mitsu_manic kirjutas:
kimjongjunker kirjutas:
Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!
Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline
Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga
Eesmärk 500-800hp
Kust sa võtad paksema kaanetihendi? Selle mootori tihend on 1.8mm. Paned 2 tki? Või lased custom tihendi teha?
Kolvid pealt madalamaks- oskad surveastet arvutada ning kui palju oleks vajalik maha võtta kolbe? Mis on su eeldatav surveaste pärast kolbide treimist? Arvestades et kolb on ainult 81.0mm ning surveaste tehasest juba 10.6. Päris kõva treimine tuleb. See kolb sul küll seda jõudu enam ei kannata.
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles. Mis nukkvõllid tulevad? Originaalid kindlasti nii kõrgelt enam ei hinga. Klapivedrusid on kangemaid saada?
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad.
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?
Aga kütusesüsteem?
Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt. Lõpp kokkuvõttes kulutad ikka sama raha ära, ainuke vahe et saad kohe algusest peale autoga sõita. Mitte säästmise pealt tehtud vigu parandada.
Edu.
Jah, kaanetihend tuleb lasta teha vasest, kuid küsimus, kui tihend mingi 3mm paks, kas see seal ka vastu peab?
Kolvid pealt madalamaks- no selline oli esialgu mõte, aga oleneb, kui suur on kasutegur ja vajadus, surveaste veel välja arvutamata, kuid usun, et saab hakkama. Samas oskab keegi öelda, mis on siis turbokale sobilik surveaste?
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles- miks arvad, et pole kepse alles? Audi mehed rääkinud, et 3,6 on sepis sisu!
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad- no mõnes mõttes oleks wg-ga turvalisem küll, muidu jah kõik mis puhub, otse pähe!
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?- eks ikka, kui läheb ehitamiseks, siis ka mootor saab kappremondi, ehk kõik, mis annab uued panna!
Aga kütusesüsteem?- tuleb uus paak, torustik, kütuserõhk ka reguleeritav, koos välise Boschi pumbaga
Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt- kas PT pole siis tänapäevane, samas V8 pealt 4,2 pidi kehvem olema, kui 3,6. Uuemad mootorid jäävad aga mõõtudelt liiga suureks ja 3,6 vedeleb garage nurgas niisama muidu!