Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.09.2019 16:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: e36 heitgaasid ülevaatusel
PostitusPostitatud: 18.08.2018 13:14 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 34
Asukoht: Türi
Tere

Äkki on mõni targem siin ja oskab aidata.Probleem siis selline et ülevaatusel olid kõik asjad korras aga heitgaasid tulid probleemiks.
Mootor on siis m50b25 141kw.Tulemuste põhjal vist kui co näidu sain peaaegu kätte siis võiks katt korras olla? Põhi probleemiks tuleb see et tühikäigul ja pöördega on põlematta kütust liiga palju.(lisan näitudest pildi ka)

Äkki keegi oskab soovitada mida kontrollida või teha et asja paremaks saada?

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2018 21:16 
Eemal

Liitunud: 11.06.2015 21:14
Postitusi: 9
Alusta odavamadest asjadest. Vaheta küünlad, õhufilter, kütusefilter ära, ning sõida paak tühjaks ja pane 98 ja vaata mis nad siis räägivad. Lambda andur võib ka pool pidune olla.

Ehk on kasu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2018 14:53 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 34
Asukoht: Türi
Villem666 kirjutas:
Alusta odavamadest asjadest. Vaheta küünlad, õhufilter, kütusefilter ära, ning sõida paak tühjaks ja pane 98 ja vaata mis nad siis räägivad. Lambda andur võib ka pool pidune olla.

Ehk on kasu.



Selge jätan meelde, alles eile panin tutikad küünlad ja paremaks ei läind.Vanad küünlad olid kõik ühte tooni ja korras.Imelik on see et mootor lonkab/puterdab kohapeal natuke ja käib aind 500pöördega.Peaks kõrgemalt vist käima? ma usun et see ongi põhiprobleem miks põlematta kütust niipalju on

Ja kas oleks mõtet etanooli paaki lisada kui ülevaatusele lähen et madalamaid näite saada?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2018 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4615
Asukoht: Tallinn
Pildi järgi lambda mõõdetuna ilusti 0.999 ehk siis lambda justkui toimib.

Pakuks, et kas on reaalselt mootoril mehhaaniline probleem (silindrid/rõngad/klapid) või on MAF-iga näiteks süüde puutaga (lambda korrigeerib kütuse targetisse).
Nendel mootoritel on tihti MAF-id tuksis nagu aru olen saanud ja keegi uut ei raatsi osta, sest see maksab auto turuväärtuse ning selle tõttu mängitakse romula prügiga.
Alust kompressiooni ja leak-down testist, et veenduda kogu asja baasi reaalses korrasolekus. Küünlad annavad ka aimu õlipõletamisest.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2018 20:55 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 59
Asukoht: Eesti
Õhulekked...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.08.2018 13:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4615
Asukoht: Tallinn
Teist gaasianalüsaatorit võid ka proovida ehk teist ÜV punkti.
Tuttav rääkis, et tal kundel olid näidud paigast ära ühes kohas ja teises kohas oli kõik idekas.
Enne olevat saanud muidugi mingeid asju vahetada ja samas kohas veendumas käia, et sittagi pole muutunud.
Reaalselt ilmselt oli juba esimest korda ÜV-l käies kõik korras.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.08.2018 2:08 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 34
Asukoht: Türi
Mihkel kirjutas:
Teist gaasianalüsaatorit võid ka proovida ehk teist ÜV punkti.
Tuttav rääkis, et tal kundel olid näidud paigast ära ühes kohas ja teises kohas oli kõik idekas.
Enne olevat saanud muidugi mingeid asju vahetada ja samas kohas veendumas käia, et sittagi pole muutunud.
Reaalselt ilmselt oli juba esimest korda ÜV-l käies kõik korras.



Täna sai kaks universaalset katti eemaldatud ja pandud üks suur keraamiline katt asemele.Ja töökojas öeldi et lamda anduri keraamika oli sees loksunud et see võib ka villast panna.Nüüd lähipäevil ostan uue boschi lamda ja peale selle vahetust võiks loodetavasti paremaks minna? ehk kui lamda villast pani siis peaks vale segu olema ju vist? Ja ülevaatusele minnes võtan sõbra õhulugeja ka kaasa kui peaks mingeid probleeme tekkima näiteks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2018 20:22 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 34
Asukoht: Türi
Sai uuesit ülevaatusel käidud ja HC näidud sain kätte, aga nüüd hoopis CO näit 1,7 ja 1.8 olnud. Pöördega tohib olla 0.3 ja tühikäigul 0.5 see. Kuid mul metsikult üle se..... Sai pandud uus lambda ja kõik juhtmed läbi helistatud lambda juhtmestikus et näha kas vool käib läbi ja see oli korras. Kuid lambda signaali mõõtes läks asi imelikuks.Kohapeal on pidev 0.8v ehk segu rikas...Aga lambda näit peaks kohapeal pendeldama 0.2-0.8v juures.Ja gaasi andes numbrid liiguvad erksalt ehk nagu lambda korras.Aga imelik jah et pidev 0.8v on koguaeg tühikäigul

help


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11