Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 17:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Turbo valik
PostitusPostitatud: 02.10.2006 19:53 
Eemal

Liitunud: 16.11.2005 18:50
Postitusi: 57
Asukoht: Kesk-Eesti
probleem veidi turbo mapi lugemisel. Maximum boosti näite järgi jääb mulje, et sellest hetkest, kui turbo puhuma hakkab, püsib boost kogu aeg ühtlane. See pole nagu eriti reaalne.
Kood:
cfm under boost=NAcfm*boost

Minul siis:

@1000rpm 30cfm*1.74=52.2
@4000rpm 120cfm*1.74=208.8
@7000rpm 210cfm*1.74=365.4



Boost (1.74) peaks ju muutuma...
Mille järgi ma kindlaks teen, milline on boost antud pööretel?

Alles tudeerin, nii et ärge kõvasti lööge


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.10.2006 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Asi käib natuke teistpidi. Kui oled mootori hingamise (cfm mingil pöördel) välja arvutunud, siis vastavalt turborõhule mootor hingab rohkem. See millal turbo taha tuleb on kompressori mapi järgi võimatu arvutada.

Mootori hingamine vastavalt pööretele ja turborõhule
http://img455.imageshack.us/img455/8991 ... a181ai.gif

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.10.2006 18:45 
Eemal

Liitunud: 16.11.2005 18:50
Postitusi: 57
Asukoht: Kesk-Eesti
hmm... kas mina sain valesti aru, või ei saanud sina minu näitest aru... sest minul ongi need arvutused seal justnimelt sedasi tehtud, nagu sa seletasid. võtsin ilma turbota mootori hingamise ja korrutasin boost kordajaga (MB-s PR/Pressure Ratio) nii nagu raamatu näiteski. Aga segaseks jääb see, et PR ei saa ju reaalselt olla ühtlane kogu turbo pööretevahemikus? Või ongi nii, et kui turbo taha tuleb, siis hakkab puhuma, wg paneb etteantud maal piirangu peale ning edasi püsibki kogu aeg sellel piiril boost?

Segane jutt, aga tahaks asja ilusasti selgeks saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.10.2006 16:10 
Eemal

Liitunud: 16.11.2005 18:50
Postitusi: 57
Asukoht: Kesk-Eesti
ise küsin, ise vastan.

Turbo valimisel märgitakse kompressor mapile 3 punkti.

1. PR=1;AF 20% max cfm
2. PR=(sinuPR); 50% max cfm
3. PR=(sinuPR); 100% max cfm


ja läbi nende kolme punkti joonistatakse vajamineva AF joon siis.



tänan tähelepanu eest


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 128 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11