Dünostendid Eestis arutelu

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

uuel autol võib vähem olla.
natuke kasutatud auto peaks küll tehase andmed järgi tegema
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

RFL kirjutas:kasutatud autol peaks ikka vähem olema, kui originaalis
S2000 labisoit oli umbes 20000, midagi seal ei muuta. :roll:
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:
Palju manualis transmissiooni kaoks loetakse?
Kui see kadu võtta laest, siis saab alati numbrid paika.
Olen kah nõus, et päris täpne on.
Ja natukene sõitnud autod peaks ikka võimsamad olema kui päris uued.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Võiks samas TTK ja Liguri pinkide andmeid uuendada kleepsu "Dünostendid" all.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

KaroK kirjutas:Võiks samas TTK ja Liguri pinkide andmeid uuendada kleepsu "Dünostendid" all.
Kui sul on uuemat või täpsustavat infot pinkide kohta siis jaga seda ja ma teen korrektuurid.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Vähemalt kiire otsing andis sellise tulemuse:


Ligur Motors OÜ

Ettevõtluse 4A Karksi-Nuia 69103 0
Tel: 4341112
ligur@hot.ee



Ning selles teemas eespool juba link:

TTK veojõustendi koduleht:
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Korralikult hooldatud mootor, mis tehasest tulles tehase andmed välja annab, arendab ka 100 000 läbides paariprotsendilise erinevusega stock numbrid.

Üks põhjus, mis turboautode puhul TKTK ja Dynomaxi numbrid erinevaks teeb, on õhutemperatuur. TKTK-s on alati uks kinni olgu see ventilaator seal kuitahes võimas, IAT on ikka kõrgem kui Dynomaxis lahtiste ustega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:
Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Ragnar kirjutas:
umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:
Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.
JAh, numbrid olid hoorattast.
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Sain Silwerilt väikese tip'i uue düno kohta. Jagan siin seda värsket infot. Kui rohkem teada läheb ka dünostendide teemasse.

Hetkel pannakse üles sellist 4wd düno Kostiveres: http://www.dyno-power-run.com/overview.shtml

Tutikas asi. Opereerib rallimaailmas tuntud ja tunnustatud hr. Vanaselja. Asub Aavade ruumides.

Hindadest ja andmetest ei tea veel midagi aga paari nädala jooksul pannakse asi tööle.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

See otse silda ühendamine päris huvitav :) Suute jõudude puhul kindlasti vägahea valik. Pole mingit rehvi läbi libisemist rullidel :roll:
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lõpuks saab kõige rohkem kliente ikkagi see dyno, mis kõige suuremaid numbreid näitab :-D

Selle otse rummu külge käiva dyno puhul suureneb velgede rikkumise oht (kuna peab otsese põhjuseta veljed maha võtma ja vedelema jätma).
Enamustele ei ole see ilmselt probleem. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

No ega autoga väljas sõitmas käimine on ka velgedele küllalt ohtlik- võib ju midagi riivata jne.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No vaata see on kahe otsaga asi, üks on see kui ise oma vara rikud, teine on see, kui keegi teine hooletusest/pohhuismist sinu vara rikub.
Mina kahjuks ei soovi, et mu vara vabatahtlikult rikutakse, sellepärast käin ka ainult valitud rehvipunktides kui vajadust on.
Üldse mul on see viga küljes, et auto ei ole ainult praktiline ese ja punktist A punkti B kulgemiseks, vaid ka nö. ilu/kunsti asi.

Lihtsalt valus on vaadata, kui ostad 20k maksvad veljed ja nende väärtus 75% alla tõmmatakse ühe tähelepanematusega.
Ma ei ütlegi, et seal nüüd massiliselt kõike rikkuma hakatakse, ilmselt 99% on ralliautod ja nendel ilu on teise järguline.
Lihtsalt nö. suusoojaks teemaarendus.

Teemasse ka, et huvitav mitu setti neil vaheflantse on, et asjad ka ilusti tsentris oleks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Need peaks isetsenreerivad olema, nagu treipingipadrun vms.

Sai ka aasta aega tagasi uuritud sama "pingi" kohta. Mõte oli Tartusse Dynapack soetada, aga siis sai vaid negatiivset vastukaja rullide puudumise tõttu. Ala selline asi ei saagi töötada jne.

Nüüd siis saab seda "mõttetut" aparaati testida ja ehk ka omale soetada hiljem. Suunitlus oleks ka muidugi sama olnud - 4wd ralli autod.
Vasta