Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 19:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16.10.2006 12:44 
Eemal

Liitunud: 29.01.2006 23:53
Postitusi: 61
Küsimus sis selline miks e36 (M50 mootor) 325 te ei ole veel eestis turbotatud samas kui e30 on juba igapäevane asi.Neid nokkasid on ju linnapeal ni palju,ning kallis se auto ka pole :? kui on seda tehtud siis kes kus mis ja kuidas tulemused olid.Endal suur huvi. :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2006 13:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
BMW keskmisest kõrgem hinnatase korralikel autodel. Mõistlik töömaht juba tehasest, mistõttu keskmisest enam ruulivad bemmidel kompressorid. 6 silindrit on paratamult ka veidi kallim kui 4 ja ilmselt ka ajaloolised põhjused.

samas m50 mootorid väga sobivad ülelaadimiseks. madalalt väänet tahtes tuleb küll investeerida uude mootori sisusse aga stripil paugutamiseks stock sisuga m50b25 mootorist 400rwhp pole probleem :-D

abiks http://forums.bimmerforums.com/forum/index.php , edukat lugemist ;)

Näiteks: võtame sealt ühe esimestest teemadest
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=605073

pealkiri on fully built 2.8
Tsiteeri:
Dont forget George said he will make 1000whpwith a 2.8


:-D


Viimati muutis Raimo, 16.10.2006 17:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2006 14:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üheks probleemiks on see, et antud mootori kõigepealt korraliku tehasekonditsiooni viimine ja
siis lisaks turbotamiseks muudatuste tegemine maksab kordades rohkem kui see auto ise.

Ja ruumiga pole ka E36 kapoti all just hõisata.

Endal on plaanis antud mootorit turbota aga asi lükkus sellelt talvelt järgmisse talve, kuna igapäeva auto remont võtab oma osa.

Kui tahad korraliku (vähe sõitnud) plokki koos sisuga, siis mul on 1 pakkuda.
Tehase hoonimisjäljed veel väga tugevalt näha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2006 23:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
OT aga nendest hoonimisjälgedest ei saa suurt midagi järeldada. see on pigem bmw mootorite (malmplokk!) featuur :-D

ostsin mingite rullnokkade käest vanakooli M20 kahepoolese. hästi edasi käiv mootor osutus lahtivõtmisel selliseks, et nuka tööpinnast oli 0,5mm kulunud :lol: samas silindriseintel oli kaunis hoonimisjälg nagu oleks alles sisse töötanud mootor. kevadel ostetud m52 ja nüüd ostetud m50 täpselt sama ilusate silindriseintega 8)

muidu olen arvamusega nõus, lisaks on bmw euroopas ja usas ikkagi keskmisest rikkama inimese auto ehk nende ehitajaid kooritakse ka rohkem ning performance tükid on ka rohkem $$$


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.10.2006 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga alumine osa võib ju OK olla.
Ega üle mõõtmata ma selle peale mürki ei võta aga sitt ta nüüd ka pole.
Olen näinud VW PG mootori plokke mille võib küüntega üles tõsta.
Ma ei usugi eriti, et need alumised osad BMW-l nii väga kuluvad.
Samas ühel M20 mootoril oli juba käega kolbide loks silindris tunda.

Kui ta oleks tõsiselt kulunud, siis oleks ilmselt silindri seintel sellest ka jäljed.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.10.2006 20:54 
Eemal

Liitunud: 03.07.2006 21:32
Postitusi: 29
Asukoht: Tln
Kui siin juba aruteluks läks.. ja olles valiku ees, kas valida vanosega või ilma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.10.2006 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Enamus vist panevat turbotamisega Vanose lukku lihtsalt.
Seda siis juhul kui progetav aju pannakse.

Kiidetakse millegi pärast just seda ilma vanoseta mootorit rohkem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Viimati muutis Mihkel, 21.10.2006 10:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2006 8:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See sõltub rohkem aju võimalustest ja häälestajast. Ilma on lihtsam häälestada, aga tegelikult saab korralikult väljahäälestatud VANOSega rohkem jõudu ja parema driveability.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2006 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda muidugi aga kas seal mitte sisus ka mingeid erinevusi polnud.
Kindel ma muidugi pole, kuna pole otseselt uurinud asja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2006 11:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sisu täpselt sama, niipalju, kui ühele m50 mootoriga e30 cabriole VEMSi paigaldusel uuritud sai. non-VANOS m50-l on cam sync trigger VR, VANOS-ega versioonil aga HALL, see on aju paigaldusel suurimaid erinevusi.

Häälestamisel on keerukaim osa tavaliselt see, et VANOS'e lülitamise momendist alates tahab auto hoopis teisi süüte- ja seguseadeid ja kogenumatul häälestusel võib koostöös turbotamisega sealtmaalt alguse saada hävitav detonatsioon :)

Mihkel kirjutas:
Seda muidugi aga kas seal mitte sisus ka mingeid erinevusi polnud.
Kindel ma muidugi pole, kuna pole otseselt uurinud asja.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 105 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11