Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 206 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Nullist sajani pole küll väga hea võimsuse mõõtja, kuna pidamisest loeb liiga palju ja käiguvahetused on kiirel autol 10% kogu ajast.

911 tegi 100ni eelmise 156kw (210rwhp) seadega?
Kuna su oma läks ca 0,25sek aeglasemini, siis võiks eeldada, et võimsust ca 9rwhp vähem. 210rwhp_tktk-9 = 201rwhp_tktk
Aga kuna su masin oli ka 10% kergem, siis võiks oletada, et sul oli 22rwhp veelgi vähem ehk TKTK's mõõdaks välja 179rwhp.
(Kasutasin CarTest'i)

mu eelnevate arvutuste tulemusena saab dynomax_HP'st rwhp kui lahutada 4% - sellejärgi peaks sul olema 200rwhp. ütleme, kui sajani kiirenduse polnudki päris õigetes tingimustes ja et 179 asemel ostutub õigeks 189 tktk_rwhp, isegi siis tuleks tktk numbrile liita ca 6%, et saada rattavõimsus.
Selle 6% korrektsiooniga oleks too 156rwkw tõusnud 165rwkw -> 223rw_hp ja ülekande kaoks jääks 12%, mis on täitsa usutav. MOTT

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 0:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mulle tundub kogu selle arutelu juures, et 4wd auto puhul näitab asi ilusti täpseid numbreid aga 2wd auto puhul kaob veidi nagu kuhugi ära.
Samas asi on väidetavalt kalibreeritud ja kontrollitud nii 4wd seades kui kummadki rullid eraldi.
Vähemalt nii sain ma asjast aru.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 0:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Astrona, sa peaks ennast veidi 911 puhul asjaga kurssi viima. Selle autoga kiirendades ei teki stardiga nii palju muutujaid, kui mõne muuga. Miks? Sest tal on tavarehvigagi ideaalne pidamine ja seda järjest (60ft ajad suvalise käsnaga alla 2s on tavalised).

Lisaks, see 0-100 km/h mis ma välja tõin, on suht täpselt sama, mida tehasekonditsioonis auto välja sõidab ja mis on ka tehaseandmetes lubatud.

Ehk point on võrdluses, mitte arvutustes.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 11:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Astrona, sa peaks ennast veidi 911 puhul asjaga kurssi viima. Selle autoga kiirendades ei teki stardiga nii palju muutujaid, kui mõne muuga.
...
Ehk point on võrdluses, mitte arvutustes.
Väga ei jõua kõikide autode kohta uurida.
Igaljuhul startisite erineval pinnasel - rehvid olid erinevad, käiguvahetused erinev rpm-täpsusega ja kestusega, ja launch RPM erinev. Isegi sidur jäikus oli teil erinev, ja võibolla ka hooratta mass.

Nad seal ei plaanigi uuesti kalibreerida? Eelmiste tõmmetega võrdlemiseks oleks see muidugi halb, aga neid nii vähe, et olekski paras aeg. Sama 911 võiks ilma midagi modimata sama ilma ja kütusega dünomaxis sama käiguga tõmme ära teha, toetan 100eekuga kui vaja :).

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kui kõik hästi läheb siis homme v reedel dynomaxi seadistama ja siis kohe tktk'sse
eks paistab mis tuleb :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
Sama 911 võiks ilma midagi modimata sama ilma ja kütusega dünomaxis sama käiguga tõmme ära teha, toetan 100eekuga kui vaja :).


Ongi plaanis Dynomaxi minna, täpselt sama seadega. Õhutemperatuur ei mõjuta eriti vabalthingava tulemust, 15kraadine erinevus näitas stendis midagi 2 kW ringis :)
Kütus on suva, sest tegu on vabalthingava mootoriga.

Ahjaa, käiguvahetuse teemal, mõlemad autod jõudsid 100 km/h 2. käiguga, ehk toimus vaid üks käiguvahetus.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaja olekski NA mootoriga auto võrdlust kahe stendi vahel, kuna seal mõjutavad välistegurid tulemust vähem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 13:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Vaja olekski NA mootoriga auto võrdlust kahe stendi vahel, kuna seal mõjutavad välistegurid tulemust vähem.


Äkki Kuuno viitsib teha mõlemas dünos ka 0bar tõmbe, kui b-controller võimaldab ja WG piisavalt suur.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 14:04 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ja kui TTK's käite, äkki viitsite mingi korraliku signaaliga tahho väljundi teha pöörete lugemiseks või siis mõne süütepooli juhtme + ja - ligipääsu võimaldada :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 16:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
KaroK kirjutas:
Ja kui TTK's käite, äkki viitsite mingi korraliku signaaliga tahho väljundi teha pöörete lugemiseks või siis mõne süütepooli juhtme + ja - ligipääsu võimaldada :)

Loodetavasti kasutatakse mootoripöördeid ainult umbkaudselt graafiku alla RPM telje joonistamiseks,
ja arvutamiseks kasutatakse ikkagi rulli kiirust, et kui näiteks ratta tõmbab ringi, siis graafikul on lohk, mitte muhk.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 16:49 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ei oska täpselt pingi loogikat kommenteerida.
Saab pöörded ka rullide kiiruse järgi võtta, aga siis peab täpselt sünkroniseerima mootorpöörded ja rullid.
Kui saab korraliku signaali mootoripööretest, siis saab libisemisel tekkinud vead ilmselt välistada. Pink näitab ka slip'i.

Aga kui on olemas korralik mootoripöörete signaal ,siis saab tõmmeteks kasutada erinevaid käike ilma iga kord rullide ja mootori pöörlemist sünkroniseerimata.
Üleüldse lihtsustab protsessi, eriti kui on plaan seadistada mitu tundi, siis ikka peab käike vahetama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 17:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Siiani on mul millegipärast enamuse autodega olnud pööretelugemise kalad.
Lõppkokkuvõttes alati rullidelt pöörded reaalsusega ära sünkroniseeritud.

Muide Astrona seal on ka andur slip-i mõõtmiseks.
Reno autol kasutasime seda in case, kuna tundus, et võttis rattad ringi vahepeal.
Õnneks on seal rullid veel piisavalt hea friktsiooniga ja kulumata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 17:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Astrona kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Vaja olekski NA mootoriga auto võrdlust kahe stendi vahel, kuna seal mõjutavad välistegurid tulemust vähem.


Äkki Kuuno viitsib teha mõlemas dünos ka 0bar tõmbe, kui b-controller võimaldab ja WG piisavalt suur.


mul wgs vedru mis 0,8bar miinimum, niiet seda ei saa kahjuks teha:)
saan jah ainult max tulemuse võrdlust teha...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne :roll:

_________________
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
Powered by Honda-Racing!
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
kasutatud autol peaks ikka vähem olema, kui originaalis


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 206 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11