Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 23:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 9:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Samuti piniseb kell ka minu autos ning mitme sõbra autos kuhu asja installinud olen. Ühes sõbra autos on aga selle pinisemisega nii, et kui maki sisse lülitad kaob pinisemine ära, teistes autodes sellist asja täheldanud ei ole, pinisevad nad kõik, mõni tiba vaiksemalt, mõni tiba valjemalt...

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 9:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Säästa oma närve ja osta AFreshTiny-ga sobiv WB andur endale.
Üldiselt WB juhtmeid jätkata ei soovita kuna tegu ikkagi täppismõõteriistaga mitte NB lambdaga.
Lisaks on anduri korpuses ka kalibreerimistakisti mida VEMS kasutab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Andur sobib kindlasti, aga kella küljes olev juhe on lühike, kui just põhja auku ei puuri, sel masinal käib anduri põhja all. Mõtlesin et ei hakka igale autole eraldi andurit ostma, eriti kui jootekolb seisab tühjalt :). Muidugi lihtsam oleks osta. Mul kellal polnud juhtme pistiku kah otsas. Tagantjärgi mõeldes võiks jah uue osta, eriti kui siit vastust kah ei tule :) 1 variant oleks ka kasutada toimivat PLX kontrollerit ja osta mingi lambda kell, siis peaks vedama ainult toite taha ja signaali kella + ajju, ja vemsi-kella võiks turgu lükata :)

Nagu kirjutasin on mul olemas juhtmete värvide tähendused nii vemsi juhtmele kui ka anduri juhtmele. Lihtsalt terminid on erinevad.

IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 16:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Astrona kirjutas:
IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=MembersPage%2FGrmRacer%2FNotesWboTwo
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"

EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
mul ka piniseb/sisiseb, aga ma mõtlesin et sellepärast, et EGT andurit küljes pole.

M.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 9:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Miq kirjutas:
mul ka piniseb/sisiseb, aga ma mõtlesin et sellepärast, et EGT andurit küljes pole.

M.

Mul ka EGT küljes, ikka piniseb, see pigem milleski muus kinni, et miski pinin sealt seest tuleb.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 9:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
ranz kirjutas:
Mul ka EGT küljes, ikka piniseb, see pigem milleski muus kinni, et miski pinin sealt seest tuleb.

Äkki see pinin on vastavalt segule :), et ei peaks koguaeg kella vaatama :lol:
Kas ta siis kah piniseb kui toide on sees ja mootor seisab?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 9:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Kas ta siis kah piniseb kui toide on sees ja mootor seisab?

Piniseb ka siis jah.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 11:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Tartsu masinatel need Vemsid küljes, pinisevad samamoodi. Tema kopikal segas veel telekasse sisse, kui uus soft sai peale lasta läks pinin ja ka triibud telekal väiksemaks (soft muutis Lambda kütte sagedust).

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 20:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
see pinin tuleb vist jah lambda kütte-pulsarist (kui nii või öelda). Selle vastu vist ravi ei ole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2009 8:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Pole viitsinud tuhandeid lehekülgi lambda teemat uurida... milleks sel WB isendil küttel üldse mingi sagedus on? Kas PWM'iga juhitakse, et suurel koormusel, kui sisemist kütete pole vaja, voolu kokku hoida :) ??? Mõlema 2 viimase põhjuse puhul peaks kondekas võnkumise vähe sujuvamaks tegema, kusjuures ilma et vähem kütte võimsus väheneks. Võibolla seal kütte ahelas on üldse mingi kala, olen kuulnud, et 30sek peale käivitamist näitu veel ei saa.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2009 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Pakun et kasutatakse lihtsalt signaali täiteteguriga juhtimist, seetõttu kandesageduse pinin on see häiriv asi. Võiks ju muidugi analoogsignaaliga ka reguleerida, aga see vajab paremat jahutust reguleerivale elemendile.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2009 17:43 
Eemal

Liitunud: 25.01.2007 19:59
Postitusi: 45
Bosch-i andurile lubatud max. pidev pinge on 12 V ja andurit on vaja hoida täpseks mõõtmiseks 750 kraadi juures. Startup ei ole nii, et 12 V laksust peale vaid pinget tuleb anduri keraamilise elemendi terveks jäämise huvides tõsta aegamisi. Elemendi kütet on mootori töötamisel ka pidevalt vaja reguleerida, et andurit õigel temperatuuril hoida. Kõige lihtsam ongi siis PWM-iga kütet lülitada aga ei tea küll, mis seal piniseda võib, sest FET-i lülitamisel küll midagi ei pinise.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2009 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Häälitseda võivad näiteks mingid mähised, kui neid on trosseliks ahelasse jadamisi pandud. Selle näeks plaati vaadates ära. Ja aitaks siis pinisejale mingi väikse lisakesta tegemine, või ta lihtsalt eposse/kuumliimisse uputamine vmt. Plekist lisakest aitaks ka välja kiirgavaid elektromagnethäireid summutada.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 22:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Astrona kirjutas:
Astrona kirjutas:
IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=MembersPage%2FGrmRacer%2FNotesWboTwo
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"

EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.

Töötabki :) Ja tõesti piniseb kütmisel, aga seda kuuleb ainult siis kui mootor seisab ja siis kah ainult ilma kiivrita :lol:

Kas see 40cm egt juhet ongi nii ilma pistikuta? Mis andurit ja juhet sinna soovitate?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 71 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11