TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Dünostendid Eestis arutelu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=2398
10. leht 14-st

Autor:  TõnuriCCE [ 15.01.2009 22:58 ]
Teema pealkiri: 

uuel autol võib vähem olla.
natuke kasutatud auto peaks küll tehase andmed järgi tegema

Autor:  umka [ 16.01.2009 8:22 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
kasutatud autol peaks ikka vähem olema, kui originaalis
S2000 labisoit oli umbes 20000, midagi seal ei muuta. :roll:

Autor:  Astrona [ 16.01.2009 13:08 ]
Teema pealkiri: 

umka kirjutas:
Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:

Palju manualis transmissiooni kaoks loetakse?
Kui see kadu võtta laest, siis saab alati numbrid paika.
Olen kah nõus, et päris täpne on.
Ja natukene sõitnud autod peaks ikka võimsamad olema kui päris uued.

Autor:  KaroK [ 16.01.2009 16:35 ]
Teema pealkiri: 

Võiks samas TTK ja Liguri pinkide andmeid uuendada kleepsu "Dünostendid" all.

Autor:  Ragnar [ 16.01.2009 17:17 ]
Teema pealkiri: 

KaroK kirjutas:
Võiks samas TTK ja Liguri pinkide andmeid uuendada kleepsu "Dünostendid" all.


Kui sul on uuemat või täpsustavat infot pinkide kohta siis jaga seda ja ma teen korrektuurid.

Autor:  KaroK [ 16.01.2009 17:54 ]
Teema pealkiri: 

Vähemalt kiire otsing andis sellise tulemuse:


Ligur Motors OÜ

Ettevõtluse 4A Karksi-Nuia 69103 0
Tel: 4341112
ligur@hot.ee



Ning selles teemas eespool juba link:

TTK veojõustendi koduleht:
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848

Autor:  Raceboy [ 16.01.2009 18:49 ]
Teema pealkiri: 

Korralikult hooldatud mootor, mis tehasest tulles tehase andmed välja annab, arendab ka 100 000 läbides paariprotsendilise erinevusega stock numbrid.

Üks põhjus, mis turboautode puhul TKTK ja Dynomaxi numbrid erinevaks teeb, on õhutemperatuur. TKTK-s on alati uks kinni olgu see ventilaator seal kuitahes võimas, IAT on ikka kõrgem kui Dynomaxis lahtiste ustega.

Autor:  Ragnar [ 17.01.2009 14:07 ]
Teema pealkiri: 

umka kirjutas:
Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:


Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.

Autor:  umka [ 17.01.2009 14:31 ]
Teema pealkiri: 

Ragnar kirjutas:
umka kirjutas:
Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:


Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.
JAh, numbrid olid hoorattast.

Autor:  Ragnar [ 25.02.2009 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Sain Silwerilt väikese tip'i uue düno kohta. Jagan siin seda värsket infot. Kui rohkem teada läheb ka dünostendide teemasse.

Hetkel pannakse üles sellist 4wd düno Kostiveres: http://www.dyno-power-run.com/overview.shtml

Tutikas asi. Opereerib rallimaailmas tuntud ja tunnustatud hr. Vanaselja. Asub Aavade ruumides.

Hindadest ja andmetest ei tea veel midagi aga paari nädala jooksul pannakse asi tööle.

Autor:  AndresZ [ 25.02.2009 18:28 ]
Teema pealkiri: 

See otse silda ühendamine päris huvitav :) Suute jõudude puhul kindlasti vägahea valik. Pole mingit rehvi läbi libisemist rullidel :roll:

Autor:  Mihkel [ 25.02.2009 19:02 ]
Teema pealkiri: 

Lõpuks saab kõige rohkem kliente ikkagi see dyno, mis kõige suuremaid numbreid näitab :-D

Selle otse rummu külge käiva dyno puhul suureneb velgede rikkumise oht (kuna peab otsese põhjuseta veljed maha võtma ja vedelema jätma).
Enamustele ei ole see ilmselt probleem. :-D

Autor:  taxu [ 25.02.2009 20:31 ]
Teema pealkiri: 

No ega autoga väljas sõitmas käimine on ka velgedele küllalt ohtlik- võib ju midagi riivata jne.

Autor:  Mihkel [ 25.02.2009 21:48 ]
Teema pealkiri: 

No vaata see on kahe otsaga asi, üks on see kui ise oma vara rikud, teine on see, kui keegi teine hooletusest/pohhuismist sinu vara rikub.
Mina kahjuks ei soovi, et mu vara vabatahtlikult rikutakse, sellepärast käin ka ainult valitud rehvipunktides kui vajadust on.
Üldse mul on see viga küljes, et auto ei ole ainult praktiline ese ja punktist A punkti B kulgemiseks, vaid ka nö. ilu/kunsti asi.

Lihtsalt valus on vaadata, kui ostad 20k maksvad veljed ja nende väärtus 75% alla tõmmatakse ühe tähelepanematusega.
Ma ei ütlegi, et seal nüüd massiliselt kõike rikkuma hakatakse, ilmselt 99% on ralliautod ja nendel ilu on teise järguline.
Lihtsalt nö. suusoojaks teemaarendus.

Teemasse ka, et huvitav mitu setti neil vaheflantse on, et asjad ka ilusti tsentris oleks.

Autor:  hents99 [ 25.02.2009 22:12 ]
Teema pealkiri: 

Need peaks isetsenreerivad olema, nagu treipingipadrun vms.

Sai ka aasta aega tagasi uuritud sama "pingi" kohta. Mõte oli Tartusse Dynapack soetada, aga siis sai vaid negatiivset vastukaja rullide puudumise tõttu. Ala selline asi ei saagi töötada jne.

Nüüd siis saab seda "mõttetut" aparaati testida ja ehk ka omale soetada hiljem. Suunitlus oleks ka muidugi sama olnud - 4wd ralli autod.

10. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/