Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 14:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05.09.2006 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.06.2005 15:49
Postitusi: 17
Mõtlen siin uue auto soetamise peale ja kuna ta peaks olema samuti turbo ja 4wd siis Audi TT tundub mõnus variant ja hinnad ka suht normaalsed. Kes teab öelda miks sellist ei tohiks osta? ;) ma pean silmas mitte tutikat aga kasutatud kuskil 2000 aasta versioone mis oleks alla 100K läbisõitu saanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2006 10:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
TT tuleb osta 165kw ja quattro!
Tehnika on ja sild on küllaltki vastupidavad (kuludetailid on odavad)
Kõige suuremateks puudusteks võib lugeda olematut tagaistet ja nähtavust diagonaalis taha.
Aga ehk on ka sellest lingist sulle abi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30343


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2006 11:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.06.2005 15:49
Postitusi: 17
tänud vastuse eest! aga mis mootor see 165 kw on? mulle on ainult 1.8-sed turbod silma hakanud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2006 11:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
See on ka 1,8 turbo. Neid on lihtsalt kahes versioonis 132kW ja 165 kW. Viimased ongi minu teada ainult quattrona saadaval...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2006 22:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Baserub golf 4`l ja nelivedu toimib läbi haldexi. Kui see tekitas küsimusi siis küsi aga. Tahtsin ise sellist Saksast tuua aga minu eelarvesse mahtavat korraliku ei leidnud, tõin siis hoopis ühe teise auto. Aga TT teemasse läksin süviti ja sõidan haldexiga igapäevaselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 1:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.06.2005 15:49
Postitusi: 17
erik kirjutas:
Baserub golf 4`l ja nelivedu toimib läbi haldexi. Kui see tekitas küsimusi siis küsi aga. Tahtsin ise sellist Saksast tuua aga minu eelarvesse mahtavat korraliku ei leidnud, tõin siis hoopis ühe teise auto. Aga TT teemasse läksin süviti ja sõidan haldexiga igapäevaselt.


mis on haldex? ja kas 1.8 on ikka piisavalt suur mootor selle asja lohistamiseks? kuis on lood lo-end torque'ga? praegu endal 2L mitsu turbo awd ja krt tegelt tunne on et vähemalt 2.5 turbo võiks olla et saaks linnas normaalselt ilma tõmblemiseta kruiisida... ja maanteel ka kunn olla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 9:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
1,8T - 165 kw isend ei ole mitte üks teps uimane vaid liigub päris mõnusasti.
132kw ja 165 kw mootorite vahe on väliselt: 2 x cooler, suurem õhulugeja, tootlikumad pihustid, K04 turbo (132kw - K03), 2 summutajatoru taga, ka mootoris sees on detailid tugevdatud.
Pühapäeval saame teada ka stock 165kw TT veerandmiili aja ;)
Haldexi kohta leiad infi:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=53005
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... w=previous
http://www.dc-ice.ee/home/tooted.php?action=prod&y=1718
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8979


Viimati muutis tt, 07.09.2006 9:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Kuna autol jõudu jaotavat vahekasti pole, siis kasutatakse tagasilla taha lülitamiseks hüdraulilist mitmekettalist siduri paketti, mille tootja on Haldex.
Asja juhib elektroonika ja süsteem on väga õnnestunud ja reaktsioon (lülitus aeg) on pmst märkamatu. Olles proovinud ühte 164 kw`st siis mulje oli võimas aga turbo viive oli tuntav ja kohati häiriv. Autot peetakse üsna ohtlikuks, põhjuseks vist lühike teljevahe ja sellest tulenevad ebastabiilsused suurtel kiirustel, kus väiksest libisemisest võib kergesti juhitamatu lohisemine tekkida. Sellest saab ka ise aimu kui mobile.de`st autosid otsida siis müüdavaid kortsus pille on ikka väga palju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 16:34 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 22:04
Postitusi: 16
TSIAWD kirjutas:
kuis on lood lo-end torque'ga? praegu endal 2L mitsu turbo awd ja krt tegelt tunne on et vähemalt 2.5 turbo võiks olla et saaks linnas normaalselt ilma tõmblemiseta kruiisida... ja maanteel ka kunn olla!

2,5 turbo ja vaikselt liikumiseks sobib imehästi focus - 320 nm vahemikus 1600 - 4000 rpm on väga ok - kui väheks jääb (ja raha üle) siis saad juba ka upgradeda - olemas juba nii Stage1 (~250 hj) kui ka stage2 (~290hj) lahendused, kuigi ise soovitaks kõigepealt LSD-d et olemasolev jõud maha saada.

Tuleb tunnistada, et see ongi rohkem selline rahuliku ja viisaka inimese auto - ringrajale ta väga ei sobi (seade on imelik) ning jõudu antakse sulle rahulikult - chip ei anna kõike korraga kätte.
Talveoludesse (kuskile põhjamaale/maale kus teid ei soolata) ta väga ei sobi, sest hanges ei ole selle raske ninaga suurt midagi teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 19:29 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
faca kirjutas:
Talveoludesse (kuskile põhjamaale/maale kus teid ei soolata) ta väga ei sobi, sest hanges ei ole selle raske ninaga suurt midagi teha.


Oled proovinud?

Enda loogika ütleb et kui tegemist on esiveolisega siis talvel on parem kui nina raskem (rohkem pidamist).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
audi ongi hea just oma haigelt raske esiosa tõttu see omakorda tingitud ka esisillast eespool asetsevast mootorist (teist sellist masinat maailmas ei tunta) see annab aga erakordselt hea läbivuse talvel...samas lõhub eesti oludes silda rohkem kui normaalne oleks

tt kohta ei oska täpselt öelda aga muidu kehtib kõikide audide kohta

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 20:57 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 22:04
Postitusi: 16
henri kirjutas:
faca kirjutas:
Talveoludesse (kuskile põhjamaale/maale kus teid ei soolata) ta väga ei sobi, sest hanges ei ole selle raske ninaga suurt midagi teha.


Oled proovinud?

Enda loogika ütleb et kui tegemist on esiveolisega siis talvel on parem kui nina raskem (rohkem pidamist).


Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis ega ikka ei ole küll - sain ta küll veebruari alguses, aga ega ma teda siis hange ei viinud :lol:
Mulle lihtsalt tundub, et siin on see hea raskuse piir ületatud - mul endal lisapõhjusena (mu väitele) meie päristalve (ja lumehange) sobimatud laiad lammelid - aga Tallinnassse (kus iga lumehelves ämbri soolaga üle kallatakse) sobivad nad väga hästi.
Ja sõita on selle autoga imehea.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2006 21:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 16:53
Postitusi: 56
Asukoht: tallinn
Mulle tundub, et üks osa jutust käib tt ja teine focuse kohta? :badgrin:

_________________
TDI power 500NM


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.09.2006 9:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Mõtetu OT, ilmselt on ka hinnaklassid täiesti võrreldavad :x


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11