Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.05.2024 1:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2006 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
S2'l ei kanta esisillale rohkem jõudu - torsen on 50:50 ning varieerub vastavalt olukorrale kuni 25:75 või 75:25. Audid on alajuhitavad kuna neil on kaalujaotus paigast ära. Aga see on harjutamise küsimus. E30 iX bemm tundus mulle palju alajuhitavam.

Minul on vana Coupe Quattro, millel saab keskdifri ja tagadifri manuaalselt lukku keerata. Jääl sõidan alati keskdiffer lukus. Aga tagadiffrit ma jääl lukku ei pane, kuna see hakkab autot aeglastes kurvides otse suruma (eesmärk on enamasti ikkagi kiiret aega sõita, mitte külg ees huupi laamendada). Seega võib öelda jah, et sõidan kahe ratta veoga, aga reaalelus ei ole see jutt ega asi, kuna külglibiseval jäiga vedrustusega autol ei teki veojõukadu rataste ebaühtlasest haardumisest.

200tq ja Impreza võrdlemine on mõttetu, need on täiesti erinevad masinad. 200tq ei käitu jääl oluliselt erinevalt kui A8, aga seda te ju ometi Imprezaga ei võrdle. Imprezat võib võrrelda vanade kandiliste Audi 80/90/Coupe Quattrodega ja siis on juba maitse asi. Fakt on see, et Impreza on ikkagi rallyreplica ja seega on ta ehitatudki selleks otstarbeks - teistel autodel on nelikvedu enamasti turvalisuse ja mugavuse eesmärgil...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.10.2006 13:13 
Eemal

Liitunud: 28.09.2006 23:26
Postitusi: 4
Kas keegi oskab öelda. et kas Escortil on lukud olemas, või on tal audiga sarnane süsteem?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2006 14:16 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Escortil on taga kindlasti lukk, keskel vist visco! Esidiffer peaks olema avatud.

Celicatest on taga lukk vaid Carloz Sainz Editionil. Celica aga on raskem kui sarnased autod (evo, impreza).

Kui oleks minu valida siis Evo 6 Tommi Mäkinen Edition. Ees helical LSD, taga ketasplokk, keskel, 50/50 veo ja kaalujaotus active jaw control jne.

Tava6 on veidi teistsuguse tagadiffriga, ja vähem väänet (TM oli comp wheel titaanist vms high-tech värk)

Downside on hind ja saadavus (ca 300 000 norm masin)

Subarutest kannatab võtta alates STI ver.4 RA (2 door STI). millel on ees ja taga ketasplokk, keskdiffer on seadsitatav kas 50/50 või 65/35. Autol on on ülikerge kere, tugevdatud käigukast, close ratio ülekanded, suured pidurid jne.

Downside - toodetud ainult jaapani siseturule, ehk siis conversion oleks vaja teha. ca 250 000 eeki..

Nissan Pulsar GTI-R ka pull masin aga esialgne investeering oleks Dog-engagement käikar kuna nissani originaal ei kõlba kuhugi. Selline käikar maksab ca 6000 Eur-i, tõsi selle raha eest saab lifetime warranty..

Soodsamatest ehk Sierra Cosworth millel on suht ok hind, 4wd, turbo, tagalukk jne... välimuse ei ole küll kõige tänapäevasem aga see selleks..

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2006 15:04 
Eemal

Liitunud: 28.09.2006 23:26
Postitusi: 4
Tänud vastuste eest. Isiklikult eelistaksin Escortit, ning tegelen hetkel sobiva masina otsimisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2006 15:33 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 19:07
Postitusi: 45
ehk on see alles ? Ilus asi iseenesest.

http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... t=cosworth

_________________
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2006 21:41 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 17:01
Postitusi: 44
Niipalju mainiks ka veel, et 200/S2/S4 ei ole probleem teha täis taga lukuga varjandiks. Lõikad luku plokil kiiruse anduri juhtme läbi ja püsib kenasti sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2006 21:49 
Eemal

Liitunud: 28.09.2006 23:26
Postitusi: 4
See isend on jah müüdud juba. Ise ei otsi tuunitud masinaid, vaid võimalikult stocki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.10.2006 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
a mis audide s2/200 jne veoskeem on?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 107 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11