Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.09.2019 16:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.04.2017 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.03.2015 14:21
Postitusi: 27
Olen tüdinenud jändamast ülevaatuse sebimisega - nüüd siis tahaksin teha asja ametlikult. Viia Ark-is passi ka ümberehitus.
Kas keegi on selle kadalipu ka läbinud? millele tähelepanu pöörata ja mida just erilise pilguga vaadatakse?

Auto on juba üle aasta olnud ümberehitatud(torukolle, suurem turbo, väljalase, IC, pihustid jne jne). Kuid loen igalt poolt välja, et ennem tuleb ka luba selleks üldse saada?!

Ja kui paljud seda Turboclubi rahvast ka teinud on?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.04.2017 11:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 207
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mida sa konkreetselt ümberehitusena kirja tahad saada? Kui mõtled torukollet, suuremat turbot, väljalaset, IC, siis usun et Eesti pinnal sellise tuuningu legaliseerimine on küll välistatud.
Käisime just nädal aega tagasi ühel autol mootorivahetust registreerimas, mootori pealt taheti näha mootorikoodi, vaadati kapoti alt visuaalselt üle, tehti ports pilte ja 20e eest oli asi vormistatud. Meil oli sel hetkel kõik stock ka muidugi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.04.2017 12:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.03.2015 14:21
Postitusi: 27
Mõtlen just neid jah. Kuna ÜV-l on just juhitud tähelepanu, et miks passis märget nende kohta ei ole(ei kujuta ette ka kas pannakse list mis seal on tehtud jms) ja teisest uksest kohe välja saadetud :) Hüppan Arki sisse varsti ning uurin mis variandid on jms. Kuid arvan, kas naisterahvas on mulle pädev seda seletama, ehk saan kellegi konkreetsema jutule.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2017 14:08 
Eemal

Liitunud: 05.07.2011 22:23
Postitusi: 9
Kas sul on kapotialune ka lõigutud kõvasti?

Aga muidu on sul ju B-varuosad külge pandud lihtsalt. Vana autot on nii odavam ülal pidada :)

Seadus üldiselt ei luba enamike süsteemide ümberehitust. Küsimus aga, et kas originaalse paagisisese kütusepumba teise (nt Bosch 040) vastu vahetamine on ümberehitus või mitte...pigem lihtsalt B-osa kasutamine. Sama ka nt teistsuguse vahejahuti paigaldamisega, kui just kere pole väga palju selleks lõigatud.

Olen käinud mitte-mudelipõhise mootori asendamise kadalipu läbi (E46 peale V8).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2017 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2815
Asukoht: tartu
Vähemalt kunagi varem oli see üsna selgelt kirjas, et sisselaset ja väljalaset pole lubatud muuta ning oli arutusel viia normid vastavusse saksamaaga, kus summuti detaile tohib vahetada vaid originaali vastu ja iga pütt mis pole margipõhine originaal läbib spetsiaalselt kontrolli ning muudatus kantakse passi.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.06.2017 12:52 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 59
Asukoht: Eesti
Kuskil interneeduses on kenasti dokument nimega "Mootorsõidukite ja haagiste tehnonõuded" vms, millel on mitu lisa, kus kõik vajalik kirjas. Lugege läbi ja ärge kobage pimeduses. Seal on kenasti nõuded, lubatud erandite tegemise kohad(aga ARK ei pea neid lubama ja ei luba ka tavaliselt) jne. Kui auto on viisakalt ehitatud ja näeb välja täiesti tänavalegaalne, siis ei ole ka ülevaatusel probleeme. DIY xenoniga, sportrooli ja nõmedalt lärmava summutiga mendimagnetit ei taha keegi läbi lasta. Kõiki asju legaliseerida on võimatu ja mingi piirini tuleb lihtsalt sirge seljaga ülevaatusel käia. Kui muidugi heitgaase ei täida, siis ei ole loomulikult mõtet lolli mängima minna.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.06.2017 23:31 
Eemal

Liitunud: 13.04.2011 12:04
Postitusi: 42
Olen paaril teemal uurinud kirjalikult Arkist ja vastus on poliitkorrektne: "vastavalt xxx ei ole lubatud xxx". Asi on väga nõrgalt reguleeritud ja seepärast raske teatud muudatusi läbi viia, eriti mootorit puudutavad teemad. Küsisin volvo B230 plokile turbomootori agregaatide tõstmise kohta. Vastus oli, et ei tohi sisselaset muuta. Samas paigaldades teine suvaline reeglitega kooskõlas mootor, on justkui okei teha vajalikke muudatusi ja nt ise valmistada mootorikinnitused jms detailid mis ei sobi 1:1. Mina olen arvanud et kui on viisakalt tehtud ja gaasidega läbi läheb, siis öeldes et tegemist on originaal voi "b" osaga, saab läbi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2017 20:04 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 59
Asukoht: Eesti
Ega mootorivahetuse puhul on mootorikinnitused või nende asukohtade muutmine kerel ka selline hell teema, et ma taotluses jätaks selle koha parem vahele. Probleem on reaalselt selles, et siin ei ole kellelgi kompetentsi ja pole ka huvi süveneda igasse üksikusse probleemi ning sellega seoses on lihtsam lähtuda sellest, et enamvähem kõigi sõlmede muutmine on tehnonõuetes keelatud või lubatud ainult tehasel ja tehase esindajal.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11