Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 7:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: imelik turbo asukoht
PostitusPostitatud: 22.03.2005 20:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
http://www.jlturbo.com/eyecandy.htm

leidsin sellise aadressi. kas turbo võib siis nii kaugele ka panna vä :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2005 20:26 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
On plusse ja ka miinuseid.

Suht palju on kirjas selles teemas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2005 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
kas seal siis pole mingit vahet kus turbo väljalaske süsteemis paikneb vä. seal taga ju gaasid üsna jahtund, kas see ei mõjuta midagi siis vä. Et põhimõtteliselt võin terve põhjaaluse turbosid täis toppida vä :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2005 10:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2005 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???


jutt on siis sellest hõbedasest coupest ?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2005 19:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
ragz kirjutas:
ranz kirjutas:
Räägivad siin jah, et asi peaks ära tasuma nt V mootoritel milledele muidu peaks panema kaks turbot saaks sellise installiga hakkama ka ühega, pluss veel see kui ees lihtsalt ruumi asja jaoks ei ole. Lisanduks iseenesest vaid pikemad torud ja õli jaoks oma pump kindlasti.
Sõber oma V6 2,8 Audile hakkas sellise installi peale mõtlema... kuid oli inimesi kes ütlesid, et see ju nii kallis mis mõte asjal on, see install maksaks miski 100K jne Ise mõtlesin sõbraga siiski arutada, et asi ära proovida (loomulikult mitte 100K raha eest uute juppidega)
Ainus asi mis nüüd mõtlema pani oli see, et varematest juttudest suure potensiaaliga 2,8 motost on äkitse saanud nõrguke kone :? et masin käis just Hr Liguri juures "väiksel" järelaitamisel ja mitte odava summa eest, et seda kokku lasta eriti just ei tahaks. Samas peaks ju suht iga masin vastu pidama miski kuni 0,5ba-i rõhku???


jutt on siis sellest hõbedasest coupest ?

Sellestsamast jah.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11