Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 9:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.11.2006 19:25 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
http://www.madtech.se/facts.asp

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 20:22 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:34
Postitusi: 73
Note the spark plugs they are using.........

/Ubbe

_________________
Proparts OÜ -Biggest supplier of Japanese imports in Estonia, Some imports- Supra MKIV TT Pulsar GTI-R, Subaru impreza STI Mitsu EVO 1,2,3,4,5,6,7,8, Mitsu Legnum/galant VR4, Nissan Skyline Mazda RX7 Toyota MR2 Turbo Toyota Soarer info@proparts.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Lotusepoiss kirjutas:
Note the spark plugs they are using.........

/Ubbe


Hints maybe?

Aga 48psi boosti!? Jõunumber on muidugi muljetavaldav aga palju sellest alles jääks kui tavalist 98't peaks tankima?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 22:50 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Moss kirjutas:
Lotusepoiss kirjutas:
Note the spark plugs they are using.........

/Ubbe


Hints maybe?

Aga 48psi boosti!? Jõunumber on muidugi muljetavaldav aga palju sellest alles jääks kui tavalist 98't peaks tankima?


NGK BCPR8ES

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 23:32 
ja proovi nüüd see see küünal panna põlema ka originaal süütepoolidega ning kõrge boostiga :-D :-D :-D
poisid kasutavad ka: Mercury marine ignition coils

iga asja jaoks on oma põhjuks miks ja millal midagi parem kasutada on


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2006 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
see 9.69 oli neil vana setinguga sõidetud, u 700 jõudu oli toona.

Kiired poisid need svenssonid. Kuid kiireim sr20 200sx on Austraalias. Ja äsja said jänkid ka paari puudujääva hobuseta sellest mootorist 1000hp.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.11.2006 12:50 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
http://www.blocket.se/vi/9994888.htm?ca=11_s

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.11.2006 10:36 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
kummaline, et sellisest küünlast selline :hail
kasutan sama tüübi küünla boschi analoogi ilma sellele olulist tähendust andmata

võibolla tõesti tekiks probleeme mingite pisikeste cop setupidega
sds-i süütega ei ole probleeme olnud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.11.2006 10:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
patrik kirjutas:
võibolla tõesti tekiks probleeme mingite pisikeste cop setupidega


COP-e on mitmesuguseid. Enamasti on odavama otsa originaal-poolid viletsapoolse sädemega, kuid korraliku coil-on-plugi vastu on raske saada, sest COP süsteem võimaldab tegelikult suurimat energiat küünlale anda (sequential süüte puhul jääb laadeks kordades rohkem aega, kui waste spark setupi puhul), lisaks ei ole kadusid küünlajuhtmetesse.
Ise olen standalone'ga tööle pannud 4 coil-on-plug süsteemi (2 aktiiv- ja 2 passiivpoolidega) ja siiani olen küll tulemustega väga rahul.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.11.2006 16:21 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
tegelikult võiks eraldi teema kohe teha kus ainult kirjas, erinevad süüte lahendused, poolid, küünlad, mis küünal/pool mis rõhu jaoks sobib jne :)
Mis vahe on aktiiv ja passiiv poolidel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.11.2006 18:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
altz kirjutas:
Mis vahe on aktiiv ja passiiv poolidel?


Aktiicpoolidel on primaarahel sisseehitatud (tahab ainult logic-level impulssi +5v), passiivsed aga vajavad power-level IBGT väljundit (kuni 400v).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11