TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Dünostendid Eestis arutelu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=2398
11. leht 14-st

Autor:  Mihkel [ 25.02.2009 22:17 ]
Teema pealkiri: 

Aga räägi sellise pingi umbkaudsest hinnast, kui asja uurisid?

Autor:  hents99 [ 25.02.2009 22:30 ]
Teema pealkiri: 

Hinnad on muutuvad:

Jaanuar 2008 hinnakiri

Juuni 2008 hinnakiri

Autor:  Maik [ 24.03.2009 11:21 ]
Teema pealkiri: 

Lisaks selle,et Mihkel siin kuskil reklaamis,et Liguri dyno ei näita üle 300kw - ma uurisin 350kw kohta ja see pidi küll mitte mingi probleem olema seal. Lähen vist sinna vaatama, hea lähedal.

EDIT: jutt õige, ei olnudki Mihkel :) 750il oli kes seda mainis ühes topicus. Igastahes, saab rohkem mõõta mis on aint hea.

Autor:  Mihkel [ 24.03.2009 13:31 ]
Teema pealkiri: 

Minu arust seda ütles keegi teine, ise ei mäleta sellist asja.
Vana stend äkki väga suuri numbreid ei näidanud aga uuega ei tohiks nagu probleeme olla.

Autor:  HP [ 27.03.2009 16:57 ]
Teema pealkiri: 

Maik kirjutas:
Lisaks selle,et Mihkel siin kuskil reklaamis,et Liguri dyno ei näita üle 300kw - ma uurisin 350kw kohta ja see pidi küll mitte mingi probleem olema seal. Lähen vist sinna vaatama, hea lähedal.

EDIT: jutt õige, ei olnudki Mihkel :) 750il oli kes seda mainis ühes topicus. Igastahes, saab rohkem mõõta mis on aint hea.


Käisin möödunud aasta seal dynos ja oli suuri probleeme mõõtmisega. Suure surmaga pooleks sain 460hp kätte aga ikka libisesid rattad lootusetult läbi.

Autor:  Maik [ 27.03.2009 17:06 ]
Teema pealkiri: 

Kelle süüks selline asi muidu jääb nö. Kas laiemad rehvid aitaks ? Eks ma järgmine nädal vist ikka lähen omal nahal teada saama...

Autor:  sallu [ 27.03.2009 18:07 ]
Teema pealkiri: 

no üldiselt on nii, et kui ratas libama hakkab peal, siis tuleb kõvemini kinni tõmmata. soomes sai seda nähtud
eriti esirattaveolistega...

Autor:  Maik [ 27.03.2009 18:49 ]
Teema pealkiri: 

Kas kehva amordiga hakkab dünos ka ratas hüppama?
Või siin päästab siiski see kinnitõmbamine (peaks mainima ,et minu autol praktiliselt neid kohtasid ei ole ühtegi kust kinni tõmmata) , Võiks isegi öelda,et neid kohti on 0... ainuke võibolla on tagasild ja esiveljed

Autor:  Ragnar [ 27.03.2009 18:56 ]
Teema pealkiri: 

Tõmmatakse ka läbi salongi rihmad kui muud võimalust pole. Kindlasti saab ta rullidel hoidma, iseasi kas nii kinni saab, et libisema ei hakka.

Autor:  eclipse [ 27.03.2009 21:49 ]
Teema pealkiri: 

Sai ka käidud eile, tulemused olid üllatavalt head, kuid puudub ka võrdusmoment hetkel. Kui kuuna ära käib, siis võiks siiagi teatada.

Autor:  Silwer [ 16.04.2009 12:24 ]
Teema pealkiri: 

Kostivere düno kontaktisik on Andrus Vanaselja. Tel: 50 44 482

On keegi juba käinud seal? Mingeid kommentaare? Ise lähen 08.05 ja peale seda saaks ise muljetada...

Autor:  b0neb0y [ 14.05.2009 18:12 ]
Teema pealkiri: 

silwer ehk jagad muljeid oma käigust ? 08.05 on nüüdseks juba läbi :)

Autor:  Joel [ 28.05.2009 9:03 ]
Teema pealkiri: 

Silwer räägi muljeid jah.

Mul endal ka vaja järgmisel nädalal 4WD dünos käia. Kas TKTK oma on juba avatud? Kui ei siis peabki sinna Kostiverre minema...

Autor:  Jõuvanker [ 28.05.2009 10:15 ]
Teema pealkiri: 

Joel kirjutas:

Kas TKTK oma on juba avatud? Kui ei siis peabki sinna Kostiverre minema...


Laiali on veel, kaua, ei teatud, pakuti ca 2 nädalt kuni 4 nädalat.

Autor:  Silwer [ 28.05.2009 22:57 ]
Teema pealkiri: 

Sorry et pikalt pole vastanud. Alustuseks peab siis ütlema et oma elu jooksul olen käinud järgmistes dünodes: Laki Auto düno, Helsinki Tehnikakooli düno, Eduardi düno ja Maksimi düno. Nüüd siis ka Kostivere dünos käidud ja see jättis neist kõigist kõige parema mulje.

Kõik eelnevad kogemused olid rullidega dünoga. See aga siis ilma rullikuteta - mõõteseadmed lähevad rataste asemele otse rummude külge.

Ilma rullideta mõõtmine annab täpsema tulemuse. Ka väike muudatus on kohe dünograafikus näha.

Miinuseks sellisel süsteemil on see et kulub aega rataste küljest kruttimisele ja auto pinki panemisele tavapärasest rohkem. Aeg on aga raha ja ka rataste eemaldamisel juba kell tiksub ja raha loetakse.

Mina ei käinud seal niisma mõõtmas vaid seadistasin autot dünos. Nõu ja jõuga oli seadistamisel abiks ka düno operaator herr Vanaselja. Kuna mina ei ole just suurem asi seadistaja ja tema on küll väga pädev seadistaja aga nägi Tatechit seal esimest korda siis läks tavapärasest kauem aega.

Aega kulus kokku üle nelja tunni. Arve teenuse eest oleks olnud hinnakirja järgi 3920 eek + km. Saime kokkuleppele 3500 krooni peale. Seda tegelikult ei ole palju nii pika aja eest.

Ilma seadistamise plaanita niisama mõõtma minnes muudab asja kalliks just see aeg mis kulub auto pinki panemisele ja sealt pärast maha võtmisele. Rahaliselt võib see niisama mõõtmine seetõttu minna u. 1500 eek.

Lõpetuseks, kui plaan vaid niisama "numbrit" vaadata siis võib ka tavalistes rullidega dünos käia. Kui aga plaanis pikemalt autot seadistada siis soovitan kindlalt Kostivere düno.

Tegin ka paar niisama videot:
http://www.youtube.com/watch?v=5bMDMzaADMY
http://www.youtube.com/watch?v=EASOIwiCXMg

11. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/