Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 04.06.2015 15:50 
Eemal

Liitunud: 03.06.2015 1:33
Postitusi: 12
njh siis jääb asi ära, kuigi mul on ka veel kaks sierra 2.0ohc mootorit vedelemas aga need krt karbaga, aga njh ju siis jääb see teema maal põlve otsas ikka ei tee jah suurt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 05.06.2015 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
otse vastupidi..
maal põlveotsas on kõige leidlikumad lahendused välja mõeldud!

torustiku kohapealt:
sisselaske torustik peab olema vastav, et kannataks ka rõhku. otiginaal õhukesed kummilõdvikud teevad sul kohe pauku seal.
vaakumvoolikud tuleb üle vaadata, et seal kõik korda jääks. näitena kaane õhutus ja pidurivõimendi voolikutele pannakse ühesuuna klapid (mis tulevad kollektorist), õli äravool peab olema kindlasti suunaga alla, kuna õli peab saama vabalt ära voolata ja madalaim punkt kuhu 99% lahendusi lõpevad on karteris. olenevalt turbost peab ka õli pealevool olema piiratud. et alati pole hea kui kõik mis pumbast tuleb otse turbole peale lajatada.

raua tegemine polegi suur probleem antud olukorras. pigem kuidas asi pärast tööle saada.
lihtsalt suurem pihusti ja tõsta kütuserõhku on poolkõva lahendus. eks ta töötab natu aga õige see pole.
mu paps on koguaeg öelnud, et poolkõva riistaga ei saa midagi teha... (võite üritada, kel võimalus on. :-D )

originaal vabalthingava ajud tihtipeale lubavad vähesel määral ülerõhku, mõned aga pole üldse vaimustuses sellest.
uuri netist kiipide kohta, kas on olemas, kas keegi juba teinud midagi sellist (google is your friend!)
kiipide puhul pead väga täpselt jälgima, mida see eeldab. selles suhtes, et kiip pole mingi imerohi, vaid see on kellegi teise ehitatud rauale vastav eelprogrammeeritud aju ja et see töötaks, peab sinu raud vastama võimalikult hästi kiibile.

täis progeajud võivad aga ruttu minna väga keeruliseks ja enne kui aru saad mis toimub, oled juba mootori laiali lasknud või paremal juhul ei saa lihtsalt tööle. et see protsess kannab endas mingeid kulutusi, milleks tuleb valmis olla.
siit ka minu soovitus, et igapäeva/pereauto pole teps mitte hea idee asjaga alustamiseks.

tulemus on lihtsalt see, et sul pole enam millegiga tööle/kooli/poodi piimajärgi sõita.
eks sa mingi ajaga saad ta kokku ja töölegi, aga selleks ajaks on ilmselt juba kas närv nii must et paned auto põlema või oled teise auto kõrvale ostnud(ja siis selle põlema pannud...)

enne kui alustad, leia endale lähiümbruskonnast mõni sõber, kes on sellist asja varem teinud, oskab sinu uitküsimustele ja mõtetele vastused ja piirid panna ja veendu, et oled valmis asjaga lõpuni minema.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 05.06.2015 15:53 
Eemal

Liitunud: 03.06.2015 1:33
Postitusi: 12
eks ta nii ole jah seega tuleb teine masin vaadata sest praegust põlema panna ei tahaks ja ei tahaks ka lasta :D, ohc mootor on serradel üldiselt nö lollikindlam, tohhidel kaaned nõrga jne seeprst arvan ka et selle tohhiga jännida pole mõtet, :?
ja täna lähengi teist serrat tooma aga seegi on õnneks kahjuks tohh motoga, tundke kaasa... :(
seike küssa et millest uut kollet üldse teha võiks, on näiteks just müüa mingeid sobivaid põlvi vms, võib teha nii mustast metallist kui ka roostevabast jne ???, roostevaba on mudugi nunnum silmale aga..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 08.06.2015 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kui sul on OHC-d olemas siis pole küll pointi DOHC-iga nussima hakata. Teadupärast on klappe mõlemal mootoril 8tk. Selle vahega, et OHC jupid maksavad 1/3 DOHC-i omadest ja andestab ka ikka kordades rohkem algajale. Ruumi saad ka kapoti alla juurde. OHC stokk surveaste on peaaegu õige turbotamiseks jne. Ei olegi nagu ühtegi plussi dohlaka kasuks kusagilt võtta.
Edasi nagu eelpool kõnelejad kirjutasid. Võid igasuguseid säästuplaane pidada, aga näiteks 350cc Saabi pihustid, WB ja MS on asjad mida tuleb kasutada kui üldse mingit rõõmu tunda tahad. Mingi 5-10kw pärast pole igapäevaauto mootorit mõtet õhtale lasta nädala/kahega. Sest pimesi tehes on kolvitükid varem või hiljem sumpsis.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 08.06.2015 19:36 
Eemal

Liitunud: 03.06.2015 1:33
Postitusi: 12
turbo ise siis selline-peaks olema blitz kkk k26 tüüpi vms täpselt ei tea kaua see üldse seisnd on aga näeb kyll räämas välja :P
keegi manuste limiiti saax tõsta ?! tahtsin pilti panna aga ütleb et limiit täis :)


Viimati muutis siim27, 08.06.2015 20:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 08.06.2015 19:53 
Eemal

Liitunud: 03.06.2015 1:33
Postitusi: 12
jep jaan eks sul ole õigus mõte saigi maha ka maetud eks kunagi kui rohkem võimalusi eks siis vbolla hakkab uuesti seda asja vaatama :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 26.06.2015 23:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2010 18:09
Postitusi: 63
Pollnud küll sierra, aga talvel aitasin sõbral 316 e36(75kw ketiga) mootorile ülelaadimise teha.
Vaja läks
saabi cooler(oli olemas) müüvad umbes 20e
cooleri torud keevitasime ise suvalt, mis olemas oli, lõdvikud db-hp + kolle teip 50-60e
küünlad külmemad c.a 20e
oopel calibra c20let pihustid(150kw) c.a 100e
lõdviku klambrid KORRALIKUD hüdroscandist jällegi, mingi 5-6 klambrit äkki oli 30e? ei mäleta
kütuserõhu regulaatorile lõime tunde järgi peale(vedru pinget suurendasime) 0e
temp andurile lüliti vahele(et segu rikkaks saada), ilma andurita külmast peast käima ei saanud(-10 kuni -15 kraadi talvel), ja kui andur küljes oli, jäi segu lahjaks. 0e
Turbo m51d25 TDS e39 td03 oli äkki? 30e (+ üks nahka läind turbo 30e, sest ise tehtud cooleri torudesse jäi keevitusest tekkinud sodi sisse, unustasime puhastada, pm esimene 5-6km ja labad ovaalsed + boost kadund ja sea vingumise hääl sees :D:D:D)
kollektori tooriku oli ta kunagi varem teinud, aga flantse polnud, need tegime kõik ise silma järgi enamvähem, tihend sai mingist veneajast järgi jäänud tihendi papist(metall lehega) tehtud, 0e
turbo flants TDS oma küljest lõigatud. 0e
Küünlajuhtmed pikemad ja silikoonid, olid olemas 0e
downpipe sai ka suvalt tehtud, nii et ära mahuks. 0e
blow-off TDS'i EGR klapist :kill , TÖÖTAS väga hästi 0e
turbo õlitus(tagasivool mootori otsakaande puuritud + mingi väike vooliku jupp)0e, pealevool hüdroscandist kolmik umbes 5e
boosti oli hiina kella järgi (20e)0.7 kuni 0.9bari ning 325i nägi tagatulesid,
suutis purustada diffreid(20e tk :D) ja veovõlle(5e tk), muidugi sidur andis mingi kolmanda tõmbega alla :D(oleks tuld osta SRE või mingi S4 sidur + custom hooratas), lisaks minfiaeg lendas kaanetihend(25e umbes), aga see läks originaal asemele ja peale seda pidas
Lambda jaoks koha tegime, aga vist juhet ei pannud külge, proovisime küll igatepidi, ei mäleta täpselt, jällegi sellepärast, et segu rikkaks saada 0e
midagi oli veel, igatahes suht cheap budget pill,
Ehk siis mingi 200-300e saab enamvähem sõitva raipe(+ auto hind ofc), kütet võttis loomulikult 20l sajale, miskipärast läks EGT(kolle punaseks) kohati suureks, segu lahja?
Funni oli sitaks, automaat 740(e38) nägi tagatulesid veel :D, pilke püüdis sitaks ja jõudu jagus, talvel oli suht lahe sõita, iga asendiga külg ees
Need kes ütlevad, et turbo väikseks jääb, siis loll jutt, full boost tuli mingi 3500 rpm alates ja hoidis 6000 ilusti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sierra doch turbotamine
PostitusPostitatud: 28.06.2015 2:05 
Eemal

Liitunud: 03.06.2015 1:33
Postitusi: 12
njh oma teema viisakaks lõpetuseks panen siis ka paar pilti turbost mida oleks saand panna kuid selgus et turbo oli juba omal ajal peetis mingi õlileke labadesse vms...:) kuid näis mis kunagi tulevik toob hetkel selle plaanid maha maetud, aga kõigile turbohulludele ikka vinget boosti 8)


Manused:
11350342_715935165200029_361102553_n.jpg
11350342_715935165200029_361102553_n.jpg [ 50.56 KB | Vaadatud 4827 korda ]
11328990_715935198533359_1733725493_n.jpg
11328990_715935198533359_1733725493_n.jpg [ 50.93 KB | Vaadatud 4827 korda ]
Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11