Dünostendid Eestis arutelu
uuel autol võib vähem olla.
natuke kasutatud auto peaks küll tehase andmed järgi tegema
natuke kasutatud auto peaks küll tehase andmed järgi tegema
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
S2000 labisoit oli umbes 20000, midagi seal ei muuta.RFL kirjutas:kasutatud autol peaks ikka vähem olema, kui originaalis
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Palju manualis transmissiooni kaoks loetakse?umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne
Kui see kadu võtta laest, siis saab alati numbrid paika.
Olen kah nõus, et päris täpne on.
Ja natukene sõitnud autod peaks ikka võimsamad olema kui päris uued.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vähemalt kiire otsing andis sellise tulemuse:
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4A Karksi-Nuia 69103 0
Tel: 4341112
ligur@hot.ee
Ning selles teemas eespool juba link:
TTK veojõustendi koduleht:
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4A Karksi-Nuia 69103 0
Tel: 4341112
ligur@hot.ee
Ning selles teemas eespool juba link:
TTK veojõustendi koduleht:
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848
Korralikult hooldatud mootor, mis tehasest tulles tehase andmed välja annab, arendab ka 100 000 läbides paariprotsendilise erinevusega stock numbrid.
Üks põhjus, mis turboautode puhul TKTK ja Dynomaxi numbrid erinevaks teeb, on õhutemperatuur. TKTK-s on alati uks kinni olgu see ventilaator seal kuitahes võimas, IAT on ikka kõrgem kui Dynomaxis lahtiste ustega.
Üks põhjus, mis turboautode puhul TKTK ja Dynomaxi numbrid erinevaks teeb, on õhutemperatuur. TKTK-s on alati uks kinni olgu see ventilaator seal kuitahes võimas, IAT on ikka kõrgem kui Dynomaxis lahtiste ustega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
JAh, numbrid olid hoorattast.Ragnar kirjutas:Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Sain Silwerilt väikese tip'i uue düno kohta. Jagan siin seda värsket infot. Kui rohkem teada läheb ka dünostendide teemasse.
Hetkel pannakse üles sellist 4wd düno Kostiveres: http://www.dyno-power-run.com/overview.shtml
Tutikas asi. Opereerib rallimaailmas tuntud ja tunnustatud hr. Vanaselja. Asub Aavade ruumides.
Hindadest ja andmetest ei tea veel midagi aga paari nädala jooksul pannakse asi tööle.
Hetkel pannakse üles sellist 4wd düno Kostiveres: http://www.dyno-power-run.com/overview.shtml
Tutikas asi. Opereerib rallimaailmas tuntud ja tunnustatud hr. Vanaselja. Asub Aavade ruumides.
Hindadest ja andmetest ei tea veel midagi aga paari nädala jooksul pannakse asi tööle.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Lõpuks saab kõige rohkem kliente ikkagi see dyno, mis kõige suuremaid numbreid näitab
Selle otse rummu külge käiva dyno puhul suureneb velgede rikkumise oht (kuna peab otsese põhjuseta veljed maha võtma ja vedelema jätma).
Enamustele ei ole see ilmselt probleem.
Selle otse rummu külge käiva dyno puhul suureneb velgede rikkumise oht (kuna peab otsese põhjuseta veljed maha võtma ja vedelema jätma).
Enamustele ei ole see ilmselt probleem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No vaata see on kahe otsaga asi, üks on see kui ise oma vara rikud, teine on see, kui keegi teine hooletusest/pohhuismist sinu vara rikub.
Mina kahjuks ei soovi, et mu vara vabatahtlikult rikutakse, sellepärast käin ka ainult valitud rehvipunktides kui vajadust on.
Üldse mul on see viga küljes, et auto ei ole ainult praktiline ese ja punktist A punkti B kulgemiseks, vaid ka nö. ilu/kunsti asi.
Lihtsalt valus on vaadata, kui ostad 20k maksvad veljed ja nende väärtus 75% alla tõmmatakse ühe tähelepanematusega.
Ma ei ütlegi, et seal nüüd massiliselt kõike rikkuma hakatakse, ilmselt 99% on ralliautod ja nendel ilu on teise järguline.
Lihtsalt nö. suusoojaks teemaarendus.
Teemasse ka, et huvitav mitu setti neil vaheflantse on, et asjad ka ilusti tsentris oleks.
Mina kahjuks ei soovi, et mu vara vabatahtlikult rikutakse, sellepärast käin ka ainult valitud rehvipunktides kui vajadust on.
Üldse mul on see viga küljes, et auto ei ole ainult praktiline ese ja punktist A punkti B kulgemiseks, vaid ka nö. ilu/kunsti asi.
Lihtsalt valus on vaadata, kui ostad 20k maksvad veljed ja nende väärtus 75% alla tõmmatakse ühe tähelepanematusega.
Ma ei ütlegi, et seal nüüd massiliselt kõike rikkuma hakatakse, ilmselt 99% on ralliautod ja nendel ilu on teise järguline.
Lihtsalt nö. suusoojaks teemaarendus.
Teemasse ka, et huvitav mitu setti neil vaheflantse on, et asjad ka ilusti tsentris oleks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Need peaks isetsenreerivad olema, nagu treipingipadrun vms.
Sai ka aasta aega tagasi uuritud sama "pingi" kohta. Mõte oli Tartusse Dynapack soetada, aga siis sai vaid negatiivset vastukaja rullide puudumise tõttu. Ala selline asi ei saagi töötada jne.
Nüüd siis saab seda "mõttetut" aparaati testida ja ehk ka omale soetada hiljem. Suunitlus oleks ka muidugi sama olnud - 4wd ralli autod.
Sai ka aasta aega tagasi uuritud sama "pingi" kohta. Mõte oli Tartusse Dynapack soetada, aga siis sai vaid negatiivset vastukaja rullide puudumise tõttu. Ala selline asi ei saagi töötada jne.
Nüüd siis saab seda "mõttetut" aparaati testida ja ehk ka omale soetada hiljem. Suunitlus oleks ka muidugi sama olnud - 4wd ralli autod.