Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 8:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.02.2016 3:43 
Eemal

Liitunud: 19.11.2014 20:09
Postitusi: 52
Tervist.. on keegi kokku puutunud masinaga mis vajab tüübikinnitust? milline see protsess välja näeb ja kas on üldse mõtet torkida.. ja kui antud masin on eestis arvel on ikka vaja tüübikinnitust.??
või käib see ainult nende masinate kohta mis esmakordselt arvele võetakse?
et kui minna VIN-koodiga ARK-i esmalt.. on nad nii pädevad, et oskavad öelda mis ja kuidas.. mitte et kui kohal, siis selgub, et ikka ei saa või vaja miljon läbi käia.. :D
on kusagilt võimalik järgi uurida, kas antud tüüpi masinat on juba arvel võetud.
tänud!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.02.2016 11:51 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Üksiktüübikinnitus tuleb iga kord ikka teha. Mis sest, et vb eelmine kuu tegid samasugusele autole.

See on ametlik altkäemaks.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.02.2016 22:09 
Eemal

Liitunud: 14.04.2009 22:01
Postitusi: 24
Asukoht: Tallinn
Tüübikinnitus käib minu arusaamist mööda ikka nende masinate kohta, mida esmakordselt Eestis arvele tahetakse võtta.
Nt kui sõidukit Euroopa turule ei ole toodetud, siis on arvele võtmiseks vaja sõiduki üksiktüübikinnitust.

Kirjutasin sarnase murega eelmise aasta lõpus Maanteeametile ning väljavõte nende vastusest on siin. Ehk on sulle sellest mingilmääral abi:

Tsiteeri:
Registreerimiseks on vajalik taodelda üksiksõiduki kinnitust. Selleks peab esitama maanteeametile järgmised dokumendid:

1. Sõiduki registreerimistunnistus (ei registreerita lammutustõendiga);
2. Üksiksõiduki kinnituse avaldus (blanketid on maanteeameti teenindusbüroodes ja kodulehel olemas, kuid sobib ka vabas vormis);
3. Sõiduki omandamist tõendav dokument;
4. Sõiduki registreerimiseelne tehnonõuetele vastavuse kontrollakt ja üksiksõiduki kinnituse kontrollakt (selleks peab auto maanteeameti teenindusbüroole ette näitama);
5. Esmase registreerimise (130 eurot), registreerimismärkide (62 eurot) ja üksiksõiduki kinnituse (205 eurot) riigilõivu maksmist kinnitav maksekorraldus;
6. Sõiduki pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument (kui need ei ole teisest liikmesriigist meile kättesaadavad).

Üksiksõiduki kinnitusest on täpsemalt juttu Maanteeameti kodulehel (http://www.mnt.ee/index.php?id=10681)

Jutt käis parempoolse rooliga sõidukist, mida ei ole Euroopa turu jaoks toodetud (suurim probleem oli sõidukite laternate sobivus).
Teema edasi ei arenenud ning kahjuks rohkem ei oska aidata. Ehk keegi teadjam oskab paremini antud asja kommenteerida.

Soovitan ka spetsiifilise küsimusega Maanteeameti poole pöörduda, neil on täitsa kiire ja meeldiv klienditeenindus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2016 6:16 
Eemal

Liitunud: 19.11.2014 20:09
Postitusi: 52
täpselt järgi uurima jah.. seepärast ka siit uurisin, et miskeid näpunäiteid. ei tahaks nagu niisama hoovipeale seisma tuua, kui selgust pole. uurin siitsealt veel.. vaatab mis saab.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11