Dünostendid Eestis arutelu
Aga räägi sellise pingi umbkaudsest hinnast, kui asja uurisid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lisaks selle,et Mihkel siin kuskil reklaamis,et Liguri dyno ei näita üle 300kw - ma uurisin 350kw kohta ja see pidi küll mitte mingi probleem olema seal. Lähen vist sinna vaatama, hea lähedal.
EDIT: jutt õige, ei olnudki Mihkel 750il oli kes seda mainis ühes topicus. Igastahes, saab rohkem mõõta mis on aint hea.
EDIT: jutt õige, ei olnudki Mihkel 750il oli kes seda mainis ühes topicus. Igastahes, saab rohkem mõõta mis on aint hea.
Viimati muutis Maik, 24.03.2009 13:39, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Minu arust seda ütles keegi teine, ise ei mäleta sellist asja.
Vana stend äkki väga suuri numbreid ei näidanud aga uuega ei tohiks nagu probleeme olla.
Vana stend äkki väga suuri numbreid ei näidanud aga uuega ei tohiks nagu probleeme olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Käisin möödunud aasta seal dynos ja oli suuri probleeme mõõtmisega. Suure surmaga pooleks sain 460hp kätte aga ikka libisesid rattad lootusetult läbi.Maik kirjutas:Lisaks selle,et Mihkel siin kuskil reklaamis,et Liguri dyno ei näita üle 300kw - ma uurisin 350kw kohta ja see pidi küll mitte mingi probleem olema seal. Lähen vist sinna vaatama, hea lähedal.
EDIT: jutt õige, ei olnudki Mihkel 750il oli kes seda mainis ühes topicus. Igastahes, saab rohkem mõõta mis on aint hea.
BEST ET11.051@207km/h
Kas kehva amordiga hakkab dünos ka ratas hüppama?
Või siin päästab siiski see kinnitõmbamine (peaks mainima ,et minu autol praktiliselt neid kohtasid ei ole ühtegi kust kinni tõmmata) , Võiks isegi öelda,et neid kohti on 0... ainuke võibolla on tagasild ja esiveljed
Või siin päästab siiski see kinnitõmbamine (peaks mainima ,et minu autol praktiliselt neid kohtasid ei ole ühtegi kust kinni tõmmata) , Võiks isegi öelda,et neid kohti on 0... ainuke võibolla on tagasild ja esiveljed
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Sorry et pikalt pole vastanud. Alustuseks peab siis ütlema et oma elu jooksul olen käinud järgmistes dünodes: Laki Auto düno, Helsinki Tehnikakooli düno, Eduardi düno ja Maksimi düno. Nüüd siis ka Kostivere dünos käidud ja see jättis neist kõigist kõige parema mulje.
Kõik eelnevad kogemused olid rullidega dünoga. See aga siis ilma rullikuteta - mõõteseadmed lähevad rataste asemele otse rummude külge.
Ilma rullideta mõõtmine annab täpsema tulemuse. Ka väike muudatus on kohe dünograafikus näha.
Miinuseks sellisel süsteemil on see et kulub aega rataste küljest kruttimisele ja auto pinki panemisele tavapärasest rohkem. Aeg on aga raha ja ka rataste eemaldamisel juba kell tiksub ja raha loetakse.
Mina ei käinud seal niisma mõõtmas vaid seadistasin autot dünos. Nõu ja jõuga oli seadistamisel abiks ka düno operaator herr Vanaselja. Kuna mina ei ole just suurem asi seadistaja ja tema on küll väga pädev seadistaja aga nägi Tatechit seal esimest korda siis läks tavapärasest kauem aega.
Aega kulus kokku üle nelja tunni. Arve teenuse eest oleks olnud hinnakirja järgi 3920 eek + km. Saime kokkuleppele 3500 krooni peale. Seda tegelikult ei ole palju nii pika aja eest.
Ilma seadistamise plaanita niisama mõõtma minnes muudab asja kalliks just see aeg mis kulub auto pinki panemisele ja sealt pärast maha võtmisele. Rahaliselt võib see niisama mõõtmine seetõttu minna u. 1500 eek.
Lõpetuseks, kui plaan vaid niisama "numbrit" vaadata siis võib ka tavalistes rullidega dünos käia. Kui aga plaanis pikemalt autot seadistada siis soovitan kindlalt Kostivere düno.
Tegin ka paar niisama videot:
http://www.youtube.com/watch?v=5bMDMzaADMY
http://www.youtube.com/watch?v=EASOIwiCXMg
Kõik eelnevad kogemused olid rullidega dünoga. See aga siis ilma rullikuteta - mõõteseadmed lähevad rataste asemele otse rummude külge.
Ilma rullideta mõõtmine annab täpsema tulemuse. Ka väike muudatus on kohe dünograafikus näha.
Miinuseks sellisel süsteemil on see et kulub aega rataste küljest kruttimisele ja auto pinki panemisele tavapärasest rohkem. Aeg on aga raha ja ka rataste eemaldamisel juba kell tiksub ja raha loetakse.
Mina ei käinud seal niisma mõõtmas vaid seadistasin autot dünos. Nõu ja jõuga oli seadistamisel abiks ka düno operaator herr Vanaselja. Kuna mina ei ole just suurem asi seadistaja ja tema on küll väga pädev seadistaja aga nägi Tatechit seal esimest korda siis läks tavapärasest kauem aega.
Aega kulus kokku üle nelja tunni. Arve teenuse eest oleks olnud hinnakirja järgi 3920 eek + km. Saime kokkuleppele 3500 krooni peale. Seda tegelikult ei ole palju nii pika aja eest.
Ilma seadistamise plaanita niisama mõõtma minnes muudab asja kalliks just see aeg mis kulub auto pinki panemisele ja sealt pärast maha võtmisele. Rahaliselt võib see niisama mõõtmine seetõttu minna u. 1500 eek.
Lõpetuseks, kui plaan vaid niisama "numbrit" vaadata siis võib ka tavalistes rullidega dünos käia. Kui aga plaanis pikemalt autot seadistada siis soovitan kindlalt Kostivere düno.
Tegin ka paar niisama videot:
http://www.youtube.com/watch?v=5bMDMzaADMY
http://www.youtube.com/watch?v=EASOIwiCXMg
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring