Mis tüüpi lisakellade aluseid on inimesed Eestis müügil näinud?
Endal oli plaanis lisakellad maki auku paigaldada, kuna see on suht silmade kõrgusel aga ei leia sinna sobivat plaati.
Klaasfiibrist on mul üks asi juba aretatud aga see on väga õrn ja ei hiilga ka oma kaubandusliku välimusega.
DB-HPs pakuti mingit metallplaati aga see oli jälle liiga lai
On veel mingeid variante peale A piilari?
Ei tahaks seda eriti lammutama hakata, kuna pool külje paneeli sellega ühes tükis.
Lisakellade alused
Lisakellade alused
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
aga tee maki jaoks klaasiriidest ise alus. eriline kunst ei ole... kuigi ega ma ise ka suurt ei viitsi selle klaasriidega mökerdada. üks variant oleks ka salongi keskmistesse puhuritesse, ise endal oli vahepeal selline idee, aga jäi katki. või siis armatuuri peale mingi lahendus nagu devilc mazdal või hylase celical või panteri hyundail
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mul ongi juba maki auku klaasfiibrist alus tehtud aga kuna tahtsin kellad armatuuriga tasa uputada, siis on asi suht õhuke.
Pealegi kellad (3tk) on väga lähestikku seal ja vahe on ainult mõned millimeetrid.
Eks ma pean endale fiibrit ja vaiku muretsema, siis saab edasi aretada.
Maki viisin ka tuhatoosi asemele ning tagant tuleb kinnitused klaasriidega aretada.
Lootsin lihtsalt, et äkki on ka mingi valmislahendus kuskil pakkuda.
Õhutusavadest ei hakas hästi loobuda, kuna suvel suht palav ju.
See ju selline auto, et kui midagi viltu läheb aretamisega, siis on kellad majas, kuna uut juppi pole kuskilt võtta peale tutika tellimise.
Pealegi kellad (3tk) on väga lähestikku seal ja vahe on ainult mõned millimeetrid.
Eks ma pean endale fiibrit ja vaiku muretsema, siis saab edasi aretada.
Maki viisin ka tuhatoosi asemele ning tagant tuleb kinnitused klaasriidega aretada.
Lootsin lihtsalt, et äkki on ka mingi valmislahendus kuskil pakkuda.
Õhutusavadest ei hakas hästi loobuda, kuna suvel suht palav ju.
See ju selline auto, et kui midagi viltu läheb aretamisega, siis on kellad majas, kuna uut juppi pole kuskilt võtta peale tutika tellimise.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Täna käisin Efekt-ist juba vaiku, kinnitit ja riiet ostmas.
Ehk tuled jagad näpunäiteid, kui garaaži satud juhuslikult?
Ehk tuled jagad näpunäiteid, kui garaaži satud juhuslikult?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.