TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

imelik turbo asukoht
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=210
1. leht 1-st

Autor:  creese [ 22.03.2005 20:18 ]
Teema pealkiri:  imelik turbo asukoht

http://www.jlturbo.com/eyecandy.htm

leidsin sellise aadressi. kas turbo võib siis nii kaugele ka panna vä :?

Autor:  henri [ 22.03.2005 20:26 ]
Teema pealkiri: 

On plusse ja ka miinuseid.

Suht palju on kirjas selles teemas

Autor:  creese [ 22.03.2005 20:44 ]
Teema pealkiri: 

kas seal siis pole mingit vahet kus turbo väljalaske süsteemis paikneb vä. seal taga ju gaasid üsna jahtund, kas see ei mõjuta midagi siis vä. Et põhimõtteliselt võin terve põhjaaluse turbosid täis toppida vä :-D

Autor:  ranz [ 23.03.2005 10:17 ]
Teema pealkiri: 

Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???

Autor:  Ragnar [ 23.03.2005 14:40 ]
Teema pealkiri: 

ranz kirjutas:
Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???


jutt on siis sellest hõbedasest coupest ?

Autor:  ranz [ 23.03.2005 19:05 ]
Teema pealkiri: 

ragz kirjutas:
ranz kirjutas:
Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???


jutt on siis sellest hõbedasest coupest ?

Sellestsamast jah.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/