Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 19:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Air/Fuel Gauge
PostitusPostitatud: 28.02.2005 22:14 
Eemal

Liitunud: 03.12.2004 22:34
Postitusi: 17
Asukoht: tallinn
Küsimus siis järgmine kas keegi oskab öelda ,kui keeruline on ise teha segukella "Air/Fuel Gauge" . Kui keegi teab siis võiks anda mingi skeemi.
Otsisin ka netist kuid ei leidnud, võibolla ei otsinud siis piisavalt või õigest kohast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
niisama sõitmiseks ja südamerahuks piisab narrow-band O2-st, häälestamiseks jm on juba vaja Wideband O2.
Narrowbandi jaoks osta poest UUS ja korralik lambdaandur, otsi kuskilt voltmeeter, mille skaala on 0..1V võimalikult täpselt, parem digivoltmeeter, võid panna ka multimeetri seda näitama. Ega see lambda muud pole, kui anduri poolt välja antav pinge.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
mitme otsaga lambda tuleks panna? 2,3 või 4 :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
3,4 juhtmega on täpsemad ja eelsoojendusega

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
ise olen kunagi katsetanud ise-ehitatud A/F kella ühe skeemi järgi. Töötas, aga kui täpselt ja hästi... hmm ei tea, ilmselt mitte liiga hästi.

Soovitaks A/F kellana kasutada näiteks APEX'i Auto Timerit, mille põhifunktsioon on hoida mootorit töös pärast vingemat kimamist (lähed autost välja, uksed lukku, mootor jääb ise mõneks ajaks tööle), et turbo maha jahtuks. Lisaks suudab see edukalt näidata ka lambda signaali oma väiksel displeil.

Kuna tegemist on nagunii standard 02 anduriga mida plaanid kasutada, siis on tegemist suhteliselt ebatäpse näiduga juba eos, aga mingi safety taseme annab kätte ka see ja kui miskit ikka konkreetselt viltu on saad reageerida.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
minu aus arvamus on et timeri asemel panna rahu kuhugi mujale :) kõige parem turbo timer on juht ise :) piinad autot siis enne kui seisma jätad teed vaikse sõidu 1min ja ongi kõik! Muidugi kui asja hind on odav(mitte palju kallim a/f kellast) siis miks mitte


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
no võrdle --- A/F kell ca. 1500 krooni, A'PEXi Auto Timer 2200 krooni ;)

pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 13:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
enda a/f maksis 1200 autometeri procomp seeria..ise ei maksaks 1000eeki juurde aga se on igaühe vaba valik :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 22:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 20:00
Postitusi: 27
Asukoht: tartu
Aga äkki keegi ikka siis viskab siia mõne lingi kust saaks selle vidina skeemi.
Suure otsimise peale leidsin sellise asja http://www.roundededge.com/cip/xGauge.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 8:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
NET on DIY A/F skeeme täis

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 8:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
xjan kirjutas:
no võrdle --- A/F kell ca. 1500 krooni, A'PEXi Auto Timer 2200 krooni ;)

pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku


Kas aee Timer suudab wideband O2 andurist tulevat signaali ka adekvaatselt lugeda? St. A/F ratiot al. u 10.5- 15? Või on tegemist juba eos ainult narrowbandiga?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 9:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ilmselt sellisest pulgast käib jutt: http://www.es-tuning.org/SubaruImGT_our.htm

kahtlen väga selle A/F võimekuses.
By inputting O2 sensor voltage, the Timer can also display theoretical air fuel ratio. Since the Auto Timer uses the factory O2 sensor which is primarily designed for emissions, the readings may not be as accurate when the O2 sensor is cold. A'PEX recommends that the O2 sensor readings be compared to a high grade "tuning" O2 sensor for comparison.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
mul endal olemas korralik andur, mis suudab widebandi genereerida, huvitab just see, kas too aparaat taolise olemasolul ka adekvaatselt näitab :?:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 14:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
?????olemas korralik andur, mis suudab widebandi genereerida?????

mis andur sul on? Korraliku UEGO anduri komplektiga on vastavad displeid ka kaasas ja hinnaklass ca. 8000 krooni

ma pole 100% kindel, mida näitab selle Autotimeri O2 displei osa. Uurin kohe veidi seda teemat. Aga kui näiteks voltide vaheskaala on suurem kui see toetab, siis võib panna hoopis voltmeetri funktsiooni lambdat näitama selle autotimeri pealt ju.... (esimene mõte)

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
jah, ja seda kasutab üks puhta seeriaauto :) Nimelt Honda Civicutel VTEC mootoriga on selline asi kasutusel: http://www.diy-wb.com/02info.htm
Asi on viie otsaga.

EDIT: seda andurit on Honda esindusest uuena saada 2496kr eest. Sobib ka Boschi LSU4 ja LSU 4.2, maksab samas suurusjärgus: 2600kr.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11