diffri ülekannete puhul oleks maksimaalne pingi poolt mõõdetav mootori nm = 4000/1/3,91 = 1023nm.

Autor:  Mihkel [ 29.05.2009 14:37 ]
Teema pealkiri: 

Ühesõnaga suht vähe NM :-D

Autor:  Samvel [ 30.05.2009 0:11 ]
Teema pealkiri: 

seadistamiseks parim dyno Eestimaa pinnal !
Dyno soft väga kasutajasõbralik, 10min juhendamise järel sai juba opereeritud täiesti iseseisvalt. Tundub, et Uus-Meremaalased ja Aussied oskavad ikka kõige paremaid softe teha. Autronicu Autotune kasutamine selle pingiga fantastiline, järgmine kord teen video.
M3 topelt-vanos mootori seadistamine nullist võttis aega 4h, tulemuseks 214 hub kW 8)

PS! Endal pole vaja läind, kuid kasutada on ka dyno enda logikanalid. Muuhulgas olemas mitu temperatuuri, mitu rõhku, 2x WB + vabad 0-5V kanalid. Samuti dyno operaator on kogenud seadistaja.

Autor:  IvarR [ 22.09.2009 9:08 ]
Teema pealkiri: 

Küsimus, kui madala autoga kuskil pinki saab ilma et midagi ära lõhuks/kriibiks?

IvarR

Autor:  Miq [ 22.09.2009 10:01 ]
Teema pealkiri: 

See ei ole rullikutel düno. Seal pannakse vastavad seadmed rataste asemele. Ehk põrand on täiesti tasane.

stiilis nii:
http://www.digital.planet.ee/VKM_Motors ... _3101.html

Autor:  must [ 27.04.2010 10:17 ]
Teema pealkiri: 

Lihtsalt infoks, et kui keegi tktk dynos käib, siis võib edasi öelda. Ümberkaudne rahvas ei ole üldse rahul. Hoidke uks vähemalt kinni (kui seda veel ei tehta), asi kisub kurjaks. Poole kvartali penskarid ja noor-emad on tigedad.

Autor:  RICE BURNER [ 27.04.2010 14:49 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Lihtsalt infoks, et kui keegi tktk dynos käib, siis võib edasi öelda. Ümberkaudne rahvas ei ole üldse rahul. Hoidke uks vähemalt kinni (kui seda veel ei tehta), asi kisub kurjaks. Poole kvartali penskarid ja noor-emad on tigedad.


See on ka põhjus, miks ma seal käia ei taha, sest uks kinni saab seal kiiresti õhk otsa ja seadistamine on eluohtlik. Lisaks IAT tõuseb ka ülesse.

Autor:  Mihkel [ 27.04.2010 15:26 ]
Teema pealkiri: 

See on jah paraku TKTK düno viga, et häirib ümberkaudseid inimesi ja see tapab ukse/akende kinni hoidmisega dünotajaid.
Äkki tasuks kaaluda düno osa liigutamist kuskile linna serva.

Autor:  taxu [ 27.04.2010 16:31 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas saab õhk otsa? :roll: Ventilatsioon on unustatud tegemata? Ega siis kõike mürisevat saa kuskile kõrbe vedada.

Autor:  uzzac [ 27.04.2010 16:57 ]
Teema pealkiri: 

mind ka õudsalt häirib, et lennukid lendavad mu maja lähedalt. kas lennujaama ei saaks mujale viia?

Autor:  must [ 30.04.2010 10:43 ]
Teema pealkiri: 

Kui saaks ukse kinni hoida, siis sellest piisaks enam kui küll. Mingi müra ikka tuleb, aga linnakeskkond siiski. Kui siis kobinat on, siis maal maju küll. Aga see samas pole argument, et kuumaks läheb ja uks peab lahti olema. Tuleb siis ventilatsiooni juurde teha.

Autor:  wilson [ 28.11.2010 14:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Dünostendid Eestis arutelu

Eestis on 4wd võimalik ka pinki panna ?

Autor:  Mihkel [ 28.11.2010 14:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Dünostendid Eestis arutelu

TKTK ja Kostivere on 4WD pingid.

Autor:  wilson [ 28.11.2010 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Dünostendid Eestis arutelu

tõmbe hinda ka oskad öelda ?

12. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/