Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 19:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 113 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2010 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 22:35
Postitusi: 103
Asukoht: Tallinn
Mul on hetkel autos Xado 5w-50 ja olen rahul.
Keegi veel xado õlisid/lisandeid kasutab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2010 17:24 
Eemal

Liitunud: 26.04.2010 19:02
Postitusi: 22
Asukoht: Tartu
Kas kellegil Agip õlidega on kokkupuudet olnud
Ntks Agip rotra lsx ja Agip sint evolutioniga ???


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2010 16:48 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Xado lisanditega on mul küll kogemusi ja küllalt häid veel. Disla, mis oli nii hõre, mis sõi õli sai peale 4 tuubi Xado geeli nähtavast õlikulust lahti, külmalt viskab veel sinist. Samuti ka automaatkast, mis libistas tagurpidi käiku kuuma kastiga sai peale õlivahetust ja läbi loputust Xado sisse ja peale mõningast sõitmist on praegu kasti libisemine järjest vähemaks jäänud.

Muidugi on olnud need täpselt sellised asjad, et nad pole purunenud, vaid liigselt kulunud. Ma olen toppinud xado lisandeid vaid korralikult puhtaks loputatud süsteemidesse uue õliga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2010 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Nüüd, mil müün LOTOSt ja GULFi sõidan ise vaid LOTOSEga. (Et teada saada mida müün)
oma 3x üle stock jõu põrnikasse käib LOTOSe 20w50 mineraal. (Teeb turbovõlli mõnusalt tihedaks kui tühikäigul 2,5 bari õlisurvet on :)

Enne valasin sisse odavat MANNOLit ja kuna tööandja seda müüs siis panin seda ka klientidele....enam mitte. Minu autos kadus normaalne õlisurve vaid mõnekümne kilomeetriga peale tugevat seljas elamist ja ühes MB-s kadus õlisurve 6000 kilomeetriga. Mõlemal autol on surved taas korras kuigi ühel on sees odavaim aafrikaturule mõeldud 20w50 mineraal ja teises odavaim serdivaba 10w40 poolsünt. Mõlemal autol õlisurve taas 2,5 bari lähedal. Talvel pistan uued saaled sisse ja proovin järgmisel hooajal vaid selle sama odava paksu mineraaliga sõita ja sügisel saab tibusid lugeda.

Lotose 20w50nel on 100c viskoossus 18 ehk et ei midagi erilist kuid veidi rohkem siiski kui tava mineraalidel kuid kuna õlisurve on hea siis pole mõtet sisse panna Gulfi 20w60 täissünti oma 24 kuumaviskoossusega sest siis tõuseb tühikäigu surve 3 ja 4 vahele ja õli kuumeneb juba liigselt oma viskoossuse tõttu.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2010 9:55 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Fuchs ja LE õlid, lisaks veel üks Saksa õlitehas :) kust tulevad MB tehaseõlid.
Kunagi sai ka põhiliselt Castroli kasutatud, kuid suhteliselt kõrge hinna tõttu loobusin, ei näinud ka otsest vajadust ilusa nime järele.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 10:43 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Ferrari F1 kindlasti ei kasuta tänavasõidu Shell Helix Ultrat. Kõik F1-s kasutatavad õlid baseeruvad sünteetilistel estritel, mitte PAO ühenditel nagu enamus tänavasõidu täissündid. Küll aga lisatakse sünteetilise estri baasil lisandeid juba ka tänavasõiduõlidele, Castrolil, Mobilil ja veel mõnel on uusimatel õlidel nii ja oli isegi eelpoolnimetatud Xado 0W-30 ja 0W-40 õlidel (sai hiljuti uuritud).
RedLine´l ja Motul´il on meile kättesaadavalt olemas sünteetilisel estril baseeruvad monoviskoosed õlid. neil on ka multiviskooseid sünteetilise estriga õlisid. Kindlasti ei kasutata tõsises ringrajasõidus multiviskoosseid õlisid, sest külmalt viskoosust pole neile milleksi vaja. Praegused F1 mootorid ei lähe kuuladavasti käimagi enne (või lihtsalt ei panda enne käima), kui jahutusvedelik ja mootoriõli pole eelsoojendatud teatud temperatuurini.
Nagu ma aru saan täielikult sünteetilisel estril baseeruvad racingõlid on küll superomadustega, aga mitte pikaealised.

Praegu hetkel oma VAG 2,0 TFSI-l sees Xado 5W-40. Talveks läheb mõni (näiteks Mobil) 0w-40, mis ilmselt Igapäevaselt tänavasõiduks kasutatavale turbole külmkäivituse seisukohalt kõige parem variant. Kuna neil mootoritel sünnipäraselt küllaltki suur õlikulu sai võtta prooviks pandud Xado õli sisse, tahtsin küll 0W-40, aga seda oli neil kohapeal olemas ainult 1 liiter :| See näitab selgelt missuguseid õlisid (loe odavaid) Eesti turg eelistab :(

Ma olen seisukohal, et mingi tehas kusagil võib toota küll mitmele müüjale n.ö. baasõlisid, aga see mis erinevate nimede all ja erinevate hindadega ostjani jõuab pole küll mitte ainult see sama baasõli, vaid sinna segatakse terve pakett omi lisandeid hulka ja just need on need, mis "teevad" õli hinna. Ja ka baasõlid pole mitte kõigi õlimarkide-sortide juures ühesugused.
Näiteks sünt.estrist tehtud baasõli (ilma lisanditeta) on ~3 korda kallim, kui PAO ühenditest tehtud täissündi baasõli.

Xadolt olen kasutanud ka läbipesuvahendit ja praegu Xadoga sõidetud ~2000 km ja praegune õlikulu on olnud tõesti vähemalt poole väiksem, kui varasemalt näiteks Castroli 0W-40-ga. Saab näha kas see effekt ka säilib teist õli kasutades peale seda ja kas õli vananedes ka kulu suureneb.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Võimalik, et õlikulu oli sul suurem kuna castrol oli vedelam. Mobili 5w40 viskoossus 100c juures on näiteks suurem kui 0w40 omal.
On "tarku" diislimehi kes toovad auto meile, kurtes et klõbiseb ja võtab õli, ise räägivad, et sees on väga hea õli - mobil 0w40 :) (see ongi hea õli, aga ainult bensiisimootoritele alla 100k läbisõiduga) (Tehase poolt ettenähtud moderate/cold climate 5w30 kübemefiltriga ja 5w40 ilma, ning hot climate on 10w40)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 12:42 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Nii Castroli 0W-40, kui Mobili 0W-40 (samuti 5W-30 ja 0W-30) on VAG 2,0TFSI-ile täiesti lubatud õlid ja omab ka vastavaid VW sertifikaate. 0w-30 õlid peaks olema kuumalt ju veel vedelamad, kui 0W-40.
Kõige selle juures Mobili 5W-40 paneb esindus sellele mootorile sisse ja seda võttis veel kõigerohkem. Pole tegu ju isegi mitte Mobili tippsarja õliga, milleks on Mobil 1 sari. Meie autoesindustes selle õli domineerimine tuleb ma arvan pigem sellest, et teda saab hulgi ostes väga odavalt kätte, mitte sellest, et tegemist oleks konkurentsitult parima õliga.
Kui mootoril mingeid eripärasid ei ole, sõltub õlikulu otseselt ja suuresti pigem õli aurustumis-lenduvus omadustest, kui viskoosusest. Ka ühe ja sama viskoosuse juures võivad aurustumisomadused olla erinevad. Tavaliselt on need suurema kuumaviskoosusega õlidel suuremad, aga see ei pruugi olla ainult nii.
Suht suur õlikulu sellel mootoril pole ka mingi "minu leiutis", vaid suht üldtuntud tõsiasi. Täpselt sama asi uute VAG 2,0 turbodiislitega.

Kusagilt olen lugenud mingit spetsialisti arvamust, et sisepõlemismootori jaoks on tehnilises mõttes külmkäivitused kõik käivitused, mis toimuvad alla +20 kraadistel õhutemperatuuridel, seega meil enamus aega aastast isegi suvel. Kuna turbomootoril külmkäivituse järgselt viletsama õlituse tõttu kõige rohkem kannatab justnimelt ja esmajärjekorras turbo, on madala külmaviskoosusega ehk 0W-...õlid eriti omal kohal ja eriti talvel. Muidugi juhul, kui need mootorile lubatud on. Ning alati on olemas paremaid variante, kui need, mida tehas laiatarbe kasutamiseks kesmiselt soodsates tingimustes mootorisse valab.

Miks ei võiks mootorisse kallata mõnda 0w-40 õli ka siis, kui mootor on sõitnud rohkem, kui 100 000 km ?
Selles ilmselt ongi point, et kui algusest peale sõidad hea õliga ilmnevad mingid olulised kulumised alles võibolla näiteks 200 000 km läbisõidu järgselt, samas, kui "saastaga" sõitnud mootoris ilmnevad need juba näiteks 100 000 km läbimisel.
Minu kogemust mööda sõltub tänavasõidu turbomootoriga auto turbo eluiga otseselt sellest, kui hoolikas on õlivahetustega ja õlivalikutega oldud. Üks sõidab 100 tuh ja uus turbo, teine sõidab 300 tuh ja müüb auto veel korras turboga maha ...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 14:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ar21 kirjutas:
....Kuna turbomootoril külmkäivituse järgselt viletsama õlituse tõttu kõige rohkem kannatab justnimelt ja esmajärjekorras turbo, on madala külmaviskoosusega ehk 0W-...õlid eriti omal kohal ja eriti talvel. Muidugi juhul, kui need mootorile lubatud on. Ning alati on olemas paremaid variante, kui need, mida tehas laiatarbe kasutamiseks kesmiselt soodsates tingimustes mootorisse valab....

Kas tehas lubab neid õlisid kasutada olenemata tingimustest? Või nõuab ta meie tingimustes 0W- ja keelab muud õlid?
Loen:
* 0W on vajalik, et turbole vähem kahju teha.
* Tehas lubab ka mitte 0W õlisid.
* Tehas lubab mitte-0W õlidega turbole rohkem kahju teha.
* Tehas lubab turbole rohkem kahju teha.
Kui tehas selliseid asju lubab, siis ma üldse ei soovitaks seda nimekirja vaadata, mis nad välja pakuvad.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 16:43 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Tehas lubab kasutada kõiki õlisid, mis omavad vastavat VW sertifikaati ja hädakorral isegi ilma sertifikaadita aga sama üldise kvaliteediklassiga õli ja seda ikka

Tänavasõidu turbole vaevalt kuidagi kahjulik on, kui külmkäivituse järgselt peenetes turbo õlituskanalites õli kiiremini liikuma-määrima pääseb. 75% mootori kulumisest toimuvat ju just külmalt käivitamise järgselt, kuni mootori normaalse töötempertuuri saavutamiseni.
0W... õlil on need omadused ilmselt kõige paremini tagatud.
Tänapäevased (muid polegi) 0W-40 õlid on enamuses mõeldud just tavalisest veidi "krõbedamate" mootorite jaoks, teistesse pannakse siis juba mingi longlife 0W-30 sisse.

Mina suhtun teatud umbusuga 5W-30 ja 0W-30 õlidesse bensiiniturbomootoris (võibolla asjatult), sest bensiiniturbol mootor saab võrreldes vabalthingava analoogiga võrreldes vast ikka suuremat temperatuurikoormust ja nendega ka "vajutatakse" rohkem.
Näiteks Subaru esindus paneb ka turbomootoritele ja isegi STI-dele 5W-30 Valvoline sisse :? .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 17:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ar21 kirjutas:
...Tänapäevased (muid polegi) 0W-40 õlid on enamuses mõeldud just tavalisest veidi "krõbedamate" mootorite jaoks, teistesse pannakse siis juba mingi longlife 0W-30 sisse.

Mina suhtun teatud umbusuga 5W-30 ja 0W-30 õlidesse bensiiniturbomootoris (võibolla asjatult), sest bensiiniturbol mootor saab võrreldes vabalthingava analoogiga võrreldes vast ikka suuremat temperatuurikoormust ja nendega ka "vajutatakse" rohkem.
Näiteks Subaru esindus paneb ka turbomootoritele ja isegi STI-dele 5W-30 Valvoline sisse :? .
Nu ütleme, et mul on STI'st 50-100% krõbedam mootor ja kui kasutan 10w60, siis olen üldse valel teel????

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 18:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
Ar21 kirjutas:
...Tänapäevased (muid polegi) 0W-40 õlid on enamuses mõeldud just tavalisest veidi "krõbedamate" mootorite jaoks, teistesse pannakse siis juba mingi longlife 0W-30 sisse.

Mina suhtun teatud umbusuga 5W-30 ja 0W-30 õlidesse bensiiniturbomootoris (võibolla asjatult), sest bensiiniturbol mootor saab võrreldes vabalthingava analoogiga võrreldes vast ikka suuremat temperatuurikoormust ja nendega ka "vajutatakse" rohkem.
Näiteks Subaru esindus paneb ka turbomootoritele ja isegi STI-dele 5W-30 Valvoline sisse :? .
Nu ütleme, et mul on STI'st 50-100% krõbedam mootor ja kui kasutan 10w60, siis olen üldse valel teel????


Ei ole. Kui sul on racing mootor, siis on ka lõtkud suuremad ja paksem õli on hädavajalik, samuti kui ikka mootor on kulunud ja ls. suur siis suurema viskoossusega õli on mõistlikum valik.

See 100 000km on antud pigem selline kuldne kesktee, ehk kes hooldab mootorit ja paneb maanteed, see sõidaks selle 0w õliga 300k probleemivabalt. Reaalsus on aga selline, et 100 kiloga suudetakse sõita nii mõnigi mootor räimeks.

Enda jaoks on asi väga lihtne, igapäeva autosse 300k kellal 5w40 mida ajaloo järgi sinna viimased 10a läinud on ja õlikulu pole suurem kui keskmine audi V6 lekib. 10 000 intervalli jooksul juurde ei pea valama.
Turbokasse aga 10w60 või 20w60, sest lõtkud on suuremad tehtud ja miski peab vahemikud täitma.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 19:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Järjest rohkem olen seda meelt, et õli viskoossus tuleks valida mootori õlisurve järgi. Ja ka seda meelt, et mida rohkem on mineraalseid komponente ja vähem sünteetilisi seda kiiremini minetab õli omad omadused kuid määrimises vahet pole. (Kui vahetad niikuinii tihti....näiteks peale igat võistlust vms siis pole kindlasti mõtet ka mineraalsemaid vedelikke karta....kui teda mustaks ei lasegi siis seisab ka mootor puhas) Pole mõtet lasta mootoril end lammutada miski 5w30nega ja kuni 1bar õlisurvega (Tühikäigul) Ja ei ole mõtet ka kasutada 10w60 õli kui õlisurve tühikäigul juba 3 või enam bari on. (On ka erandeid)
Ühe "õliteadlase" teosest loen selgelt välja, et 0w ei tulnud mitte külmkäivitus kaitseks vaid selleks, et see toob 5w-ga võrreldes küttekulu veidi alla ja autotootjal on poole parem nägu ees kui testi tulemus on 5,9L/100km mitte 6,1 Autotootjad ei ehita enam autosid mis sõidaks pool miljonit vaid hooldades nagu 90nendate bmw R6 mootorid näiteks...see pole neile lihtsalt kasulik. Poole tulusam on anda välja sert mida pole veel olemas kuid mida konkreetne mootor peab saama valmistamisõigus eesjärjekorras loomulikult castrolil (palju hiljem alles teistele odavtootjatele)

Meie teedel veel pole aga mujal maailmas juba on autod millel ka mootori õli on eluaegne (sees on teda paraja varga ja tegu on hiina tootega mis peale 100 000 läbimist läheb ümbertootmisesse)

Õnnestus eile näha sisse suurema läbisõiduga phaetoni 5L turbomootorisse kus on sees vaid ettenähtud longlifed ja ettenähtud välpadega. See mootor on 1 hullemaid mida seest näinud olen. See ei ole normaalne, et peale ettenähtud 30k välpa (meie kliimas ja meie lühikestel "maanteedel") lastakse odava õliga läbi ja mootorist tuleb mõne minuti pärast juba täielik tökat välja....see mustus oleks pidanud ju longlife õlisse ära mahtuma mis kindlasti paremini peseb kui nimetu odav õli. Uus kallis longlife sisse ja peale mõningat kilomeetrit on seegi must. Kui hoolite oma auto mootorist ja ei taha vaid garantiiaega sõita siis vahetage õli normaalse välba tagant.

VW põrnikas on auto mida USAs on ikka vägapalju miljoneid ja kui küsisin mis oleks parim õli siis küsiti osariiku kus auto sõidab (valitakse vastavalt kliimale) ja mootori seisukorda (vana vs rebuilded or new) Seal on tüüpe, kes on proovinud erinevate õlidega samas kliimas samades tingimustes ja loomulikult erinevate õlisurvetega. Mingist õlisurvest alates (Kahjuks ei meenu hetkel millest alates aga see ei oma ka tähtsust) tekkisid sellel primitiivsel mootoril igatahes jahutusprobleemid kuna õli kuumenes liigselt. Kindlasti on kadu näha väja antavas jõus kui mootor peab tühikäigul 4 ja pöördes 10 bari pressima.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 21:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:

Õnnestus eile näha sisse suurema läbisõiduga phaetoni 5L turbomootorisse kus on sees vaid ettenähtud longlifed ja ettenähtud välpadega. See mootor on 1 hullemaid mida seest näinud olen. See ei ole normaalne, et peale ettenähtud 30k välpa (meie kliimas ja meie lühikestel "maanteedel") lastakse odava õliga läbi ja mootorist tuleb mõne minuti pärast juba täielik tökat välja....see mustus oleks pidanud ju longlife õlisse ära mahtuma mis kindlasti paremini peseb kui nimetu odav õli. Uus kallis longlife sisse ja peale mõningat kilomeetrit on seegi must. Kui hoolite oma auto mootorist ja ei taha vaid garantiiaega sõita siis vahetage õli normaalse välba tagant.
.


Mul kogemus mersu diisel V8 mootoriga. Sisselaske kanalid sõna otseses mõttes poole väiksemaks kasvatanud. Mootorist võib pahtlilabidaga tökatit kaevata. Autod sõidavad ettenähtud intervalli ja vastava õliga (muidugi mõned lasevad ka 0w40ga ringi aga siis tavaliselt ka klõbin taga). Tekib kahtlus kas tehas soovibki üle 200k seda motot kestmas näha?
Ja siis imestavad nt. miks sisselaske liblikad kinni on, ehk jõud kadunud ja sada muud häda.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2010 10:22 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Selles pole küll mingit tehnilist pointi, et sõita olgu ta nii longlife, kui tahes õliga, neid ülipikkaisid välpasid. Pakuks, et meil võiks lonlife õliga sõita n.ö. normaalse välba, mis enamikel uutelmasinatel on 15 000 -20 000 km ja mittelonglife õli võiks vahetada (euroopale mõeldud)tavavälbast tihedamalt, eriti turbomootoriga autol.
Need ülipikad õlivahetusvälbad pole muud, kui autotootja turundustrikk, millega tahetakse luua eriti ökonoomse ja odava ülalpidamisega auto kuvandit võimalikule "ohvrile".
Peugeottil Eestis vist enam neid 30 000 km vahetusvälpasid ei praktiseerita. Ilmselt sama teed veel mõned esindused läinud.
Enamuse 0W...-de hangumispunkt on vist isegi üle -40 kraadi, 5w...-del on see -30 millegagi. Loogika järgi võttes ei ilmne määrimisvõime-voolavuse erinevus ju mitte ainult -30 juures, vaid see on ilmselt erinev ka juba -5, -10 ja -20 juures ?

Möödunud talvel, kui viskas -30 ligi mõnituhat km sõitnud uus Renault Megane käima ei läinud, kuna õli liiga paks. Nendel üldse mingi imelik poliitika - esimene õli tehasest on mingi 10W-40 poolsünt, mis mõne tuhande pealt ära vahetatakse 5W-40 vastu. Sissesõit või kokkuhoid ?

Subarus (2,0T) oli mul tavaliselt mingi 5W-50 või Castroli 10W-60 (Egde Sport ehk varasem Formula RS, Castrolil on ka 10W-60 TWS) sees, mõni üksik kord ka 5w-40 ja korra Mariine Auto poolt ka 5W-30 sees. Läbisõit minu käes oli 140 000-250 000 km. Kusjuures auto sai müüdud korras orginaalturboga. Selle aja jooksul oli turbole üks "kosmeetiline remont" - WG siiber tühikäigul veidi "kõlises" needi otsas. Subarul oli ka kasutajamanuaalis kirjas, et 5W-30 õli võib kasutada, aga mitte sportliku sõidustiili ja kiirteel sõiduks.
Praegusel VAG-i 2,0TFSI-le läheb 5W-40 või 0W-40, korra ostujärgsesks läbipesuks on sees olnud ka 5W-30 (mida tegelikult paljud õlitootjad talle normaaltingimustes kasutamiseks õlikataloogides pakuvad). Läbisõit 10 000 - 45 000 minukäes.
Selle mootoriga on võimalik ka tükkmaad madalama pöördega sõita, kuna max. pöördemoment on saadaval 1850-5100 pöördel, kuigi kõrgeima käigu ülekanne on praktiliselt sama. Negatiivne ainult see, et võtab kesmisest rohkem õli ja seda enamusel kasutajatest, kusjuures õlimõõtevardal on spetsiaalselt ära märgitud ülemine viiendik, mis manuaalijärgi on kõige kasulikum õlitase koormatud ja sportliku sõidustiili puhul. Samas, kui õli on üle normi kästakse mootor koheselt ja kategooriliselt seismajätta ja ülenorm eemaldada.
Vahetanud olen sellel õli nii 10-12 tuh. läbisõidu järel (tehase välp 15 tuh) või korra aastas. Subarul sai vahetada 7-10 tuh järel või 2 korda aastas. Autod mõlemad olnud(on) tavalises tänavakasutuses, mingit ülemõstuse rallimist taluma pole pidanud, keskmisest ehk veidi raskemat gaasijalga küll.
Subaruga ja Castroli 10W-60 esinenud ka seda, et ~-15-20 juures pressis ilmselt liiga kõrge õlisurve tõttu väntvõlli või nukkvõlli (täpselt enam ei mäleta) otsasimmeri välja, mille tulemuseks õlileke. Pärast seda ma suhtun vägagi kriitiliselt väitesse, et Subaru boxerile sobib 10W-60 aastaringseks kasutamiseks.


Viimati muutis Ar21, 13.10.2010 14:54, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 113 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11