TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=14910
2. leht 3-st

Autor:  AndresZ [ 07.01.2016 0:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Mulle meeldib kohe see teema :lol: :axe
Olen minagi kunagi nii alustanud ja mõned asjad vastu taevast lasknud. Aga nii õppetund kõige parem ;)

Autor:  kimjongjunker [ 09.01.2016 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Maik kirjutas:
mina mõtleks risti vastupidi, kõigepealt pane paika hp numbrid ja siis sellele vastavad jupid.

Siis tuleb vähemalt tulemus selline nagu algusest peale soovitud on,mitte "sain kah midagi".



No plaan selline, kui praegu 250hp ja stock, siis progretav aju, 2 turbot, vähemalt 1,5bar esialgu, kõik muu nipet-näpet asjad ka muidugi tuleb ise ehitada, siis juba 600+hp peaks kätte saama. Lootes, et sisu vastu peab.

Nüüd aga küsimus kas MS3 seadistamise puhul võimalik kasutada originaal vända andurit, mis mootori küljes olemas, või tuleb trigerweel siiski teha? Jagad plaanin siiski ära kaotada. Seega järgmine küsimus, kas parem panna kõik 8 eraldi süütepooli, või kas siis 2-sed või 4-sed coilpackid?

Autor:  rst [ 09.01.2016 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Kas mootoriplokk on ülemõõdetud? Kuna antud plokk on alumiiniumist, siis seda ei saa suuremaks puurida ovaalsete silindrite puhul nagu saaks suvalist terasest mootoriplokk. Kui plokk on kulunud, siis saab sellest ainult diivanilaua teha .

Autor:  altz [ 09.01.2016 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

rst kirjutas:
Kas mootoriplokk on ülemõõdetud? Kuna antud plokk on alumiiniumist, siis seda ei saa suuremaks puurida ovaalsete silindrite puhul nagu saaks suvalist terasest mootoriplokk. Kui plokk on kulunud, siis saab sellest ainult diivanilaua teha .

Tegelikult saab. Olen audi v8 mootorite kallal olnud aastaid ja arvasin sama, kuid tegelikult on täitsa olemas protseduur, kuidas alusil plokki taastada. Ja seda isegi Eestis. Puuritakse ja hoonitakse nagu tavalist malmplokki, kuid lisaks on veel paar protseduuri õige silindriseina katte saavutamiseks. Ilmselgelt on siis veel vaja suuremaid kolbe, alusil seina jaoks sobiva kattega mis on $$$. Olemas on tegelt nüüd ka juba alusil materjalist hülsid mida paigaldades saab jääda originaal mõõtu.

Ainult ma ei kujuta ette kes või miks tahaks aega ja raha matta sellesse kiviaegsesse PT mootorisse. Oluliselt paremad 40v mootorid ei maksa enam midagi. S8 plokk koos RS6 sepiskepsu ja rs6 kolviga saab juba näiteks alla 500 euri kätte, kaaned ka vaid mõni sott juurde ja see kannatab kenasti kuni 700hp /1000nm. Lisaks veel 5v kaaned, COP süüde, VVT jne.

Autor:  kimjongjunker [ 10.01.2016 0:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

altz kirjutas:
rst kirjutas:
Kas mootoriplokk on ülemõõdetud? Kuna antud plokk on alumiiniumist, siis seda ei saa suuremaks puurida ovaalsete silindrite puhul nagu saaks suvalist terasest mootoriplokk. Kui plokk on kulunud, siis saab sellest ainult diivanilaua teha .

Tegelikult saab. Olen audi v8 mootorite kallal olnud aastaid ja arvasin sama, kuid tegelikult on täitsa olemas protseduur, kuidas alusil plokki taastada. Ja seda isegi Eestis. Puuritakse ja hoonitakse nagu tavalist malmplokki, kuid lisaks on veel paar protseduuri õige silindriseina katte saavutamiseks. Ilmselgelt on siis veel vaja suuremaid kolbe, alusil seina jaoks sobiva kattega mis on $$$. Olemas on tegelt nüüd ka juba alusil materjalist hülsid mida paigaldades saab jääda originaal mõõtu.

Ainult ma ei kujuta ette kes või miks tahaks aega ja raha matta sellesse kiviaegsesse PT mootorisse. Oluliselt paremad 40v mootorid ei maksa enam midagi. S8 plokk koos RS6 sepiskepsu ja rs6 kolviga saab juba näiteks alla 500 euri kätte, kaaned ka vaid mõni sott juurde ja see kannatab kenasti kuni 700hp /1000nm. Lisaks veel 5v kaaned, COP süüde, VVT jne.


Ka selle peale mõeldud, et peaks kohe mingi 4,2 vaatama. Kuid siis kohe küsimus hoorattas. Praegu olemas 10 auguga ning ka käigukast olemas, mis PT ota sobivad. Samas S4 pealt võetud kast peaks siiski ka S8 otsa istuma ning kas leiab sinna vajaliku hooratta? Altz, oleks sul siis pakkuda mulle üks selline täiskomplektne S8/A8 mootor? Tekkis mingi huvi mul juba!

Autor:  jeff01 [ 13.01.2016 0:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

kimjongjunker kirjutas:
No plaan selline, kui praegu 250hp ja stock, siis progretav aju, 2 turbot, vähemalt 1,5bar esialgu, kõik muu nipet-näpet asjad ka muidugi tuleb ise ehitada, siis juba 600+hp peaks kätte saama. Lootes, et sisu vastu peab.

Nüüd aga küsimus kas MS3 seadistamise puhul võimalik kasutada originaal vända andurit, mis mootori küljes olemas, või tuleb trigerweel siiski teha? Jagad plaanin siiski ära kaotada. Seega järgmine küsimus, kas parem panna kõik 8 eraldi süütepooli, või kas siis 2-sed või 4-sed coilpackid?


Boosti ei saa reeglina niiviisi foorumis paika panna, et 1,5 või 2 või 2,5 - selleks peab seda konkreetset ehitatavat komplekti väga hästi tundma ja kui sa pole veel isegi surveastet või selle alandamise meetodit paika pannud siis ei ole sa jõudnud veel ei quenchi ega ka millegi muuni. On üsna tõenäoline, et päris täpselt aru saamata mida teed jõuad selleni, et juba enne poolteist bari on asi millegi tõttu mäda.....EGT / deto IAT vms iganes. Pole lihtsalt mõtet lasta mitut bari pähe 5 kraadi süüte või 10 seguga kui sama jõu teeb väiksema boostiga (Loe: Väiksema TIPiga) õigema segu ja asjalikuma süütenurgaga.


Vändaanduri osa pead täpsustama kas ta on 3 triggeriga või kahega (kolme korral siis hammasvöö+ 1 punn hoorattal + cam sync ja kahe korral puuduva hambaga vändatrigger + cam sync.

Poolide osas saab käima ilmselt iga variandiga aga sinu soovitud boost ja jõud eeldab juba korralikku süütesüsteemi ja suva näss coilpack selleks enam ei sobi. Õnneks on audi tootevalikus vastavad lahendused olemas kuid hoiatan, et otse MS3x boardiga neid juhtida ei tohi.

Autor:  Raceboy [ 13.01.2016 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

PT on kolme triggeriga.

Paksem kaanetihend on pointless, normaalselt töödeldud kolviga kannatab 1-1.2 bariga 98-ga sõita ja võid ~500hj kätte saada. See oleks nö säästuvariant. Kui tahad sealt edasi minna, müü see säästumootor maha ja saadud raha eest mine altzi soovitatud teedpidi:

Autor:  kimjongjunker [ 13.01.2016 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

jeff01 kirjutas:
kimjongjunker kirjutas:
No plaan selline, kui praegu 250hp ja stock, siis progretav aju, 2 turbot, vähemalt 1,5bar esialgu, kõik muu nipet-näpet asjad ka muidugi tuleb ise ehitada, siis juba 600+hp peaks kätte saama. Lootes, et sisu vastu peab.

Nüüd aga küsimus kas MS3 seadistamise puhul võimalik kasutada originaal vända andurit, mis mootori küljes olemas, või tuleb trigerweel siiski teha? Jagad plaanin siiski ära kaotada. Seega järgmine küsimus, kas parem panna kõik 8 eraldi süütepooli, või kas siis 2-sed või 4-sed coilpackid?


Boosti ei saa reeglina niiviisi foorumis paika panna, et 1,5 või 2 või 2,5 - selleks peab seda konkreetset ehitatavat komplekti väga hästi tundma ja kui sa pole veel isegi surveastet või selle alandamise meetodit paika pannud siis ei ole sa jõudnud veel ei quenchi ega ka millegi muuni. On üsna tõenäoline, et päris täpselt aru saamata mida teed jõuad selleni, et juba enne poolteist bari on asi millegi tõttu mäda.....EGT / deto IAT vms iganes. Pole lihtsalt mõtet lasta mitut bari pähe 5 kraadi süüte või 10 seguga kui sama jõu teeb väiksema boostiga (Loe: Väiksema TIPiga) õigema segu ja asjalikuma süütenurgaga.


Vändaanduri osa pead täpsustama kas ta on 3 triggeriga või kahega (kolme korral siis hammasvöö+ 1 punn hoorattal + cam sync ja kahe korral puuduva hambaga vändatrigger + cam sync.

Poolide osas saab käima ilmselt iga variandiga aga sinu soovitud boost ja jõud eeldab juba korralikku süütesüsteemi ja suva näss coilpack selleks enam ei sobi. Õnneks on audi tootevalikus vastavad lahendused olemas kuid hoiatan, et otse MS3x boardiga neid juhtida ei tohi.


Miks ei tohi või ei saa neid poole MS3-ga juhtida? Ja millega siis võib või peaks? Seega coilpack poleks hea, siiski kõik eraldi poolid?

Autor:  kimjongjunker [ 13.01.2016 22:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Raceboy kirjutas:
PT on kolme triggeriga.

Paksem kaanetihend on pointless, normaalselt töödeldud kolviga kannatab 1-1.2 bariga 98-ga sõita ja võid ~500hj kätte saada. See oleks nö säästuvariant. Kui tahad sealt edasi minna, müü see säästumootor maha ja saadud raha eest mine altzi soovitatud teedpidi:


Miks on paksem tihend pointless? Oletame, et kasutame midagi kangemat, kui 98 bensiini. Siis mis tähendab normaalselt töödeldud kolb?

Vabalt hingava ehitamine kurat veel raskem ma arvan, et siiski peab proovima, mis see PT mootor suudab.

Autor:  kimjongjunker [ 16.01.2016 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

kimjongjunker kirjutas:
Raceboy kirjutas:
PT on kolme triggeriga.

Paksem kaanetihend on pointless, normaalselt töödeldud kolviga kannatab 1-1.2 bariga 98-ga sõita ja võid ~500hj kätte saada. See oleks nö säästuvariant. Kui tahad sealt edasi minna, müü see säästumootor maha ja saadud raha eest mine altzi soovitatud teedpidi:


Miks on paksem tihend pointless? Oletame, et kasutame midagi kangemat, kui 98 bensiini. Siis mis tähendab normaalselt töödeldud kolb?

Vabalt hingava ehitamine kurat veel raskem ma arvan, et siiski peab proovima, mis see PT mootor suudab.


Kas raatsid vastata?

Autor:  karel [ 18.01.2016 18:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Märksõna "Quench" on juba tekstist läbi käinud. Paksem kaanetihend on surveastme madaldamiseks hädapärane lahendus, kuna sellega rikume ära põlemiskambri geomeetria. Nt. kolvipeasse freesitud süvendiga jääb mootor sama surveastme juures alati detonatsioonikindlam, kui paksu kaanetihendiga.

Autor:  jeff01 [ 19.01.2016 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

quenchi suurendamine reeglina detot külla vist ei kutsu sest kui NA mootoritel on see tihti 0,7mm kandis siis turbokatel 1mm ja pealegi aga arvestama peab ka sellega, et veidi muutub ka nukaajastus. Suurim küsimus on aga selles, et kas seda paksu tihendit on mõistliku raha eest saada. Vask unusta ära kui sa omal nahal ja rahakoti najal ei taha selgeks teha selle lahendi toimima saamiseks vajalikud operatsioonid.
Miks ei saa....mina ei tea, mina pole loonud ei neid poole ega ka seda daughter boardi MS3le aga kui mõlema manualid läbi loed siis saad ka teada. On kasutatud....on töödanud.....aga kliendile teha ei tahaks kui ta ise just ei telli nii sest jääb risk, et see lisakaart põleb maha. MS3mega pole ma ka kolme triggerit kasutanud ega tea kas see on võimalik või mitte (alusplaadil on 2 triggeri skeemid pmt millest 1 võiks vist HALL olla....ma pole uurinud kas proselt või lisakaardilt saab kolmanda. Tean, et Vemsiga on see võimalik kuid kas seda ikka vaja teha on..... Aju vali seadistaja järgi. Vahepeal näita aga edusamme, oled miskit juba alustanud või ära tellinud?

Autor:  kimjongjunker [ 21.01.2016 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Samas jeff01, kas oskad öelda, milline MS oleks parem, kas 2 või 3? Kui, juhtida tuleb 8 pihustit ja süütepooli, kahte turbot
Tõde on see, et autost ei saa tänavaauto, et siiski kuskile rajale kunagi

Autor:  jeff01 [ 22.01.2016 15:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

Käima saab kõigega....nii 2 kui 3mega aga 3 ilma expansion boardita ei oma suuri eeliseid MS2 ees sest ilma selleta on ikka kõik pihustid kahes pangas ja taob lihtsalt vaheldumisi vasakule ja paremale. (Samas ei jää sul selle taha jõudu ja nii sõidab vast 80-90% driftikatest mis meil eestis ehitatud) Cam synciga ja full sequential oleks igati tore aga aga mina konkreetselt pole kolme triggerit MSile tutvustanud ja pole kindel kas seda saab teha. Tean, et vemsiga saab kuid MSi osas jään vastuse võlgu. Vändaotsa ise trigger pannes ja kastipeal olevatest loobudes töötaks kindlasti nii MS1 / 2 kui ka kolmega. Cam or VR on on iseenesest küljes Expansion boardil aga ma pole kasutanud koos peaplaadil oleva second triggeriga (Koos põhi VRi ahelaga olen kasutanud küll expansioni pealset CAM synci) Küsi kasutajalt Kaak järele, tal suurem kogemus...eriti MS3mega.

Autor:  kimjongjunker [ 31.01.2016 13:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Milline on vanade kalade turbotajate arvamus!?

jeff01 kirjutas:
quenchi suurendamine reeglina detot külla vist ei kutsu sest kui NA mootoritel on see tihti 0,7mm kandis siis turbokatel 1mm ja pealegi aga arvestama peab ka sellega, et veidi muutub ka nukaajastus. Suurim küsimus on aga selles, et kas seda paksu tihendit on mõistliku raha eest saada. Vask unusta ära kui sa omal nahal ja rahakoti najal ei taha selgeks teha selle lahendi toimima saamiseks vajalikud operatsioonid.
Miks ei saa....mina ei tea, mina pole loonud ei neid poole ega ka seda daughter boardi MS3le aga kui mõlema manualid läbi loed siis saad ka teada. On kasutatud....on töödanud.....aga kliendile teha ei tahaks kui ta ise just ei telli nii sest jääb risk, et see lisakaart põleb maha. MS3mega pole ma ka kolme triggerit kasutanud ega tea kas see on võimalik või mitte (alusplaadil on 2 triggeri skeemid pmt millest 1 võiks vist HALL olla....ma pole uurinud kas proselt või lisakaardilt saab kolmanda. Tean, et Vemsiga on see võimalik kuid kas seda ikka vaja teha on..... Aju vali seadistaja järgi. Vahepeal näita aga edusamme, oled miskit juba alustanud või ära tellinud?


Esailagu alustaks vast sellest http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-A6-A8-4-2-3-7l-V8-Reducteur-de-serrage-Turbo-PT-ac-SURVEILLANCE-/201325793799?hash=item2edff3d207:g:LqQAAOSwT6pV3cVH

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/