Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.06.2018 11:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.01.2016 13:20 
Eemal

Liitunud: 24.12.2015 0:35
Postitusi: 32
Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!

Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline

Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga

Eesmärk 500-800hp


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2016 13:53 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 429
Asukoht: Tallinn
Üpris utoopia rõhust räägid.
Ma olen päris kindel et see mootor ei kannata esiteks 8500 pööret ja teiseks nii suurt rõhku!
Ideaalis soovitan võta kohe endale 4.2 ligi. 0.6l töömahtu annab juba suure eelise.
Siis saad 1 barise rõhuga oma 500hp kätte. Audi kohta täpselt ei tea,aga BMW m62 4.4v8 tegi mul ühe turboga 1 bariga 650 hp mootorist.

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2016 17:46 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 122
Asukoht: Tartu
Kas audi 3.6 V8 (PT mootorikood) mootoriplokk on alumiiniumist või rauast?

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2016 21:27 
Eemal

Liitunud: 24.12.2015 0:35
Postitusi: 32
rst kirjutas:
Kas audi 3.6 V8 (PT mootorikood) mootoriplokk on alumiiniumist või rauast?


alu plokk on


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2016 4:05 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 56
Asukoht: Eesti
8500rpm? 2-2.5 bar? Kui raha puu otsas kasvab, siis võib muidugi sellest toorikust ülelaetud nascari mootorit proovida ehitada. 900-1000kg twinturbo v8 500+hj kere ehitus on samuti huvitav projekt juba omaette, kui tegemist pole puhtalt kiirenduse jaoks mõeldud säästuasjaga. Reaalne oleks ilmselt 6500rpm, 0,5bar ühe turboga säästuprojekt tühjaks loobitud ja kergemaks roostetanud v8 kere peal ehk projekt "kooliraha".


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2016 12:18 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
kimjongjunker kirjutas:
Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!

Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline

Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga

Eesmärk 500-800hp


Kust sa võtad paksema kaanetihendi? Selle mootori tihend on 1.8mm. Paned 2 tki? Või lased custom tihendi teha?
Kolvid pealt madalamaks- oskad surveastet arvutada ning kui palju oleks vajalik maha võtta kolbe? Mis on su eeldatav surveaste pärast kolbide treimist? Arvestades et kolb on ainult 81.0mm ning surveaste tehasest juba 10.6. Päris kõva treimine tuleb. See kolb sul küll seda jõudu enam ei kannata.
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles. Mis nukkvõllid tulevad? Originaalid kindlasti nii kõrgelt enam ei hinga. Klapivedrusid on kangemaid saada?
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad.
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?
Aga kütusesüsteem?

Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt. Lõpp kokkuvõttes kulutad ikka sama raha ära, ainuke vahe et saad kohe algusest peale autoga sõita. Mitte säästmise pealt tehtud vigu parandada.

Edu.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2016 22:11 
Eemal

Liitunud: 24.12.2015 0:35
Postitusi: 32
mitsu_manic kirjutas:
kimjongjunker kirjutas:
Nagu küsimus pealkirjas, siis oleks soov teada, milline on vanade kalade turbotajate arvamus sellisest kompotist!? Igasugune kriitika teretulnud!

Mootor: audi V8 3.6 184kw
Paksem, 2.5mm-3mm metallist kaanetihendid, kolvid madalamaks, max rpm kuni 8500, 2x Holset 35super (või midagi hiinakat) ja kui siis ehk koos wg-ga, MS3, suuremad pihustid, kaotada ära jagajad, rõhku 2-2,5bar, raud korda, cooler.....- järejekord pole oluline

Kogu kupatus, kere peale mille kaal loodetavasti 1000+-100kg kandis, koos mootoriga

Eesmärk 500-800hp


Kust sa võtad paksema kaanetihendi? Selle mootori tihend on 1.8mm. Paned 2 tki? Või lased custom tihendi teha?
Kolvid pealt madalamaks- oskad surveastet arvutada ning kui palju oleks vajalik maha võtta kolbe? Mis on su eeldatav surveaste pärast kolbide treimist? Arvestades et kolb on ainult 81.0mm ning surveaste tehasest juba 10.6. Päris kõva treimine tuleb. See kolb sul küll seda jõudu enam ei kannata.
Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles. Mis nukkvõllid tulevad? Originaalid kindlasti nii kõrgelt enam ei hinga. Klapivedrusid on kangemaid saada?
Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad.
Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?
Aga kütusesüsteem?

Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt. Lõpp kokkuvõttes kulutad ikka sama raha ära, ainuke vahe et saad kohe algusest peale autoga sõita. Mitte säästmise pealt tehtud vigu parandada.

Edu.



Jah, kaanetihend tuleb lasta teha vasest, kuid küsimus, kui tihend mingi 3mm paks, kas see seal ka vastu peab?

Kolvid pealt madalamaks- no selline oli esialgu mõte, aga oleneb, kui suur on kasutegur ja vajadus, surveaste veel välja arvutamata, kuid usun, et saab hakkama. Samas oskab keegi öelda, mis on siis turbokale sobilik surveaste?

Ammu enne 2.0 bari, ei ole sul enam mitte ühtegi originaal kepsu seal mootoris alles- miks arvad, et pole kepse alles? Audi mehed rääkinud, et 3,6 on sepis sisu!

Mismoodi mõtled panna turbod tööle ilma wastegateita? Ilma wastegate-ita puhuvad nad sul nii palju kuni puruks lähevad- no mõnes mõttes oleks wg-ga turvalisem küll, muidu jah kõik mis puhub, otse pähe!

Raud korda- Ketid ja tallad ka ikka uued? Ehk siis alustad enne ikka mootori kap remondiga?- eks ikka, kui läheb ehitamiseks, siis ka mootor saab kappremondi, ehk kõik, mis annab uued panna!

Aga kütusesüsteem?- tuleb uus paak, torustik, kütuserõhk ka reguleeritav, koos välise Boschi pumbaga

Pigem eelistaks tõesti suurema mahuga ja juba tänapäevasemat mootorit, olgu kasvõi 4.2 või 5.0 biturbo Rs6 pealt- kas PT pole siis tänapäevane, samas V8 pealt 4,2 pidi kehvem olema, kui 3,6. Uuemad mootorid jäävad aga mõõtudelt liiga suureks ja 3,6 vedeleb garage nurgas niisama muidu!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2016 0:04 
Eemal

Liitunud: 09.09.2015 19:20
Postitusi: 45
Tee ära lihtsalt. Siis saad aru millest räägitakse.

Jõudu tööle!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2016 0:18 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 56
Asukoht: Eesti
Kui mootor jalus, siis ehita telekalaud. Säästad kõvasti aega ja raha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2016 23:15 
Eemal

Liitunud: 24.12.2015 0:35
Postitusi: 32
flm kirjutas:
Kui mootor jalus, siis ehita telekalaud. Säästad kõvasti aega ja raha.



Kahjuks või õnneks pole seda tüüpi mees, kes annab alla, kui miskit kohe välja ei tule. Nagu arusaan siis mõni siin, kes ei suuda mootorit "tuunida" annab alla ja teeb telekalaua.

Olgu kuulaks veel nende ettepanekuid, kes nagu reaalselt asjadest ka arusaavad ja oskavad nõuga aidata! On kellelgi veel ehk soovitusi ja ettepanekuid, või on siiski mu plaan selle mootori osas liiga ulmeline?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2016 23:17 
Eemal

Liitunud: 24.12.2015 0:35
Postitusi: 32
raivz kirjutas:
Tee ära lihtsalt. Siis saad aru millest räägitakse.

Jõudu tööle!



Tänud, sellised positiivsed soovitused alati meelepärased. Ehk on ka miskit soovitusi, et mis on suurimad vead, mid apeaksin vältima!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2016 23:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 723
Asukoht: Viljandi
Seda on siin teemas juba lahatud, loe nüüd uuesti postid korralikult üle.

Kui arvad,et teised matsu ei jaga siis tee nagu soovitati - tee ära . ;)
Listist on sul kütus ja kollede ehitus täiesti välja jäänud... lisaks muu torustik.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2016 0:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 664
Asukoht: Tallinn
Minu soovitus oleks, et ürita kasutada võimalikult kvaliteetseid osi, aga alanda vähemalt esialgu eesmärke hobujõu numbri osas.
Ja alustada tuleks progeaju paigaldusest vabalthingavale. Kui selle suudad ära teha, on vaja vaid õiged jupid külge saada ja asi kenasti ära seadistada.

_________________
Pemmil uued kummid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2016 1:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 723
Asukoht: Viljandi
mina mõtleks risti vastupidi, kõigepealt pane paika hp numbrid ja siis sellele vastavad jupid.

Siis tuleb vähemalt tulemus selline nagu algusest peale soovitud on,mitte "sain kah midagi".

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2016 4:35 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 56
Asukoht: Eesti
Teeks enne selgeks, milliseid juppe(alustuseks kasvõi elementaarseid kuluosi, et teha kapremont) on antud mootorile võimalik reaalselt hankida, mida tuleb hakata ise aretama(jutu põhjal pigem lasta aretada) ja palju miski maksab. Kui raha puu otsas ei kasva, siis ilmselt selgub, et mõttekam on ikkagi laud ehitada ja hankida esimeseks projektiks mõni levinud mootor.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11