Lisakellade valimine
Lisakellade valimine
Autoks 2.0 125kw 98a Subaru Forester. Kogun tasapisi juppe, et veidi rohkem jõudu autost välja meelitada ning tundus, et mõistlik oleks ka mõni lisainfot andev kell külge kruvida.
Seega küsimus selline: kui ma tahaksin osta 3 auguga gauge podi, siis mis peaksid need 3 kõige tähtsamat lisakella olema mis ma sinna muretsema peaks.
1. kindlasti boostikell
2. ?
3. ?
kas egt, segukell, õlirõhk, õlitemp, voltmeeter vms?
Seega küsimus selline: kui ma tahaksin osta 3 auguga gauge podi, siis mis peaksid need 3 kõige tähtsamat lisakella olema mis ma sinna muretsema peaks.
1. kindlasti boostikell
2. ?
3. ?
kas egt, segukell, õlirõhk, õlitemp, voltmeeter vms?
Re: Lisakellade valimine
egt
segu
Nende järgi kõige parem aru saada, mis toimub.
Kindlasti pakutakse veel midagi
segu
Nende järgi kõige parem aru saada, mis toimub.
Kindlasti pakutakse veel midagi
Re: Lisakellade valimine
Ja kolmandaks siis äkki õlirõhk? Kui ma asjast õigesti aru saan, siis egt näidu järgi on enamvähem võimalik segu ka jälgida või no enamvähem oletada, et kui egt on paigas, siis peaks ka segu paigas olema? Või on vastupidi, et kui osta segukell ja kui segu on paigas, siis ilmselt peab ka egt näit paigas olema?
Re: Lisakellade valimine
Kui seadistamisel kasutatakse egt kella ka, siis saad sealt sellise "kuldse" kesktee, mis see egt olema peaks kui segu ilusti paigas.
Boost
Egt
Õlirõhk vastu tõesti oleks hea valik
Boost
Egt
Õlirõhk vastu tõesti oleks hea valik
Re: Lisakellade valimine
Kuna näidikud pannakse reeglina selleks, et kiffft oleks, siis äkki hoopis turbo rpm?
0,5 MW
- onesuspect
- Postitusi: 343
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: Lisakellade valimine
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: Lisakellade valimine
Oi tänapäeval saab ka ühe auguga gauge podiga palju asju ära teha
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... te#p102466" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... te#p102466" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lisakellade valimine
Antud autole oleks esimese asjana mõistlik normaalne aju osta, sellega tuleb ka tänapäeval bluetooth andmeedastus kaasa,
mis lahendab su lisakellade vajaduse otse mobiiltelefoni või tahvlisse.
Lisaks saad reaalselt kõiki turvafunktsioone automaatselt kasutada, mitte ei pea silmadega 24/7 kellasid jälgima.
mis lahendab su lisakellade vajaduse otse mobiiltelefoni või tahvlisse.
Lisaks saad reaalselt kõiki turvafunktsioone automaatselt kasutada, mitte ei pea silmadega 24/7 kellasid jälgima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Lisakellade valimine
Uus aju oleks vinge tõesti, kuid ma kujutan ette et Mihkli poolt pakutud funktsioonidega aju alla 500 euri kindlasti ei jää, võin ka eksida. Mul on rohkem selline low-budget ettevõtmine, tegemist on autoga niivõrd palju, et nii suurt summat korraga aju alla panna ei tahaks.
Re: Lisakellade valimine
Näiteks Ecumaster EMU Classic saaks selle mootori juhtimisega ilusti hakkama, hinnaks 690.- eur.
Kui joppab saad ka ~130.- eur eest (oleneb mudelist) P&P adapteri originaal mootorijuhtmestikule, mis teeb aju paigalduse väga lihtsaks.
Ma tahan lihtsalt öelda seda, et ainult kelladest pole abi, kuna selle kiviaegse aju sees muudatuste tegemiseks kulub rohkem raha,
kui progeaju panna ning lisaks ei hakka seal ilmselt kunagi kerge vaevaga samaväärseid mootori turvafunktsioone olema.
Tasuks mõelda paar sammu ette, enne kui raha hiljem (peale ostu) väärtusetustesse (lisakellad) asjadesse panna.
Elu on aastatega päris palju edasi arenenud ning igasugu lisakellade ja podide asemele on palju effektiivsemaid lahendusi tulnud.
Kui joppab saad ka ~130.- eur eest (oleneb mudelist) P&P adapteri originaal mootorijuhtmestikule, mis teeb aju paigalduse väga lihtsaks.
Ma tahan lihtsalt öelda seda, et ainult kelladest pole abi, kuna selle kiviaegse aju sees muudatuste tegemiseks kulub rohkem raha,
kui progeaju panna ning lisaks ei hakka seal ilmselt kunagi kerge vaevaga samaväärseid mootori turvafunktsioone olema.
Tasuks mõelda paar sammu ette, enne kui raha hiljem (peale ostu) väärtusetustesse (lisakellad) asjadesse panna.
Elu on aastatega päris palju edasi arenenud ning igasugu lisakellade ja podide asemele on palju effektiivsemaid lahendusi tulnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.