TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Dünostendid Eestis arutelu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=2398
9. leht 14-st

Autor:  Astrona [ 14.01.2009 0:14 ]
Teema pealkiri: 

Nullist sajani pole küll väga hea võimsuse mõõtja, kuna pidamisest loeb liiga palju ja käiguvahetused on kiirel autol 10% kogu ajast.

911 tegi 100ni eelmise 156kw (210rwhp) seadega?
Kuna su oma läks ca 0,25sek aeglasemini, siis võiks eeldada, et võimsust ca 9rwhp vähem. 210rwhp_tktk-9 = 201rwhp_tktk
Aga kuna su masin oli ka 10% kergem, siis võiks oletada, et sul oli 22rwhp veelgi vähem ehk TKTK's mõõdaks välja 179rwhp.
(Kasutasin CarTest'i)

mu eelnevate arvutuste tulemusena saab dynomax_HP'st rwhp kui lahutada 4% - sellejärgi peaks sul olema 200rwhp. ütleme, kui sajani kiirenduse polnudki päris õigetes tingimustes ja et 179 asemel ostutub õigeks 189 tktk_rwhp, isegi siis tuleks tktk numbrile liita ca 6%, et saada rattavõimsus.
Selle 6% korrektsiooniga oleks too 156rwkw tõusnud 165rwkw -> 223rw_hp ja ülekande kaoks jääks 12%, mis on täitsa usutav. MOTT

Autor:  Mihkel [ 14.01.2009 0:19 ]
Teema pealkiri: 

Mulle tundub kogu selle arutelu juures, et 4wd auto puhul näitab asi ilusti täpseid numbreid aga 2wd auto puhul kaob veidi nagu kuhugi ära.
Samas asi on väidetavalt kalibreeritud ja kontrollitud nii 4wd seades kui kummadki rullid eraldi.
Vähemalt nii sain ma asjast aru.

Autor:  Raceboy [ 14.01.2009 0:51 ]
Teema pealkiri: 

Astrona, sa peaks ennast veidi 911 puhul asjaga kurssi viima. Selle autoga kiirendades ei teki stardiga nii palju muutujaid, kui mõne muuga. Miks? Sest tal on tavarehvigagi ideaalne pidamine ja seda järjest (60ft ajad suvalise käsnaga alla 2s on tavalised).

Lisaks, see 0-100 km/h mis ma välja tõin, on suht täpselt sama, mida tehasekonditsioonis auto välja sõidab ja mis on ka tehaseandmetes lubatud.

Ehk point on võrdluses, mitte arvutustes.

Autor:  Astrona [ 14.01.2009 11:39 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Astrona, sa peaks ennast veidi 911 puhul asjaga kurssi viima. Selle autoga kiirendades ei teki stardiga nii palju muutujaid, kui mõne muuga.
...
Ehk point on võrdluses, mitte arvutustes.
Väga ei jõua kõikide autode kohta uurida.
Igaljuhul startisite erineval pinnasel - rehvid olid erinevad, käiguvahetused erinev rpm-täpsusega ja kestusega, ja launch RPM erinev. Isegi sidur jäikus oli teil erinev, ja võibolla ka hooratta mass.

Nad seal ei plaanigi uuesti kalibreerida? Eelmiste tõmmetega võrdlemiseks oleks see muidugi halb, aga neid nii vähe, et olekski paras aeg. Sama 911 võiks ilma midagi modimata sama ilma ja kütusega dünomaxis sama käiguga tõmme ära teha, toetan 100eekuga kui vaja :).

Autor:  Kuuno [ 14.01.2009 11:53 ]
Teema pealkiri: 

kui kõik hästi läheb siis homme v reedel dynomaxi seadistama ja siis kohe tktk'sse
eks paistab mis tuleb :)

Autor:  Raceboy [ 14.01.2009 12:06 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Sama 911 võiks ilma midagi modimata sama ilma ja kütusega dünomaxis sama käiguga tõmme ära teha, toetan 100eekuga kui vaja :).


Ongi plaanis Dynomaxi minna, täpselt sama seadega. Õhutemperatuur ei mõjuta eriti vabalthingava tulemust, 15kraadine erinevus näitas stendis midagi 2 kW ringis :)
Kütus on suva, sest tegu on vabalthingava mootoriga.

Ahjaa, käiguvahetuse teemal, mõlemad autod jõudsid 100 km/h 2. käiguga, ehk toimus vaid üks käiguvahetus.

Autor:  Mihkel [ 14.01.2009 13:44 ]
Teema pealkiri: 

Vaja olekski NA mootoriga auto võrdlust kahe stendi vahel, kuna seal mõjutavad välistegurid tulemust vähem.

Autor:  Astrona [ 14.01.2009 13:47 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Vaja olekski NA mootoriga auto võrdlust kahe stendi vahel, kuna seal mõjutavad välistegurid tulemust vähem.


Äkki Kuuno viitsib teha mõlemas dünos ka 0bar tõmbe, kui b-controller võimaldab ja WG piisavalt suur.

Autor:  KaroK [ 14.01.2009 14:04 ]
Teema pealkiri: 

Ja kui TTK's käite, äkki viitsite mingi korraliku signaaliga tahho väljundi teha pöörete lugemiseks või siis mõne süütepooli juhtme + ja - ligipääsu võimaldada :)

Autor:  Astrona [ 14.01.2009 16:33 ]
Teema pealkiri: 

KaroK kirjutas:
Ja kui TTK's käite, äkki viitsite mingi korraliku signaaliga tahho väljundi teha pöörete lugemiseks või siis mõne süütepooli juhtme + ja - ligipääsu võimaldada :)

Loodetavasti kasutatakse mootoripöördeid ainult umbkaudselt graafiku alla RPM telje joonistamiseks,
ja arvutamiseks kasutatakse ikkagi rulli kiirust, et kui näiteks ratta tõmbab ringi, siis graafikul on lohk, mitte muhk.

Autor:  KaroK [ 14.01.2009 16:49 ]
Teema pealkiri: 

Ei oska täpselt pingi loogikat kommenteerida.
Saab pöörded ka rullide kiiruse järgi võtta, aga siis peab täpselt sünkroniseerima mootorpöörded ja rullid.
Kui saab korraliku signaali mootoripööretest, siis saab libisemisel tekkinud vead ilmselt välistada. Pink näitab ka slip'i.

Aga kui on olemas korralik mootoripöörete signaal ,siis saab tõmmeteks kasutada erinevaid käike ilma iga kord rullide ja mootori pöörlemist sünkroniseerimata.
Üleüldse lihtsustab protsessi, eriti kui on plaan seadistada mitu tundi, siis ikka peab käike vahetama.

Autor:  Mihkel [ 14.01.2009 17:17 ]
Teema pealkiri: 

Siiani on mul millegipärast enamuse autodega olnud pööretelugemise kalad.
Lõppkokkuvõttes alati rullidelt pöörded reaalsusega ära sünkroniseeritud.

Muide Astrona seal on ka andur slip-i mõõtmiseks.
Reno autol kasutasime seda in case, kuna tundus, et võttis rattad ringi vahepeal.
Õnneks on seal rullid veel piisavalt hea friktsiooniga ja kulumata.

Autor:  Kuuno [ 14.01.2009 17:17 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Vaja olekski NA mootoriga auto võrdlust kahe stendi vahel, kuna seal mõjutavad välistegurid tulemust vähem.


Äkki Kuuno viitsib teha mõlemas dünos ka 0bar tõmbe, kui b-controller võimaldab ja WG piisavalt suur.


mul wgs vedru mis 0,8bar miinimum, niiet seda ei saa kahjuks teha:)
saan jah ainult max tulemuse võrdlust teha...

Autor:  umka [ 15.01.2009 22:20 ]
Teema pealkiri: 

Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:

Autor:  RFL [ 15.01.2009 22:32 ]
Teema pealkiri: 

kasutatud autol peaks ikka vähem olema, kui originaalis

9. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/