Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 30.04.2024 17:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 113 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2009 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Liqui Moly Race Tech 10w60 ;)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2009 23:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Kuna nüüd siis kolbmootorilt kolisin rootori peale siis sai tellitud Idemitsu 20W50 mida kasutatakse siis ka üle 1000hj rootormootorite puhul.
Õnneks racing mineraalõlid pole nii kallid kui sünteetilised õlid.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2009 23:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tõsisemate mootorite puhul Motul 20W60, muidu Motuli poolsünt (oli ka ntx mul turbotatud 924-jas, 2a jooksul 0 probleemi ja saaled nagu uued, mootor 400k sõitnud).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2009 8:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Üldiselt olen kasutanud Üliodavaid NONAME õlisid. Enamasti on selleks UNILI 10w40 poolsünt kuna seda tore 200sest välja lüpsta väga väikese kopika eest. Lähiajal lisandub ilmselt sama tundmatu 5w50 täissünt mille hind kusagile 36.- kanti liiter pidi jääma :-D
Õli olen vahetanud viitsimise järgi kuna eriline väljaminek se pole.....Igapäeva mõttetul masinal on selleks viitsimiseks 3000-5000km....Mulle meeldib kui varrast välja tõmmates näen puhast õli :)
Ma ei tea tõesti kui head need õlid on sest 25k mis ma aastas läbin pole näitaja aga usun et see on parem variant kui see mida tööjuures tihti kohtan: Tullakse õli vahetama ka 17000-20 000 km järel ja öeldakse et kallis õli on sees, et sellel vahet pole. Alles eile oli 17k juhus, kus bmw mootoris varras enam õlitaset ei näidanud sest eelmisest vahetusest saadik polnud taset jälgitud ja nukkvõllist oli saanud ümarvõll. Saalekolin varjus igasuguste muude kolinate taha aga mulle tundus et see oli selle mootori viimane õlivahetus.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2009 23:47 
Eemal

Liitunud: 12.01.2006 19:10
Postitusi: 39
kasutan enda pillidel ainult bhardali tooteid
diisel kastikas turbo rõhku 40psi-d veoka kohta liigub küll
renegadeiga jäärajal terve hooaeg,iga võistlus 3x20 minti järjest kaas põhjas,mootor seest nagu uus :)
samadel pillidel ja ka suht kästi hooldatud, neil on kõigil saaledel päris head kulumis jäljed peal olnud,no õli pärast pole muidugi üxki nendest veel laiali läinud,aga vahe oli päris hea,teised 2 mootorit kasutasid mõlemad erinevat õli,õli marki ei hakka ütlema..

_________________
Dodge ram cummins
Ford sierra cosworth


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Rahvas valib vist rohkem brändi kui õli järgi? Ja suht võimatu teiste käest midagi küsida, kuna paljudel on tuttav kuskil õlimüügifirmas ja 2 mootori jagu kogemusi.
Olen teiste kogemustest aru saanud, et bändid jagunevad u. nii
1* Castrol, Motul
2* LiquiMoly, Valvoline, BP, Mobil
3* ülejäänud mitte ainult eestis tuntud nimed
4* noname'id, carlube, addinol jms Peremarketi tooted

Mida siis 2bar 8000RPM mootoritesse peaks panema - 10W60 kõva brändiga? Ja kui talvel ei sõida, siis 15W50? Ja drag-only masinatele 20W50 midagi?
Tegelikult peaks vist vaatama seada VW 503.1 või mis see karmim test oli, mida isegi tunnustatud mehhaanikute tunnustatud õlid ei läbi.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Viimane number näitab viskoosust kõrgel temperatuuril, seega minu eelistus oleks 60 lõpuga õli, eriti mootortes millel on teada madala õlirõhuga probleeme.

Konkreetne näide on see, et mitme mootori puhul on tava 5W-50 ja 10W-60 õliga soojast peast õlirõhu vahe 1 bar olnud.
Seda siis loomulikult 10W-60 õli kasuks, kuna ta on 100 kraadi juures paksem kui 5W-50.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 18:35 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Õlimarkide üle vaidlemine on üks asi.

Üsna kasulik siiski vast õlirõhu kella jälgida, õlivarrast uurida, tihedamalt vahetada ja tegijamatel mootoritel ka õlifiltri lahkamist teha.

Eestis ei ole veel nii võimsaid mootoreid, et õli parameetrid oleks mootori elu-surma küsimus. Damage on tulnud muul põhjusel, s.h. omaniku lohakusest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 17:56 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

Siin selline test. Kahjuks pole siin neid marke mis üleval nimetatud.
Kust aga leida neid viskoosluse andmeid erinevate temperatuuride juures? Testis kyll näha, et mõni W50 oli halvem kui w40.


Edit:
N/A´l kasutasin Castrolit 10w40 või 5w40
Turboga olen kasutanud Mobil 1 5w50.

Kui nüüd teste vaadata veelkord siis Valvoline 10w40 sai üsna hea tulemuse(neljas ja Eestis hästi saada ka). Seega järgmine õli mis sisse läheb on vist VR1 10w60. Loogiliselt võttes peaks/võiks parem olema tavalisest Valvoline´st :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 16:19 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Liqui Moly Race Tech 10w60 valamispunkt on väidetavalt -35 C seega võiks mu V8 sellega isegi suht külma talveilmaga käima minna ?

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 16:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Millal sa viimati Eestis -35 kraadi külma nägid? :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 16:57 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Mingi 5a tagasi vist näitas Tallinnas mu tollane A4 1.8T -32C ja siis oli seal sees misiganes Viking Motors oma turbo Opelitele sisse kallab ning käivitus kenasti. Soojadele talvedele järgenvad tavaliselt palju külmemad ;)

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 17:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No viimane TALV oligi Eestis ~5a tagasi.

Kui kardad, et liiga paks on, siis saab ju alati jäärajal mingi suppõliga ringi sõita.
Mobil 1 5W-50 on -51 kraadi hangumispunkt.
Ega see õli nüüd -35 peal ilmselt hetkega tavott ka pole.
Muidugi saad ju enne kuskil sügavkülmas proovida, mis temaga juhtub.

Talvel saab ju õlivarrast kontrollides ka vaadata, kas õli on juba tavotiks muutunud või mitte. :)
Ühesõnaga minul isiklikult viimased 2a pole talvel mingit probleemi selle 10W-60 õliga olnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 17:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.04.2005 13:28
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
Kui tehasest on ette nähtud 5w40, siis igapäeva sõitmiseks tuleks ka selle peale jääda. Subarul vist ongi tehasest juba üks soovitatud ülidest 10w60? Vähemalt nii mulle üks Type-RA omanik rääkis.
Evo sisse 10w60 on ntx ilmselge mootori tapmine. Selle õliga tasub sõita siis, kui ta saab ka räiget koormust.

Mina 10w60 õliga ei suutnud isegi kõvasti Laitse rajal sõites civicul üle 120kraadi tempi saavutada (eraldi õliradikat pole). Külmkäivitustel klapid klõbisesid nii, et ilmselgelt polnud õlitus korras selle õliga selle konkreetse auto puhul.

_________________
Civic VTi-T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2010 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.03.2010 14:23
Postitusi: 23
Asukoht: Harjumaa
Millised kogemused on Liqui Moly 5W-40 Synthoil High Tech õliga kellegil? Hetkel kasutan Bardahl 5W-40 õli aga tänu heale pakkumisele kaalun hetkel Liqui Moly proovimist, et kuidas istub see üldse turbokasse. Autoks Nissan 200sx S14 8)

_________________
Nissan 200sx S14


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 113 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 70 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11