Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 15:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.11.2006 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
Tahaks siis teada siinsete inimeste arvamust, kas annab roostevaba toru keevitada tavalise poolautomaadiga? Põhjus väga lihtne, endal roostevaba keevitust ei ole, kuid vaja uut sumpsi ning põhimõtteliselt juba tahan ma enda autol teha niipaljugi kui võimalik ise.
Olen siin ka uurinud natuke, mõni väidab et vabalt saab teised räägivad et üldse ei saa. Ise olen tegelikult ka näinud kus on roostevaba keevitatud tavalise poolautomaadiga ning tulemus oli igati ok. Tavalist terast olen keevitanud piisavalt, kahjuks roostevabaga kogemus puudub.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
saab, aga välja paistab TIG'iga palju parem
seda ei oska öelda kas oamdustelt jääb sama hea, aga endal pole midgai paha juhtunud... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Saab küll, aga siis tuleks ka roostevaba traati osta ning kaitsegaasiks oleks hea kasutada seda argoonist ja värkidest tehtud segu, mitte süsihappegaasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 20:53 
Eemal

Liitunud: 17.11.2005 19:09
Postitusi: 76
Asukoht: tallinn
ei ole vaja roostevaba traati,argoon ei pea ka olema,

argoonon parem,kuid mitte kõige odavam,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 2:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Muidugi ei pea rv traat olema, ainult keevituskoht hakkab roostetama :lol: .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 2:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga seda aega millal see keevituskoht läbi roostetab ilmselt ühe auto peal ei näe, kui just sinna auto otsa elama ei kavatseta jääda.

Minul siiani kõik summutid nii tehtud ja õigustab TIG keevituse hinnavahe ära.
Pole siiani probleeme tekkinud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 2:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Jah noh ma mõtlesin et kui juba samas lauses TIG-i mainitakse, siis... :) Muidugi saab ilma rv traadita ka (kui näiteks lihtsalt mingi auk ära parandada on vaja vms), anoh kui nullist hakata suuremat torustikku tegema, siis pole ju mõtet roostevaba toru peale mega pappi magama panna, kui ühenduskohad tavalise traadiga on tehtud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 2:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kust otsast see tava traat täpsemalt tunda annab?
76mm materjali ilsmelt RV-na lihtsam kätte saada kui tavalisena.
Ja siiski on keevituskohta asja kõige paksem lüli.

Probleem ka selles, et paljudel ei tasu see TIG aparaadi muretsemine ära ja pealegi peab sellega korralikult keevitada ka oskama.
MIG tuleb lihtsalt odavam.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 3:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Sealt annabki tunda et koledaks ja roosteseks läheb :) Kui rv toru on lihtsam/odavam saada, siis on muidugi teine asi, aga noh üldjuhul on must toru ju kordades odavam. Ehk sõltub sellest, mis selle rv kasutamise eesmärk üldse on. Tugevuses vast tõesti mingit märgatavat vahet pole, kui ei kavatse just dragsteri raami või lennuki tiibu kokku keevitama hakata.

Täiendus: tavalise traadiga keevitatud rv toru roostetab läbi ikka keevituse koha pealt. Ma keevitasin ühele väsinud rv pütile uue sissemineva toru ja lõpuks kukkus ta ikka just sealt keevituskohast uuesti pooleks. Seal võisid muidugi muud tegurid ka olla, ma alles harjutasin asja jne, aga ma pakuks ikka et see õmblus roostetab kiiremini kui rv toru seal kõrval.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
aga kas selle roostetamise vastu ei aita(loe: pikenda eluiga) need aerosoolid mis on mõeldudki selleks et peale keevitamist peale lasta?

to Jesper: ehk oli selle püti ärakukkumises ka see viga, et kui keevitasid, siis kasutasid liiga väikest voolu, et tihtipeale keevitatakse küll asi kinni, kuid see murdub kergesti lahti kuna see keevitus on lihtsalt peale keevitatud ning need metallid ei ole korralikult kokku sulanud.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2006 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Roostevabat võib vabalt keevitada tavalise traadi ja isegi co2 gaasiga - õnnestub sama hästi, kui seguga. Keevituskoht tõmbub muidugi pruuniks, aga läbiroostetamist keevituskohast võib ootama jäädagi...

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2006 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Mihkel kirjutas:
76mm materjali ilsmelt RV-na lihtsam kätte saada kui tavalisena.



tavalist 76mm bosali sumbutaja toru saab osta näiteks Laagri autopartnerist ja on ikka tunduvalt odavam kui roostevaba


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2006 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
creese kirjutas:
Mihkel kirjutas:
76mm materjali ilsmelt RV-na lihtsam kätte saada kui tavalisena.



tavalist 76mm bosali sumbutaja toru saab osta näiteks Laagri autopartnerist ja on ikka tunduvalt odavam kui roostevaba



Hinda ei mäleta?

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2006 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Laisu kirjutas:
Hinda ei mäleta?


täpselt ei tea, aga minumeelest on 2 meetrine tükk mingi 200-300 krooni, aga võin eksida.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11